بازدید 9747

ماجرای استعفای حجت نظری از شورای شهر تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره نامه استعفای حجت نظری از عضویت در شورای شهر توضیح داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 22 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورا و در جمع خبرنگاران در خصوص نامه استعفای حجت نظری گفت: آقای نظری نامه‌ای به بنده داده بودند که بوی استعفا می‌داد اما نامه‌ای که ثبت شده باشد، نبود. با این وجود این نامه را در هیات رییسه مطرح کردیم که هیات رییسه شورا با آن مخالفت کرد و قرار شد در این زمینه آقای امینی با آقای نظری صحبت کنند.

هاشمی در تشریح جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: امروز سه طرح و لایحه در دستور قرار گرفت که نخست طرح الزام شهرداری تهران به اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری که در حین انجام وظایف محوله به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست داده‌اند را در دستور کار داشتیم که به تصویب رسید. در ادامه، طرح الزام شهرداری تهران به تهیه و ارائه لایحه نظامنامه و برنامه عملیاتی مسئولیتپذیری اجتماعی در شهرداری تهران نیز بررسی و تصویب شد. سپس طرح تعیین حسابرسان منتخب شورا از طریق مناقصه و مزایده جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به آن مورد بررسی قرار گرفت و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در این زمینه قرائت شد.

هاشمی افزود: در این راستا بنا شد شورای شهر در هفته آینده هم یکشنبه و هم سه‌شنبه جلسه داشته باشد که به موضوع بررسی گزارشهای حسابرسیها پرداخته خواهد شد. همچنین در جلسه هم‌اندیشی هفته آینده که سه‌شنبه برگزار خواهد شد به موضوع چرایی عدم تحقق بودجه غیرنقد در حضور شهردار نیز خواهیم پرداخت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر