بازدید 9496

بررسی تأمین منابع مالی بسیج در کمیسیون صنایع

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی تأمین منابع مالی سازمان بسیج در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳ 21 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت‌الله فیروزی با اشاره به نشست بعدازظهر امروز (یکشنبه) این کمیسیون با حضور سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازمان بسیج گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در سال ۹۹، برنامه‌های خود در سال ۱۴۰۰ و منابع مورد نیاز ارائه کرد.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج در حوزه کرونا با گروه‌های جهادی کمک بسیاری به وزارت بهداشت کرده است، ادامه داد: از آنجایی که بسیاری از اقدامات انجام گرفته از سوی بسیج خارج از مأموریت‌های ذاتی این سازمان است، بار مالی بسیاری به آن تحمیل شده است.

فیروزی با اشاره به اقدامات سازمان بسیج کشور در زمان وقوع زلزله و سیل ادامه داد: سازمان بسیج مستضعفین در واکسیناسیون فلج اطفال و کمک به ریشه‌کنی این بیماری موفق عمل کرده و اقدامات مناسبی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام داده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع اضافه کرد: در نشست امروز کمیسیون نیاز سازمان بسیج در حوزه تأمین منابع مالی در سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، یکی از این پیشنهادات را افزایش اعتبارات حوزه شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر