بازدید 22155

تعطیلی ادارات ۱۰ شهر استان اصفهان بخاطر آلودگی هوا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به دلیل افزایش شاخص کیفی هوا در ۲ روز اخیر و انباشت آلاینده‌ها ادارات ۱۰ شهرستان این استان فردا چهارشنبه تعطیل است.
کد خبر: ۱۰۲۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶ 16 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، منصور شیشه‌فروش شامگاه روز سه‌شنبه اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا و هماهنگی با وزارت کشور همه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های عمومی، واحد‌های صنعتی و بانک‌های شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، مبارکه، خمینی‌شهر، لنجان، فلاورجان، برخوار، کاشان و آران و بیدگل فردا تعطیل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان این شهرستان‌ها در این روز خدماتی رسانی خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دبیر شورای ترافیک اصفهان نیز بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برابر همه‌گیری کرونا و آلودگی هوا تأکید کرد و از همه شهروندان خواست نسبت به تردد در سطح شهرستان خودداری کنند.

وی گفت: میزان آلودگی این خطه در روز‌های اخیر به شدت افزایش یافته است و از مردم می‌خواهیم برای جلوگیری از آن در روز‌های پیش رو از خودرو‌های شخصی استفاده نکنند.

حجت‌الله غلامی نیز در شورای ترافیک استان افزود: در صورت بی‌توجهی به این موضوع و افزایش بیشتر آلاینده‌ها شرایط بسیاری بدتری رخ خواهد داد که به غیر از گروه‌های حساس، سلامتی همگان را تهدید خواهد کرد.

گفتنی است، مرکز پایش و کنترل هوای اداره‌کل حفاظت محیط زیست همچنین امروز وضعیت آلودگی اصفهان را در همه ایستگاه‌ها قرمز و میانگین شاخص کیفیت هوا را ۱۷۷ اعلام کرد.

بر اساس اعلام مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، میانگین کیفی هوا در ایستگاه‌های خیابان استانداری ۱۸۲، در میدان احمدآباد با ۱۸۴، خیابان دانشگاه با شاخص ۱۹۴، خیابان پروین با ۱۶۱ و در بزرگراه خرازی با شاخص ۱۶۵ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم قرار دارد.

بر اساس این گزارش میانگین شاخص کیفیت هوا در شهر اصفهان با ثبت عدد ۱۷۷ بر مدار قرمز است و به این ترتیب اصفهان امروز هوایی ناسالم برای همه گروه‌های سنی دارد و امروز آلوده‌ترین روز اصفهان از آغاز سال است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر