بازدید 10891

تصادف زنجیره ای پس از برخورد سمند با تیر برق

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف خودروی سمند با تیر چراغ برق در جاده خاوران خبر داد و گفت: بعد از این حادثه نیز ۶ دستگاه خودروی دیگر با هم برخورد کردند.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ 15 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر برخورد چند دستگاه خودرو در جاده خاوران اظهار کرد: ساعت ۱۰:۳۹ صبح امروز (۲۵ آذر) حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، مقابل محله توتک به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه و بنابر گفته شاهدان، یک دستگاه سمند با دو سرنشین حین حرکت به دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی با تیر چراغ برق در شانه خاکی جاده برخورد کرده بود.

وی تصریح کرد: بر اثر این حادثه یکی از سرنشینان سمند (مردی حدوداً ۲۵ ساله) مصدومیت شدیدی داشت، اما وضعیت نفر دوم به نسبت بهتر بود.

ملکی ادامه داد: خودروی سمند در کنار جاده متوقف شده، اما متأسفانه کاهش سرعت خودرو‌های عبوری، توقف رانندگان برای بررسی صحنه حادثه و ثبت فیلم و عکس از محل، به یک‌باره باعث ایجاد ترافیک کاذب شده و ناگهان ۶ دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه کامیون کمپرسی، پراید و پژو با یکدیگر برخورد کرده بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار