بازدید 10406
۲

جریمه افراد فاقد ماسک در تهران

استاندار تهران با اشاره به آغاز طرح جریمه افراد فاقد ماسک در تهران از اثرگذاری مطلوب طرح شهید سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 15 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان تهران با اشاره به اجرای محدودیت‌ها در استان تهران و آغاز جریمه افراد بدون ماسک و منع تردد شبانه اظهار داشت: همه این محدودیت‌ها شرایط بهتری را رقم زد و اجرای طرح شهید سلیمانی نیز که محلات مختلف را تقسیم بندی کرد و از نیرو‌های داوطلب آموزش دیده بهره گرفته شد، زمینه شناسایی و تشخیص سریع و قرنطینه افراد را فراهم کرد.

وی تاکید کرد: البته چند مشکل در استان تهران وجود دارد. نخست منابع مالی است که رئیس جمهور دستور لازم را دادند و امیدواریم اعتبارات لازم تخصیص پیدا کند؛ از سوی دیگر در مورد تامین نیروی انسانی مقرر شده توسط هلال احمر از نیرو‌های داوطلب آموزش دیده بهره گرفته شود.
استاندار تهران سپس خاطرنشان کرد: بی تردید اثربخش‌ترین راه برای جلوگیری از ابتلا افزایش تست و ردیابی است که باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان در دستورکار قرار گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
جریمه افرادی که از ماسک استفاده نمی کنند کاملا درست است و تاثیر مستقیم در کاهش انتقال بیماری دارد اما جریمه خودروهای شخصی حداقل برای تردد بین شهری فقط باعث می شود افرادی که نیاز به تردد دارند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند که بیشتر به گسترش بیماری کمک می کند
یکی باید خود استاندار رو جریمه کنه که ماسک نداره.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر