بازدید 23159

هدیه سازمان بهداشت جهانی به بیمارستان بندرعباس

رئیس مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس از تجهیز اورژانس بزرگ این مجتمع به دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس با همکاری سازمان بهداشت جهانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴ 11 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس از بندرعباس، دکتر محمد تمدن دار با اشاره به اینکه پیش از این یک دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ توسط سازمان جهانی بهداشت به اورژانس بزرگ این مجتمع تحویل داده شده است، گفت: دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس جدید جایگزین دستگاه سی تی اسکن ۲ اسلایس قدیمی در بخش اورژانس می‌شود که در کیفیت تشخیص و درمان بیماری‌ها نقش مهمی خواهد داشت.

وی با عنوان اینکه مجتمع درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس بزرگترین بیمارستان دولتی استان هرمزگان است که نقش مهمی در اعتلای سلامت استان بر عهده دارد افزود: پیش از این در این مجتمع علاوه بر دستگاه سی تی اسکن ۲ اسلایس بخش اورژانس، تعداد یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در بخش سی تی اسکن، یک دستگاه آنژیو سیتی ۱۲۴ اسلایس در بخش‌های آنژیوگرافی و یک دستگاه سیتی سیمولاتور ۱۶ اسلایس در مرکز پرتو درمانی امید این مجتمع وجود داشت.

رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) ضمن قدردانی از سازمان بهداشت جهانی که یکی از آژانس‌های تخصصی سازمان ملل متحد است و نقش مرجعیت و سازمان دهنده را بر بهداشت جامعهٔ جهانی ایفا می‌کند گفت: به زودی یک دستگاه سونوگرافی نیز توسط WHO به این مجتمع تحویل داده خواهد شد.

موسسه خیریه بیمارستان شهید محمدی نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی در قالب شماره حساب ۸۷۴۸۹۵۲۶۶۱ بانک ملت می‌باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل