بازدید 15918
کارشناس داوری:

آفساید گرفتن گل ریکانی به استقلال اشتباه بود

دقیقه ۷۴ کمک داور بازی گل نفت را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد، اما در تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسد در زمانی که بازیکن صنعت نفت با سر به توپ ضربه می‌زند طالب ریکانی و مدافع استقلال روی یک خط هستند
کد خبر: ۱۰۱۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 07 December 2020

بازی تیم‌های استقلال و نفت آبادان امروز در ورزشگاه آزادی و با قضاوت حسن اکرمی با تساوی یک، یک به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در این بازی که نیمه اول کم حادثه‌ای داشت چند اتفاق مهم داوری در نیمه دوم رخ داد که دو تیم نسبت به سوت‌های زده اعتراض‌هایی داشتند. سعید مظفری کارشناس برجسته داوری ایران در تحلیل قضاوت حسن اکرمی در بازی امروز گفت:
در دقایق تلف شده نیمه اول داور به خاطر تکل بی مورد شجاعیان را با کارت زرد جریمه کرد که کاملا درست بود و اعتراض شجاعیان به تصمیمش غلط بود.

دقیقه ۵۸ محمدطیبی با دست ضربه‌ای به مهدی قائدی زده و مانع از حرکت او شد. این حرکت خطا بود و می‌توانست کارت زرد داشته باشد، اما داور به این اعتقادی نداشت در حالی که این صحنه به نظر خطا بود و داور اشتباه کرد. این صحنه باعث اعتراض کادرفنی استقلال شد و در نهایت محمودفکری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۲ داور مسابقه به درستی شبیه سازی قائدی را تشخیص داد و این بازیکن را جریمه کرد.

دقیقه ۷۴ کمک داور بازی گل نفت را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد، اما در تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسد در زمانی که بازیکن صنعت نفت با سر به توپ ضربه می‌زند طالب ریکانی و مدافع استقلال روی یک خط هستند. براساس این تصاوی می‌توان گفت گل سالم بوده و کمک داور اشتباه کرده است.

دقیقه ۸۴ توپ در حالی که مدافع نفت تعادلش به هم خورده و روی زمین افتاده بود ناخواسته به دستش خورد که دور به درستی اعلام ادامه بازی داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار