بازدید 11751

انسداد مقطعی و تغییر مسیر در آزادراه زنجان – قزوین

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کولاک شدید، مقاطعی از آزادراه زنجان - قزوین را مسدود کرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ 06 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، جواد یوسفی اظهار کرد: در حال حاضر دو نقطه از آزادراه زنجان - قزوین به علت کولاک شدید و کاهش دید در کیلومتر ۱۰۴ تا ۱۰۶ و کیلومتر ۶۷ تا ۷۵ با انسداد مقطعی مواجه شده و پلیس خودرو‌ها را به محور ترانزیت زنجان - قزوین هدایت می‌کند. مابقی مسیر باز و تردد در آن انجام می‌شود.

وی یادآور شد: به علت قیچی کردن یک دستگاه تریلی در این آزادراه، برای لحظاتی در عبور و مرور خودرو‌ها اختلال ایجاد شده بود که این مورد نیز برطرف شد. همچنین به علت لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان برای تردد در گردنه‌های کوهستانی باید از زنجیرچرخ استفاده کنند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به کولاک شدید در محور فرعی دندی و قیدار - همدان اشاره کرد و گفت: محور‌های زنجان - طارم و تهم - چورزق نیز برفی و کولاکی بوده و لازم است رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی، از هم‌وطنان تقاضا داریم از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل