بازدید 8068
۱

دستگیری سارق حرفه‌ای در پوشش رُفتگر شهرداری

فرمانده انتظامی بم از دستگیری یک سارق در پوشش رُفتگر شهرداری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ 05 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ "اکبر نجفی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین سرقت از کابل‌های برق و وسایل ساختمان‌های نیمه کاره، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک شخص در پوشش رُفتگر شهرداری مشکوک شده و در بازرسی از وی مقداری سیم برق، لامپ و یک عدد سیم چین کشف کردند و سپس متهم را جهت بررسی بیشتر به کلانتری محل انتقال دادند.

سرهنگ نجفی ادامه داد: با بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد فرد دستگیر شده یکی از سارقان سابقه دار شهرستان می‌باشد که در پوشش رفتگر شهرداری اقدام به سرقت از منازل نیمه کاره و اماکن خصوصی می‌نماید.

فرمانده انتظامی بم با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: صاحبان ساختمان‌های نیمه کاره و مدیران ادارات وشرکت ها، هشدار‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سرقت در اکثر شهرها بقدری زیاد شده که حتا به درب ابیاریها و درب منازل و حتا خود دوربینهای مدار بسته هم رحم نمیکنن و میدزدند..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل