بازدید 12591

واکنش سخنگوی شورای شهر به افزایش قیمت بلیت مترو

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مرجع تصویب قیمت بلیت وسایل حمل و نقل عمومی، شوراى شهر⁩ است، گفت:شورا اخیرا با افزایش قیمت بلیت ⁧مترو⁩ و ⁧اتوبوس⁩ مخالفت کرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 25 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به صحبت های مناف هاشمی، معاون شهردار تهران درباره نرخ واقعی بلیت مترو و اتوبوس اظهارداشت: در تنگناها و فشارهای اقتصادی بی سابقه امروز، باید با تأمل بیشتر با مردم سخن گفت.

وی افزود: امروز دیدم پیشنهاد افزایش قیمت بلیت مترو تا ٥ هزار تومان از زبان یکی از مسوولین، تیتر بسیاری از رسانه ها شده است.فراموش نکنیم که مرجع تصویب قیمت حمل و نقل عمومی، پارلمان شهرى متشکل از نمایندگان مردم درشوراى شهر⁩ است. همان شورایی که اخیرا با افزایش قیمت بلیت ⁧مترو⁩ و ⁧اتوبوس⁩ مخالفت کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در صحن، در مخالفت با افزایش قیمت حمل و نقل عمومی صحبت کرده بودم.

سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اخیرا اعلام کرد: قیمت تمام شده بلیت مترو ۱۵ هزار تومان است یا باید قیمت واقعی بلیت را از مردم بگیریم که دولت مخالف آن است یا باید جبران شود و در بودجه سنواتی دولت سهمی برای توسعه مترو در نظر گرفته‌شود ، ما نمی‌گوییم مردم ۱۵ هزار تومان بدهند اما می‌توان ۵ هزار تومان از آنها گرفت.

این موضوع از روز گذشته واکنش های زیادی از سوی مردم به همراه داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰
قیمت واقعی 15000؟؟؟
قیمت تمام شده 15 هزار تومان از کجا آوردید؟
مگر هزیته ساخت و خرید را هم روی بلیط می کشید؟
مگر شرکت خصوصی هستید؟
مگر ضعیف ترین مردم باید حقوق پرسنل انبوه (در واقع فامیل و دوست و آشنا) شما را تامین کنند؟
حتی شرکت های خصوصی نیز چنین نمی کنند.
آیا شرکت خصوصی که هواپیما مسافربری می خرد قیمت بلیط را طوری تعیین می کند که در سال اول هزینه خرید+نگهداری و ... را باز گرداند!؟
چرا صرفه جویی نکردید؟ در همین با اصطلاح تنگناها، چند پروژه غیر ضروری استارت خورد؟ نمی توانستید "پروژه خواری"هایتان را 2 سال عقب بیاندازید؟
وقتی مسئولین حقوق های آنچنانی میگیرند وضعیت همین میشه- چطور قیمت بلیط رو مثل کشورهای دیگه حساب میکنید ولی خجالت نمیکشید یارانه میدید-به اندازه پول خورد بچه 5 سالتون هم نمیدید ولی ماهی چند بار تو تلویزیون با آب و تاب اعلام میکنید؟؟؟
این حرفها مقدمه چینی برای افزایش قیمت بلیته مطمئنا یه دفعه 5000 تومان افزایش نمی دن هدف دو برابر کردنه که مردم بگن خوب بازم از 5000 تومن بهتره اینا به زعم خودشان روانشناسی بلدن
شما هر چقدر دوست دارید می توانید از مردم بگیرید!!!!!!!! یاد رابین هود افتادم فکر می کنم یواش یواش همه چیز را دولت خودش گران می کند و این داستان ها فقط برای سرگرمی است که کالا رسوب کرده، نهاده نیست یا گران است، قیمت گوشت مرغ و قرمز باید گران شود چون مرغدار و دامدار ضرر می کند و .... اینها شبیه لالایی شده که مردم را بخوابانند و هر کاری که می خواهند بکنند. علی برکت الله.
مسئولی که وسط سیل گلستان میندازه میره خارج از کشور، میخواد به فکر مردم باشه؟ اصلاحطلب ها قدر رای مردم رو نمیدونن و عرضه کنترل زیر مجموعه های خودشان را ندارند البته دولت هم به دلایل سیاسی به شهرداری کمک نمیکند. در واقع محسن هاشمی تنها مونده.
برای خودم متاسفم که در ایران زندگی می کنم و با حقوق های کمی که داریم باید جیب مسولین پر کنیم.کسی که ۱۵ یا ۵ پول مترو بده آخر ماه چقدر از حقوق برای خودش میمونه؟؟؟مثلا کشور مون اسلامی. اسلام گفته همه چی گرون کنید فقر و فحشا به اوج برسه
دقبقا همانطور که سخنگوی محترم شورای شهر فرمودند موضوع بهای بلیط مترو در حوزه تصمیمات شورای شهر است و معاون شهردار اگر نظری دارد با رعایت سلسه مراتب میتوانند نظرشان را به سمع شورای شهر برسانند و بعنوان فردی از شهرداری محق نیستند به این شیوه تشویش اذهان بکنند و موجب نگرانی مردم بشوند .
قیمت تمام شده 15000 تومان یکمعنی بیشتر ندارد. نداشتن مدیریت صحیح.
خدا لعنت کنه،
آره دیگه از این مردم بدبخت هر چی میتونید می گیرید دیگه،
کم کم پول اکسیژنی که تو هوا هست رو هم می گیرید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی