بازدید 18759
۷

توضیح قهرمان کشتی درباره دست‌فروشی در اندیمشک

کشتی‌گیر فنی و با آتیه خوزستانی که دو سال پیش پرچم ایران در رقابت‌های جهانی یونان را به اهتزاز درآورد، برای امرار معاش به دست فروشی روی آورده بود که به تازگی ماموران شهرداری مانع فعالیت او شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۱ 24 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۷، با انتشار فیلمی از دست فروشی خود در شهر اندیمشک به علت بیکاری و اجبار، خبر داد. او در این فیلم عنوان کرده بود که ماموران شهرداری مانع فعالیت او شده‌اند.

محسن مدهنی اظهارکرد: من ۲۰ سال سن دارم و باتوجه به این که شغل و درآمدی ندارم، مدتی است که برای امرار معاش مشغول به میوه فروشی در کنار خیابان هستم. ۲۵ روز پیش وقتی که کنار خیابان درحال فروختن میوه بودم، ماموران شهرداری به من اجازه کار ندادند که در درگیری که به وجود آمد، گوشی همراه من گم و موتورسیکلتم دچار مشکل شد و ترازویم نیز شکسته شد.

وی بیان کرد: پس از این اتفاق پیش شهردار اندیمشک رفتم و گفتم من ملی‌پوش بوده ام و باتوجه به اینکه در شهرستان، از بابت شغل برای من کاری نشده است، ۲ متر از بلوار را به من دهید تا هم بتوانم درآمدی کسب کنم و هم به تمرینات کشتی بپردازم که شهردار هم پذیرفت. با این وجود بازهم نفراتی بودند که نمی‌گذاشتند کار کنم، اما به آن‌ها می‌گفتم که شهردار به من اجازه داده است.

دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان بیان کرد: چند روز پیش که باران شدیدی در اندیمشک داشتیم، گویا فرماندار و شهردار اندیمشک از کنار بلواری که من در آن جا میوه و تره‌بار می‌فروختم، رد شده بودند و به ماموران شهرداری گفته بودند که من کلا باید بساطم را جمع کنم. به هر حال حدود ساعت ۲۳ همان شب نیز این موضوع را به من گفتند و من هم که نمی‌خواستم مجددا درگیری صورت بگیرد، وسایل را جمع کردم و از آن جا که میوه و تره‌بار را نمی‌توان خیلی نگه داشت چرا که از بین می‌روند، بخشی از میوه‌ها را دور انداختم و سرمایه ام از بین رفت.

وی گفت: در حال حاضر بیکارم و شغلی ندارم. ۱۰ سال است که تنها ورزش می‌کنم و درآمدی ندارم. چشم من به لیگ برتر بود که البته قرارداد آنچنانی هم نداریم و نهایت ۵ تا ۱۰ میلیون تومان به من پول بدهند. ضمن این که خیلی بد است که اندیمشک با این همه منابع مالی، تیمی در لیگ برتر ندارد و من باید برای تیم‌های دیگر کشتی بگیرم.

وی عنوان کرد: من چیز زیادی نمی‌خواهم و تنها از مسئولان انتظار دارم که شغلی برای من در نظر بگیرند تا بتوانم بدون دغدغه تمرین و برای اهتزار پرچم کشورم تلاش کنم.

مدهنی گفت: من ۲۰ سال سن دارم، اما کشتی‌گیران دیگری را هم در اندیمشک داریم که از من بزرگتر و تحصیل‌کرده هم هستند و همسر و فرزند دارند، اما بیکار هستند. اگر نمی‌خواهند شغلی برای ما پیدا کنند، بگویند تا از ورزش جدا شویم و به دنبال زندگی‌مان برویم. البته عده‌ای وعده داده اند و باید ببینیم برای من چه می‌کنند.

به گزارش ایسنا، فدراسیون کشتی برای حل مشکل محسن مدهنی، قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان نامه‌ای به کمیته ملی المپیک ارسال کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۷
خدایا
اولا که ماموران شهرداری کارشون رو و درست رو انجام دادن
ثانیا ورزش مگر شغله،خیلی از ورزشکارای دنیت که در تیم‌ملی هستن شعل اثلیشون چیز دیگه ست.
آن فرماندار باید توبیخ کرد که واز سمتش اخراج فرمانداری که نفهمه یک ورزشکار ملی چقدر ارزش ملی داره را باید در جا برکنار بشه احتمالا فهم این فرماندار در سایر مسایل همین طوری است که به یک ورزشکار ملی اینهمه بی مهری می کنند کشور های دیگه پول می دهند ورزشکار می خرند آنوقت ما یا صد سکه صد سکه می دهیم ویا از دست فروشی برای امر معاش او جلوگیری می کنیم
به امید خدا شاهد کشتی گرفتن زیر پرچم کشور دیگری و رفع مشکلات شما باشیم.
خودش را معطل کرده برود خارج از کشور برای یک تیم باشگاهی و یا یک کشور خارجی کشتی بگیرد و آینده خودش را بیمه کند لااقل این بنده خدا یک هنر دارد که بتواند جان خودش را نجات دهد البته بستگی به هوش و ذکاوت خودش دارد.
س وزیر ورزش کجاست؟!!همینطور که همه بنی بشر برای تخریب آلونک های احداث شده غیرقانونی در اراضی ملی زمین و زمان را به هم می دوزند این موضوع را نیز ترند کنندو وزیر ورزش را نیز پاسخگو
دست و کف و هورا برای مسئولین مربوطه !!!!!!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی