بازدید 23994

انهدام باند سارقان منزل در اهواز

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک باند سارق منزل توسط پلیس آگاهی خوزستان در شهرستان اهواز شناسایی و متلاشی شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 20 November 2020

به گزارش «تابنانک» به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار سید محمد صالحی بیان کرد:با توجه به وقوع سرقت از منازل توسط سرنشینان خودروهای پراید، پژو اس ال ایکس و تندر ال ۹۰ در سطح اهواز، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه باسرقت آگاهی خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی، باند سه نفره سارقان را شناسایی، و پس از هماهنگی قضایی، در عملیاتی منسجم، هر سه نفر متهم در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات یک دستگاه خودروی ال ۹۰ مورد استفاده در سرقت‌ها با پلاک مسروقه توقیف که در بازرسی از آن آلات و ادوات جرم از قبیل شوکر برقی، اسپری فلفلی، پنج جفت دستکش و... کشف شد.

صالحی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، اموال مسروقه شامل، مقادیری طلا، چهار دستگاه تلویزیون بزرگLED، سه دستگاه لپ تاپ، یکدستگاهPS۴، یک عدد دوربین دو چشمی شکاری، ۲ دستگاه دوربین عکاسی، ۲ دستگاه گوشی به همراه ۹ کارتن تلفن همراه، انواع بدلیجات،۱۶ عدد ساعت مچی، ۴۴حلقه انواع انگشتر، یکصد فشنگ جنگی و یکصد فشنگ پلاستیکی سلاح کلت کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه اعضای باند مزبور دارای سوابق متعدد کیفری هستند، افزود: در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۴۱ فقره از محل‌های سرقت با حضور مالباختگان بازسازی و یکی از صحنه‌های سرقت که در آن سارقان اقدام به ضرب و جرح مالک منزل کرده و کلیپ آن در فضای مجازی منتشرشده بود را شناسایی و به صورت مصور و مکتوب مستندسازی کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان