بازدید 15409
با تایید وزارت صمت مسجل شد؛

مجیدی برای واردات خوراک دام ارز دولتی خواسته

مجیدی شاید صاحب شرکت یا عضو هیات مدیره نباشد ولی او مراجعاتی برای دریافت ارز دولتی داشته که برای واردات نهاده‌های دامی به کشور بوده
کد خبر: ۱۰۱۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲ 19 November 2020

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست کاپیتان و سرمربی سابق استقلال برای دریافت ارز دولتی را تایید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی،  «احمد امیرآبادی فراهانی» روز چهارشنبه و در جمع خبرنگاران درباره توییت روز گذشته خود مبنی بر دریافت 9 بار ارز دولتی از سوی فرهاد مجیدی کاپیتان و سرمربی سابق استقلال و رد آن توسط مجیدی، گفت: یک ماه پیش یکی از وارد کنندگان غله کشور گزارشی مبنی بر اینکه یکی از بازیکنان سابق فوتبال در حال گرفتن ارز دولتی برای شرکت‌هایی است که به نام خود او نیست به من ارائه کرد.

 

مجیدی برای واردات خوراک دام ارز دولتی خواسته

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: این وارد کننده غله و نهاده‌های دامی حتی مدعی است که با فرهاد مجیدی در این باره درگیر شده است و به او گفته است که در این فضا و مکان به دنبال چیست؟ و بهتر است به حرفه و پیشه خود بپردازند.

فراهانی با بیان اینکه برای صحت سنجی گزارش دریافت شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت نامه‌نگاری شده است، افزود: حراست صمت اعلام کرده است که فرهاد مجیدی در دو نوبت به دفتر خدمات بازرگانی مراجعه کرده و درخواست او به دستور یکی از مسوولان این وزارت خانه در کارگروه تخصیص ارز دولتی تایید شده است.

وی ادامه داد: ۹ ثبت سفارش به نام شرکتی که به نام او نبوده ولی در فهرست دریافت ارز دولتی قرار گرفته و پیگیری او برای گرفتن ارز برای این شرکت ثبت شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که مجیدی مدعی شده شرکتی ندارد که برای آن ارز دولتی دریافت کند، تصریح کرد: مجیدی شاید صاحب شرکت یا عضو هیات مدیره نباشد ولی او مراجعاتی برای دریافت ارز داشته که زمان حضور، افرادی که با او در این باره ارتباط داشتند و ارز دولتی که اختصاص یافته است، در وزارت صمت ثبت و تایید شده و اسناد آن هم موجود است.

فراهانی با اشاره به اینکه فوتبالیست مشهور دیگری نیز از طریق یک شرکت معدنی پیگیر انجام واردات نهاده‌های دامی است، گفت: برای این فرد هم استعلام شده که اگر اسم این فوتبالیست مشهور هم تایید شود نام او را اعلام می‌کنیم. برهمین اساس بهتر است هر فردی به حرفه خود بپردازد و قرار نیست به عنوان مثال من نماینده یا هر فرد دیگری با سوء استفاده از جایگاه و شهرت و ارتباط با مسوولان به هر کاری دست بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه فردی که ثبت سفارش مجیدی برای دریافت ارز دولتی را تحویل گرفته، شب گذشته در پیامی از من خواسته است از این موضوع کوتاه بیایم، یادآورشد: او درخواست حل این مساله با حضور مجیدی در مجلس را داشت و حتی شب گذشته یکی از نمایندگان مجلس دهم خواستار دیدار شد و مدعی بود که آقای مجیدی ارز دولتی دریافت نکرده است.

این عضو هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: البته شاید اسمی از فرهاد مجیدی در بانک مرکزی نباشد اما موضوع این است که یک فوتبالیست برخلاف حرفه خود در کشور پیگیر دریافت ارز دولتی برای یک شرکتی بوده و این موضوع هم اثبات شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸
خب که چی!!؟ چی رو میخواهید ثابت کنید برید دنبال اختلاس گران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
این یعنی کار چاق کنی یعنی رانت که نمی توانسته بگیرد دست به دامن افراد مشهور شدن برای گرفتن چیز ارزان
اینقدر درکش سخته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
مجیدی هم اختلاسگراست
اینکه بدلیل شغل قبلی تان از جییک و جوک زندگی مردم اطلاع دارید که نباید بر روی بام جار بزنید!
پاسخ ها
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
بهتر بود جیک و پوک را جییک و جوک نمی نوشتی ؛ ببم عسلم
واقعا برای این مسئوالان متاسفم که ارز را حراج دزدان کرده اند. واقعا چه خبره چرا اینجوری شده ایم
افرين اين را نماينده شجاع مي گويند
لطفا نترس تمام كساني كه با رانت ملت را بيچاره كردن افشاء كن
جناب آقای فراهانی بهتره که پیگیر موضوع معتادان کارتن خوابی هم باشین که ارز 4200 دریافت کرده و معلوم نیست این ارزها به دست چه کسانی افتاده و با آن چکار کرده اند؟!!
به قول شاعر:
اگر قرار است مست گیرند
درشهرهرآنچه هست گیرند
آقای مجیدی برگرد سر سفره خودت.اینا اجازه نمیدن کسی سر سفره پر رنگ ولعاب انقلاب کسی کنارشون بشینه و جاشون رو تنگ کنه .
گیریم که آقای مجیدی دریافت ارز دولتی برای کسی را پیگیری کرده و احتمالا بابت پیگیری اش حق الزحمه ای هم گزفته، باید دید اولاً ارز دولتی در جای خودش استفاده شده و محصول وارد شده با آن به قیمت دولتی به دست مصرف کننده رسیده یا نه؟ دوماً، به نظر میرسد این هیاهو برای انحراف افکار عمومی از مسئله مهمتری راه افتاده که آن هم دریافت ارز دولتی توسط عده‌ای و فروش واردات حاصل از آن به قیمت آزاد یا حتی فروش خود ارز به نرخ آزاد است. البته این به معنی تأیید کار آقای مجیدی نیست.
تو فوتبالیستی؟ یا واردکننده خوراک دام؟ چقدر بی شرمی میخواد هر سوءاستفاده ای. نگفتی حیثیتت میره؟ متاسفم
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
خوب این آقا و دیگران سرمایه دارند درامدی داشته اند میخوان وارداتی انجام بدن از قبل اون سودی هم ببرند و یه خدمتی هم به کشور بکنند بالاخره سرمایه افراد باید به درد کشور بخورد نه اینکه کاری بکنیم همه پولاشون رو
ببرند خارج و در کشورهای دیگر سرمایه گزاری کنند
داداش كشور رو دلالا دارن ميچرخونن يعن ياينو نميدونستيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ورزشکاران و سلبریتی های خارج دنبال کمک به نیازمندان اما اینها دنبال دلالی
سلام، اگر کار غیر قانونی کرده یا اقدام عین اخلاقی کرده ....رسانه ای کنید، دریافت ارز برای واردات نهاده های دامی چه اشکالی داره؟ ایا می خواهید با این کارها قهرمان ملی را از کسور فراری دهید....
آنهایی که در پشت میزهای مسولیت نشسته آند متین هستند که برای کسانی که صلاحیت امور را ندارند راههای تخلف را باز میکنند تا خود نیز از قبل آن بهره برده باشند چرا هر ماهه
اسامی و مشخصات گیرندگان ارز را در رسانه ها اعلام نمی کنید تاسواستفاده کنندگان وخاینین پست شأن رو شود .
هر کسی باید اجازه داشته باشد برای واردات اقدام نماید. این که کسی با زد و بند با نماینده میخواهد در واردات خوراک دام انحصار را دردست داشته باشد خطر ناک است و در لابلای این خبر میتوان رد انحصار طلبی و استفاده از قدرت را دید.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
احسنت. اتفاقا باید دید چه داستانی بین شما و آن مخبر که وارد کننده انحصاری محصول بوده هست. اصل ماجرا تو هیاهو گم نشود
پول پرستان بدون زحمت...
ایشان اول گفته مجیدی 9 بار ارز گرفته حالا میگه اسمش نیست ولی پیگبر بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا که
مملکتی که برپایه رانت وسفارش وپارتی اداره بشه وازقانون وقانونمندی خبری نباشه..همین میشه..ایشون صاحب نبوده..امادرخواستش تائیدم شده؟
زمانی ورزشکاران حرفه ای از جایگاه و موقعیتشون سوء استفاده میکردن و در انواع انتخابات شرکت میکردن و متأسفانه رأی هم می آوردن. حالا فازشون رو عوض کردن و وارد چنین فضاهایی شدن. وااسفا!
مگه درخواست دادن برای واردات غله جرمه؟؟؟
تازه خودش میگه نگرفته، پس این همه قبل و قاب برای چیه؟؟؟
پاسخ ها
حق بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
نه عزیزم جرم نیست، آخه این کلاه شرعی این دریافت هه.
فارغ از مسئولین فاسد و رانت خواران ، برای کسی که عنوان ورزشکار را یدک می کشد و وضع مردم را می بیند فقط باید گفت آقای مجیدی شرم بر شما باد . ورزشکار باید دارای منش پهلوانی باشد نه سواستفاده چی . باید صدای مردم باشد نه فرصت طلب . اخلاق هم در برابر وسوسه های مادی ، یک صفت فاسده
این نشون میده فساد در جامعه بیداد میکنه دست انداری به بیت المال انقدر ساده و لذیذ است که همه را وسوسه میکند.
شما حالا خودتون ببینید که اطرافیان مسئولین چکارا که نکردند!!!

کاش تک تک ارزها رو ردگیری کنند
میشه چرا نمیشه
من موندم مماشات با فساد و روندهای فسادزا خواسته بسیاری در این کشور است. آقای رئیسی چرا آقای پورحسینی را اعدام نمیکنید. چندتا از مفسدین گنده را همراه با عقبه انها اعدام کنید بعد مسیرهای فساد و اختلاس را خراب کنید. ببینید این مسیرها کدامند و چه ویژگیهایی دارند انها را از بین ببرید.

من با مطالعه ای که خود داشتم به این نتیجه رسیدم که هر فسادی روند و مراحل خود را داردد و در کنار هر فساد و اختلاسی همواره انسانهای آزاده و/یا مومن و/یا سالمی وجود دارند که از همان مراحل اولیه که فساد در حال اتفاق افتادنه، آنرا داد و هوار میکنند آن را افشا و گوشزد میکنند درگیر میشوند و حتی خونه خراب میشوند اما چرا تا فساد و اختلاس به منزل آخر نرسیده کسی حرف و دادو هوار این بندگان خدا و انسانهای شریف را گوش نمیدهد.
فقط لازمه این مسئله بهش پرداخته بشه، توسعه داده بشه و مورد توجه قرار بگیره بخدا فساد 70-80 درصد کنترل میشه
فرض کنیم مراجعه داشته فرض کنیم گرفته حتما یه ساز و کاری برای دادن ارز وجود دارد پس بر ایشان ایرادی نیست الان منافع کشور به دلیل ترسیم سیاستهای احمقانه میلیونها ومیلیاردها برابر این ارقام در خطر است بعد آقای نماینده آدرس اشتباهی میدهد
قوه قضائیه باید ورود کند و این ریشه فساد که توسط افراد خاص و رانت خوار صورت گرفته را خشک نماید حتی فرهاد مجیدی همین فردی که به پرسنل محترم نیروی انتظامی توهین کرد و هیچ کس با وی برخورد نکرد --- ویژه خواری یعنی همین !!!! اگر هر جای دنیا بود این اقا به دادگاه معرفی می شد و اشد مجازات برای وی در نظر گرفته می شد تا بقیه حساب کار دستشان بیاید!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل