بازدید 10830

نانسی پلوسی مجددا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا مجددا نانسی پلوسی را برای دو سال ریاست بر این مجلس تعیین کردند.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹ 18 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از الجزیره، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز (چهارشنبه) برای یک دوره دیگر در نشست دموکرات‌ها برای این سمت انتخاب شد.

پلوسی به عنوان اولین رئیس زن مجلس نمایندگان آمریکا و به عنوان یکی از دشمنان اصلی دونالد ترامپ در جنگ بر سر مسائلی همچون استیضاح، مهاجرت و بهداشت و درمان مورد تحسین دموکرات‌ها قرار گرفت.

پیش از این اخباری منتشر شده بود که گفته می‌شد برخی نمایندگان حزب دموکرات از عملکرد نامزد‌های این حزب در انتخابات اخیر ناراضی بوده‌اند و قصد دارند فرد دیگری را به جای نانسی پلوسی نامزد ریاست مجلس نمایندگان کنند.

با این حال امروز نانسی پلوسی بار دیگر توانست اعتماد نمایندگان را بدست آورد و نامزد کسب این سمت شد.

پیش از این اخباری منتشر شده بود که گفته می‌شد برخی نمایندگان حزب دموکرات از عملکرد نامزد‌های این حزب در انتخابات اخیر ناراضی بوده اند و قصد دارند فرد دیگری را به جای نانسی پلوسی نامزد ریاست مجلس نمایندگان کنند.

بااین حال امروز نانسی پلوسی بار دیگر توانست اعتماد نمایندگان را بدست آورد و نامزد کسب این سمت شد. با توجه به اینکه دموکرات‌ها همچنان اکثریت مجلس نمایندگان را در اختیار دارند، به نظر می‌رسد نامزد شدن پلوسی به معنای انتخاب مجدد وی به سمت ریاست مجلس نمایندگان آمریکاست.

پلوسی اخیرا خطاب به دموکرات‌ها نوشت: بیایید همه ما حامی اتحاد در حزب دموکرات باشیم، جایی که ارزش‌های ما فرصت و اجتماع هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان