بازدید 11066
۳
سوژه

خبر عجیب ابقای استیلی در آستانه انتخابات فدراسیون!

این حق رییس و مدیران بعدی است که گزینه مطلب خود را معرفی کنند و اعلام خبر عجیب ابقای استیلی آن هم در شرایطی که بازی و مسابقه ای در کار نیست، خودش داستانی دارد
کد خبر: ۱۰۱۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ 15 November 2020

در حالی که فاصله زیادی تا انتخاب رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران باقی نمانده است، خبر می‌رسد سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در راه مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ همچنان به عنوان سرمربی این تیم باقی ماند!

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال امید ایران با هدایت حمید استیلی در راه مقدماتی المپیک نتوانست موفق شود و از گردونه رقابت‌ها حذف شد تا به المپیک صعود نکند.

خبر عجیب ابقای استیلی در آستانه انتخابات فدراسیون!

پس از این اتفاق چند ماه از وضعیت تیم ملی فوتبال امید خبری نشد و حتی گفته می‌شد حمید استیلی نیز از این تیم جدا خواهد شد، اما با اعلام ماجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم ملی امید باقی ماند.

میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه خبر اعلام کرد حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۳ ساله‌های ایران در سمت خود ابقا شده است. این در حالی است که خود ماجدی نیز تنها تا انتخاب رییس جدید فدراسیون در راس کمیته جوانان قرار دارد و احتمال دارد رییس بعدی تمایلات دیگری داشته باشد.

این حق رییس و مدیران بعدی است که گزینه مطلب خود را معرفی کنند و اعلام خبر عجیب ابقای استیلی آن هم در شرایطی که بازی و مسابقه ای در کار نیست، خودش داستانی دارد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دوتا نارنجک هم می انداختین داخل بعد می اومدین بیرون.
این بابا همیشه و همه جا بازنده بوده و همیشه هم یه کاری تو فدراسیون بهش می دن

نمی دونم موادی که به کار می گیره احتمالا خیلی با کیفیته
سلام اگه در مورد حميد آقا استيلي اينحرفا زديد شرم كنيد چون آقاي استيلي نيازي به اين حرفا نداره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار