بازدید 67580

کنایه معنادار روحانی به محمود احمدی نژاد

رئیس جمهور گفت: مردم باید به ستاد ملی کرونا و قرارگاه اعتماد صد در صد داشته باشند. هرچه این اعتماد کم شود به ضرر کشور است.
کد خبر: ۱۰۱۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 14 November 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق کشورمان در گفتگویی اینستاگرامی با ایندیپندنت فارسی، درباره شیوع ویروس کرونا گفته بود:« *کرونا که معلوم است یک ویروس آزمایشگاهی است، ساخته شده و عمدا منتشر شده است با اهداف سیاسی. من معتقد هستم کسانی که دنیا را در صد سال اخیر مدیریت کردند، به این نتیجه رسیده اند که ساز و کارهایشان دیگر پاسخ نمی دهد، باید تغییرات اساسی بوجود بیاورند و انتشار کرونا، یکی از اهدافش پوشش دادن و تغییرات است. یعنی زمینه را برای تغییرات فراهم کنند. دستورالعمل هایی را که منتشر می کنند در دنیا بسیار گنگ است، چند پهلو و متناقض است و هر کشوری که بخواهد از آن دستورالعمل ها تبعیت بکند دچار مشکلات می شود. بنظرم در ایران هم مشکل اصلی این است که مدیریت کرونا، در تبعیت از سیاست هایی که بهداشت جهانی منتشر می کند، دارد اتفاق می افتد و همین باعث شده که مهار کرونا در ایران با مشکلات جدی مواجه شود.»

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: آنچه برای ما مهم است در محله اول آموزش است‌. ما باید سواد سلامت مردم را افزایش دهیم. مردم باید به خوبی بدانند علائم این بیماری چه هست. هنوز هم در جامعه ما افرادی هستند که می گویند هیچ علامتی ندارند. می گویی هیچ علامتی ندارید؟ می گویند چرا کمی درد عضلانی دارم. باز هم می پرسی می گوید چند روزی است حس بویایی و چشایی‌ام کار نمی‌کند. معلوم است به اندازه کافی آموزش به مردم داده نشده است و مردم فکر می کنند باید تب شدید داشته باشند یا دائم سرفه کنند تا احساس کنند این بیماری سراغشان آمده است. بنابراین در برخی از علایم و شرایط آموزش کم داده شده است و ما باید سطح آموزش را بالا ببریم و ارتقا دهیم.

وی با کنایه به اظهارات رئیس جمهور سابق کشور گفت: مردم باید به ستاد ملی کرونا و قرارگاه اعتماد صد در صد داشته باشند. هرچه این اعتماد کم شود به ضرر کشور است. البته کاری به حرف اینهایی که گاهی با داخل و ضد ایرانی‌ها در خارج، مصاحبه و انتقادهای نپخته ای را مطرح می‌کنند، ندارم اما هر چیزی که اعتماد مردم به ستاد ملی کرونا، قرارگاه مرکزی ستاد و وزارت بهداشت و درمان را کاهش دهد، به ضرر ما است. به محض کاهش اعتماد، دقت مردم برای اجرای مصوبات کم می‌شود. این اصل داستان است که باید مورد توجه قرار گیرد که پروتکل‌ها به خوبی اجرایی و عملیاتی شود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۲۸
ما به شما و ستاد کذایی تان اعتماد نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
قرار شد از طرف مردم نظر ندهیم،پسندیده تر این است که بفرمایید من به شما و ستاد کذایی تان اعتماد ندارم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
از حرف های محمود احمدی نژاد مشخصه اگر ایشون الان رییس جمهور بودند وضعیت به مراتب بدتر از الان بود.
واقعا دفت کنید ایشون چه حرف هایی زده.
همه چیز را سیاسی نگاه میکند/
مگه ستاد کرونا داریم با تصمیمات جزیره ای که می گیری؟!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
اینم رییس جمهوریش تموم شه میره بدتر میکنه
این آموزش ها رو چه کسی باید بدهد؟
آقای رییس جمهور شما می خواهید همه کارها را دستوری انجام دهید و فکر می کنید چون شما دستور دادید مردم باید اطاعت امر کنند؟ قیمت مسکن و مواد غذایی را دستوری تعیین می کنید و می بینید که کسی رعایت نمی کند!!!!!!! ارز و طلا را دستوری می خواهید ثابت نگهدارید که نشده است!!!!!!!!!!!! خودرو همینطور حالا نوبت رسیده به اعتماد مردم!!!!!!!!!!!!!! عزیز من کاری کن که مردم به شما اعتماد کنند نه اینکه بگویید اعتماد صد در صد کنید به دولت و مردم بگویند چشم ما اعتماد کردیم. شما را به خدا حرف های مسخره و خنده دار نزنید. وعده و وعیدهای دروغین، دستورات مسخره و .... چرا یکبار نمی گویید مالیات از کسبه ای که کسب و کارشان را تعطیل کنند نمی گیریم و یا به مردمی که کسب و کارشان را تعطیل کرده اند حقوق ماهیانه ای می دهیم؟ راستی پول بنزین که گران شد بالاخره کجا می رود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
عزیز من اینا فقط دست بگیر دارند قرار نیست یه موقع خدای نکرده برای رفاه مردم از جیب دولت غافل شوند
احمدی نژاد در قلب و جان مردم ایران است
محمود راست گفته
والاه من طرفدار سرسخت احمدی نژادم ولی کنایه ای ندیدم
سلام. قبل از هر چیز باید یاد بگیریم از کلمات درست ودر شانمان استفاده کنیم . مثلا به رییس جمهور نمیگویند مسخره بازی . و..... خوب صحبت کردن ودرست حرف زدن بدون استفاده از کلمات ناهنجار برامون جا افتاده . ما مسلمانیم و با زبانیکه ایات خدا را بر زبان میاوریم نباید حرف زشت بزنیم .فکر کنم کسانیکه میگوین در ایران ازادی بیان نیست اشتباه میکنند اگر پیامهای مجازی را مطالعه کنند متوجه میشوند که چه راحت با مسئول مملکت ازادانه وبدون هیچ ملاحظه ای صخبت میکنندوباز هم اعتراض دارند که ازادی بیان نیست . مودب صحبت کردن یک هنر است که باید بیاموزیم .میشه مشکلات را با ارامش هم بیان کرد تا بیشتر به دل بنشیند و اثر گذار باشد . با تشکر
یه تار موی احمدی نژاد می ارزید به این آقا
احمدی نژاد یکی ازدولتهای بود که اگر کاری مثبت برای مملکت نکرد ۰۰۰۰۰دیگه درجنگ اقتصادی ۱۵میلیون نفرنابود نکرد ۰۰۰کاراین دولت همیشه به یاد میماند
من اعتمادم به دکتر احمدی نژاد هزاران برابر از روحانی و ستادش هست.
تورم در دوران احمدی نزاد 3 برابر بود ( دلار 1000 به 3000 هزار رسید البته با هزاران جور خدمت از جمله مسکن مهر، یارانه های 25 دلاری، جاده سازی، گازرسانیف هوشمندسازی خدمات بانکی و اداری و .....) اما تورم در دوران روحانی تا الان 10 برابر بوده است ( دلار از 3000 به 30000 ، بدون هیچ خدمتی و اما پر از منت و افاده از جمله وزرای مسکن و بهداشت و لحن صحبت شون با مردم).... حال باید به کدام اعتماد کرد؟؟؟؟؟!!!!!!!
اسم ستاد عوض شد به قرارگاه احتمالا مشکل کرونا همین بود دیگه جای نگرانی نیست.
زنده باد حاج محمود، دلار 1000 تحویل گرفت و بعد 8 سال 3500 تحویل داد، بماند کارت سوخت، یارانه، مسکن مهرو سهام عدالت. اینها چه داشتند برجام که گلابیش فقط به کری و ظریف رسید.
شما که از بهمن رفتی تو قرنطینه!! از کجا متوجه شدی بعضیا هنوز میگن علائم ندارم و فلان؟؟؟
متاسفانه جناب رییس جمهور این رسم ما شده که هررییس جمهوری که انتخاب میشه بعداز چندسال خودمان بدتر از دشمن باشون میجنگیم.بیشترین ضربه اقتصادی را خودمون به خودمون زدیم اگر احتکار نمی‌کردیم یا اختلاس نمی‌کردیم یا با دلالی قیمت خونه و اجاره را هزار برابر نمی‌کردیم وبعدهم با رندی تقصیر ها را گردن رییس جمهور نمی انداختیم الان اوضاع خوبی داشتیم.مطمینأ صدتا رییس جمهور دیگر انتخاب کنیم تا دست از این کارها برنداریم اوضاع هیچوقت درست نمیشه و ماهم فقط میگوییم شخص رییس جمهور!!؟!
یکی به این بگه که وزارت اموزش عالی و سازمان بهداشت و غیره و غیره که باید اموزش دهند تحت الامر عم قزی هستند ؟
حداقل احمدی نژاد این همه وعده دروغین به مردم نداد وشبانه روز کار کرد نه روزی دو ساعت بعد هم خداحافظ!!!!!!!
ریس قشنگ کی به تو کنایه بگه که دیگه چیزی از مردم و مملکت نماند
ما ن ب روحانی و ن ب ستاداش و نه ب هیچ یک از سیاسیون اعتماد نداریم
احمدی نژاد از جنس مردم است و درد مردم را میفهمد
بازهم حاشیه رفتن رئیس جمهور، یکی نیست بهش بگه کارتو درست انجام بده به بقیه کار نداشته باش، ۴ سال اول فقط گفتی تقصیر احمدی نژاده، این ۴ سال رو هم که گند زدین به مملکت .
احمدی نژاد این همه مسکن مهر ساخت اینا نتونستند چهارتا کنتور براش بزارم. احمدی نژاد یک میلیون سهام داد به مردم این آقا اومد ۵۰۰ تومان کم کرد از مردم پس گرفت این چند ساله هرچی سهام شود کرده بود همرو خوردن پراید قسطی ۷ میلیونی شرکت رو کرده ۱۴۰ میلیون
بوق.....بوق. ....بوق.......................................
........... و الی آخر.
از آنجاییکه فرمودید نظر بنده در باره دکتر احمدی نژاد ؛ غیرقابل پخش است خودم بجای نظر بوق ! گذاشتم که خدای ناکرده گَرد غبار غم و ناراحتی بر روی تابان دوستان تابناک ننشیند و خاطرشان مکدر نشود.
سپاس از توجه تان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر