بازدید 6039

روند ترخیص کالا‌های اساسی سرعت می‌گیرد

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در هرمزگان دو طرح به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 13 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس از روند سریع ترخیص کالا‌های اساسی خبر داد و افزود: مصوبه‌ای از ستاد اقتصادی دولت ابلاغ شده تا کالا‌هایی که در گمرکات کشور از جمله بندرعباس وجود دارد به سرعت ترخیص شود. هدف اصلی از سفرم نظارت بر روند اجرای این ابلاغیه از نزدیک است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عصر امروز (۲۳ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: خط تولید ماسک سه لایه در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس و ساختمان نظام مهندسی معدن هرمزگان با حضور وزیر صمت به بهره برداری رسید.

خلیل قاسمی با اشاره به اینکه برای بهره برداری از این طرح‌ها ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: با بهره برداری از واحد تولید ماسک سه لایه ظرفیت تولید ماسک در هرمزگان دوبرابر می‌شود و این واحد با ۴ خط تولید می‌تواند روزانه ۵۰۰ هزار عدد ماسک تولید کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان بیان کرد: ساختمان نظام مهندسی معدن استان هرمزگان در ۴ طبقه با زیربنای هر یک از طبقات ۲۰۰ مترمربع ساخته شده و در مجموع ۸۶۰ مترمربع است.

به گزارش ایسنا، بازدید از بندر شهید رجایی بندرعباس و شرکت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و مشکلات ترخیص کالا‌های اساسی از گمرکات و بنادر نیز از مهم‌ترین برنامه‌های سفر وزیر صمت در هرمزگان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل