بازدید 14829
۴

ادعاهای شاه عربستان سعودی علیه ایران

شاه عربستان سعودی در یک سخنرانی ضمن مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، خواستار اتخاذ «رویکرد قاطعانه» جامعه جهانی علیه ایران شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 12 November 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری رویترز، سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان سعودی در یک سخنرانی در هیئت مشاوران ارشد دولت این کشور طی ادعاهایی علیه ایران گفت: پادشاهی (عربستان) بر خطرات طرح منطقه‌ای ایران، مداخله‌اش در دیگر کشورها، حمایتش از تروریسم، شعله‌ور کردن آتش فرقه‌گرایی تاکید داشته و از جامعه جهانی درخواست رویکردی قاطعانه علیه ایران را دارد که تضمینی برای رسیدگی جدی به تلاش‌های آن برای دست‌یابی به تسلیحات کشتار جمعی و پیش‌برد برنامه موشک‌های بالستیکش باشد.

بر اساس این گزارش، ادعاهای شاه سعودی در حالی مطرح می‌شود که عربستان سعودی با هزینه کردن مبالغی گزاف برای خریداری تسلیحات از آمریکا به رقابت تسلیحاتی در منطقه دامن زده و در جنگ یمن موجب کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان غیرنظامی این کشور شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
وقتی عده ای خودسر و فرصت طلب در سال 96 سفارت عربستان را تخریب کردند و در محفل انتخاباتی شخصی خاص برای استخدام در شهرداری صف کشیدند باید عربستان علیه ایران صحبت کند این عده هم هزینه گزافی برای ملت و هم کشور تراشیدند و تحریمهای امریکا هم به چراغ سبزعربستان و با هزینه سعودیها اجرایی می شود.
وقتی غرامت حاصل از خسارت مستقیم و غیر مستقیم حمایت این جانیان از صدام را درخواست کنید آنوقت این هم سروصدا نخواهد کرد .
ادعاهایی که عین واقعیتن
برو بابا بگو گنده لاتتون آمریکا بیاد. فعلا برو داروهای آلزایمرت رو بخور!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل