بازدید 6087

بستری ۱۲۳۷ بیمار کرونایی در بیمارستان گچساران

مدیر داخلی بیمارستان شهیدرجایی گچساران گفت: از تیرماه امسال تاکنون یک هزار و ۲۳۷ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری شدند.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 11 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس از گچساران، پنجاه و پنجمین نشست ستاد مقابله با کرونا به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده سپاه، دادستان و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست روح الله کهزادی اظهار کرد: از تیرماه امسال تا کنون ۲ هزار و ۹۹۶ نفر مبتلا و مشکوک به کرونا به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه کرده است که از این تعداد یک هزار و ۷۹ نفر به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد یک هزار و ۲۳۷ نفر بستری شدند، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به اکنون ۴۰ نفر در بیمارستان فوت شده که ۹۰ درصد این فوتی‌ها دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.

مدیر داخلی بیمارستان شهیدرجایی گچساران با اشاره به افزایش تخت‌های آی. سی. یو از چهار تخت به هشت تخت عنوان کرد: دیگر هیچ بیماری برای انجام مداوا به استان اعزام نخواهد شد.

کهزادی از کاهش شمار بستری افراد مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید رجایی خبر داد و عنوان کرد: در روز‌های گذشته ۷۰ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری بوده که هم اکنون به ۵۰ نفر رسیده که از این تعداد ۱۷ نفر قطعی مثبت هستند.

وی خاطرنشان کرد:از تیرماه تاکنون ۷۱ بیمار کرونایی برای انجام مداوا به استان اعزام شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل