بازدید 13513

توصیه روحانی به جو بایدن

رییس جمهوری از دولت آینده آمریکا از فرصت پیش آمده برای جبران اشتباهات گذشته استفاده کند و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، همواره به تعهدات خود در صورت رعایت مسئولانه از سوی همه اطراف تعهد، پایبند بوده و تعامل سازنده با جهان را راهبرد خود می‌داند.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 08 November 2020

به گزارش تابناک، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت اظهار داشت: اینک فرصتی برای دولت آینده امریکا پیش آمده است که اشتباهات گذشته را جبران کند و با احترام به قواعد جهانی، به مسیر پایبندی به تعهدات بین المللی، بازگردد.

رییس جمهوری افزود: جمهوری اسلامی ایران، همواره به تعهدات خود در صورت رعایت مسئولانه از سوی همه اطراف تعهد، پایبند بوده و تعامل سازنده با جهان را راهبرد خود می‌داند.

روحانی با تاکید بر پیروزی مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی تحمیل شده توسط دولت آمریکا، اظهار داشت: مردم ایران با مقاومت قهرمانانه خود در برابر جنگ تحمیلی اقتصادی، اثبات کردند که سیاست فشار حداکثری امریکا محکوم به شکست است.

رییس جمهوری تصریح کرد: اینک زمان آن است که در سایه همکاری و هم‌افزایی ایران و همسایگان، شاهد ارتقاء امنیت و توسعه در منطقه باشیم و مسیر ثبات و رشد اقتصادی کشور، با قوت و سرعت هرچه بیشتر، پیموده شود.

روحانی با اشاره به برنامه های اقتصادی دولت تاکید کرد: در شرایط رو به بهبود اقتصادی دولت با اتخاذ سیاست‌های متناسب مالی و کنترل و هدایت نقدینگی به سمت تولید و توسعه سرمایه گذاری، تقویت ارزش پول ملی و کمک به تولید ملی و رشد اقتصادی کشور را با قوت دنبال می کند.

رییس جمهور همچنین در این جلسه وزیر اقتصاد را مکلف کرد در راستای ارتقای انضباط مالی و بودجه ای، فروش سهام و دارایی های مازاد دولتی و انتشار اوراق بدهی دولت را طبق برنامه مصوب ادامه دهد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۸
ارزش پول ملی با کاهش قیمت دلار حاصل می شود که جلوی ان را گرفته اید
تا وقتی معاونت اقتصادی شما نهاوندیان باشد ما منتظر هیچ اتفاق خاصی در بخش اقتصاد نخواهیم بود . ایشان در زمان ارز 3600 تومانی از کسانی بودند که خواهان افزایش نرخ ارز تا 7000 تومان بوده اند بدلیل اینکه خودشان واردکننده میباشند .
اقای روحانی خوبه شما هم به یه بخش کوچکی از وعده هاتون عمل کنید
مگه جو بایدن انتخاب نشد؟ این همه بیداری و استرس برای انتخاب جو بایدن بود پس این چرا حرف میزنه؟ مگه اینم رئیس جمهوره!!!!!!!!!! چه وقت انتخاب شد؟!!!
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من نه طرفدار دولتم و نه از کارهای رییس جمهوری خوشم میاد ولی شماها هم در توهین به هیچ مقام مسئول ایرانی مبالغه نکن لطفاً.
چه کسی جنابتان را نصیحت کند حداقل یک سوزن به خودت بزن آقای جوالدوز
ما با برادران چینی و روسی هم تعامل سازنده نداریم چه برسه با بقیه جهان!
آقای روحانی مردم ایران هم از شما و سایر مسوولین انتظار تعامل بهتر با دنیا دارد.نه دشمن تراشی و ستیزی
جو بایدن هر غلطی بکنه، بعدی خرابش می کنه. پس فایده نداره.
در ضمن اولین پیام از ایران صادر شد.
پیش بینی ترامپ درست از آب در اومد!!!
روخانی کی از فرصتش میخواد استفاده کنه
یعنی یکی به این بابا بگه نمی خواد نصیحت کنی،عرضه داری وضعیت داخل رو درست کن...هر چند از فردا خودش و جهانگیری شروع می کنن به شانتاژ خبری که سیاست های اقتصادی دولت به بار نشست و دلار با سیاست های بانک مرکزی ریزشی شد و یادشون می ره تمام 5 شنبه و جمعه را رو به قبله دست به دعا بود ترامپ رای نیاره...
حسن چطوری؟
بهتر است قواعدی که ترامپ بهم زده دیگه احیا نشود. آمریکا از کانون توجه جهانیان خارج شود. هر بنیاد ین المللی در یک کشور باشد
چی شده حسن جان زبون باز کردی ... خوشحالی نه..
شیخ حسن بجای نصیحت دیگران ، اول خودتان نصیحت پذیر باشید و اشتباهات گذشته ی خود را به سرعت جبران کنید و حداقل وضع معیشتی مردم را درست کنید . رطب خورده کی تواند منع رطب کرد
دولت می تونه مشاوره اقتصادی هم به دولت جدید آمریکا بده.
بازم پالس مذاکره داد !!
آخرین خواهش ملت ایران از رئیس جمهورش،سکوت است سکوت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها