بازدید 13102

ترامپ ممکن است وزیر دفاع و رئیس سیا را اخراج کند

منابع خبری گزارش داده‌اند رئیس‌جمهور مستقر آمریکا ممکن است وزیر دفاع و رئیس سیا را به زودی اخراج کند.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 06 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، یک روزنامه آمریکایی گزارش داده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ممکن است همین امروز وزیر دفاع آمریکا و رئیس سیا را از سمتشان اخراج کند.

روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از منابع مطلع گزارش داد ترامپ ممکن است «مارک اسپر»، وزیر دفاع و «جینا هاسپل»، رئیس سیا را اخراج کند.

برخی از مقام‌ها گفته‌اند «کریستوفر رای»، رئیس اف‌بی‌آی هم یکی از کسانی است که در فهرست اخراجی‌ها قرار دارد. برخی از منابع دیگر گفته‌اند ترامپ از اخراج «رای» منصرف شده و او در سمتش باقی خواهد ماند.

هفته گذشته پایگاه خبری آکسیوس هم به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید گزارش داده بود اگر دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر برنده شود لیستی از اخراجی‌های دولت را آماده کرده است.

به گفته دو مقام مطلع، ترامپ قصد دارد بلافاصله بعد از پیروزی «کریستوفر ری» رئیس پلیس فدرال، «جینا هاسپل» رئیس سازمان سیا و «مارک اسپر» وزیر دفاع این کشور را برکنار کند و افراد جدیدی را جایگزین آن‌ها کند.

آکسیوس در ادامه توضیح داده است که کریستوفر ری و جینا هاسپل در حلقه داخلی ترامپ در کاخ سفید جزو غیرقابل اعتمادترین‌ها هستند و اگر دردسر‌های انتخاباتی و تبعات آن نبود هر دوی آن‌ها را حتی قبل از انتخابات تغییر می‌داد.

پیش از این گزارش شده بود که رئیس کارکنان کاخ سفید از کارکنان این ستاد نیز خواسته است که همگی استعفای خود را آماده کنند تا در صورت پیروزی ترامپ دست وی برای تغییر و تحولات جدید باز باشد.

شب گذشته رسانه‌ها گزارش دادند مارک اسپر استعفانامه‌اش را آماده کرده است. سخنگوی پنتاگون این خبر را تکذیب کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل