بازدید 7697
بیانه حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان

روی ظرفیت های فراوان داخلی تمرکز و توجه شود

حزب توسعه وعدالت ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت ۱۳ آبان نوشت: خطاب به آندسته از مسئولینی که برای حل مسائل داخلی کشور، نگاه شان همواره به بیرون از مرزهاست، اعلام می کنیم که رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را نصب العین قرار داده و برای حل مشکلات فراوانی که اتفاقا توسط همان بیرونی ها.! بوجود آمده اند، روی ظرفیت های فراوان داخلی تمرکز و توجه کنند.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 03 November 2020

روی ظرفیت های فراوان داخلی تمرکز و توجه شود

به گزارش تابناک در بیانیه حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان از قرار زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ
محمد (ص) پيامبر خداست و كسانى كه با اويند بر كافران سختگير [و] با همديگر مهربانند.
(سوره مبارکه فتح/آیه ۲۹)

۱۳ آبان از ایام الله انقلاب اسلامی یادآور مبارزات دانشجویی علیه دستگاه استکباری آمریکاست. ۱۳ آبان سالروز به هم ریختن لانه جاسوسی و افشاگر اقدامات ننگین آنان علیه ملتی بود که با شعار استقلال و آزادی خواهان استقرار جمهوری اسلامی به جای نظام استبدادی و پادشاهی بودند.
"یوم الله سیزدهم آبان"نه فقط به عنوان یک روز ملی برای ملت بزرگ ایران،بلکه به عنوان یک نقطه عطف و نقشه راه، برای رسیدن به استقلال و عزت، در کانون توجه ملت های آزادی خواه جهان قرار دارد و الگویی موفق از عزت و اقتدار است که توسط انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران به دنیا نشان داده شده است.
تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان مومن و انقلابی ایران،که توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) انقلاب دوم نام گرفت، تذکر و هشداری است به تمام آزادگان جهان که هیمنه پوشالی و البته رسانه ای استکبار و غرب فرو ریختنی است و اما اینبار در حالی به روز مبارزه با استکبار جهانی رسیدیم که انتخابات مستکبرترین نظام جهان سلطه، مانند همیشه بین دو حزب تکراری در حال برگزاری است، و ما تفاوت این دو حزب را فقط در یک چیز می دانیم و آن اینکه شیوه و روش شان برای نابودی و مبارزه با جمهوری اسلامی ایران با هم تفاوت دارد، و اما هدف هر دویشان یکی است!
خطاب به آندسته از مسئولینی که برای حل مسائل داخلی کشور، نگاه شان همواره به بیرون از مرزهاست،
اعلام می کنیم که رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را نصب العین قرار داده و برای حل مشکلات فراوانی که اتفاقا توسط همان بیرونی ها.! بوجود آمده اند، روی ظرفیت های فراوان داخلی تمرکز و توجه کنند.
امروز جوانان انقلابی ایران، راه پر افتخاری را که چهل سال با پرداخت بهایی نه ارزان، و به قیمت خون پاک صدها هزار شهید والا مقام و از دست دادن نخبگان و سرمایه های علمی و فکری فراوان،تا به اینجا طی شده است،در گام دوم انقلاب نیز همان مسیر را ادامه خواهند داد و در این راه، استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و مستکبرین را سرلوحه خویش قرار داده و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل را رساتر از همیشه در گوش جهان با صدای بلند تکرار خواهند کرد. حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با درک مشکلات عدیده اقتصادی واجتماعی مردم ایران انتظار دارد مسوولان کشور با اولویت قرار دادن مشکلات معیشتی مردم، از ظرفیت جوان باغیرت ایرانی در حل مسائل کشور غفلت نکنند و سرنوشت ایران را با مسائل و تحولات شرق و غرب عالم گره نزنند.

السلام علی عباد الله الصالحین

 

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست