بازدید 17877
۵

میدان تجریش تا قدس یک طرفه شد

شهردار منطقه یک از اجرای طرح یک طرفه شدن خیابان شهرداری حد فاصل میدان تجریش تا قدس و تبدیل معبر جنوبی آن به پیاده راه و مسیر دوچرخه با تصویب مدیران ارشد شهرداری تهران و پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 31 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک ضمن اعلام خبر فوق افزود:در جلسه ای که با حضور مصطفی کاظمی مشاور عالی و مدیر کل دفتر شهردار تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد، طرح یک طرفه شدن خیابان شهرداری حد فاصل میدان تجریش تا قدس و تبدیل معبر جنوبی آن به پیاده راه و مسیر دوچرخه و اضافه نمودن پیاده راه به ضلع جنوبی پیاده روی موجود به تصویب رسید.

موسوی گفت: در همین راستا عقد قرارداد با مشاور به منظور ارائه طرح فاز یک اجرایی پروژه احداث پیاده راه خیابان شهرداری از طریق سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حال انجام است و نسبت به ارائه طرح اجرایی تا دو ماه آینده اقدام خواهد شد که ظرف دو ماه آینده انجام و زمان اجرایی آن با توجه به اینکه نیاز به تردد حداقلی در این معبر است در تعطیلات سال نو (۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است.

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: طرح کوتاه مدت پیاده راه یاد شده نیز با تملک املاک واقع در مسیر بازگشایی در خیابان حمید بعد از تامین اعتبار و منابع مورد نیاز از سوی شهرداری منطقه یک، اجرا و به همراه اصلاحات هندسی و سرپوشیده نمودن رود دره گلابدره، تا پایان سال جاری اجرایی می شود.

پس از اتمام جلسه بازدید میدانی با حضور اعضای حاضر در جلسه از موقعیت خیابان حمید و خیابان شهرداری انجام و دستورات و نکات لازم جهت سرعت بخشی به اجرای این طرح از سوی مدیران ارشد شهرداری تهران، منطقه یک و پلیس راهور عنوان شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۵
روز بخیر ، خبر بی نهایت نامشخص ممکن است لطف کرده ونقشه طرح را چاپ کنید
وقتی که حد فاصل میدان قدس با میدان تجریش یکطرفه میشه بنابراین کسانی که از خیابان ولیعصر وارد می‌شوند ومیخواهند بطرف دربند و یا نیاوردن بروند چه باید بکنند ؟
فقط گند بزنید .خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مغازه برج و تجاری اداری نساز نا شهر نابود نشود
خب الان ماشینایی که از ولیعصر میخوان به سمت شریعتی برن باید چه خاکی به سرشون بریزن؟؟
تورو به جدتون قسم با این کارهای صد من یه غاز فقط برای بودجه گرفتن برای مردم مشکل درست نکنید!
همین الانش خیلی خوبه...
خیابان ولیعصر رو یکطرفه کردین نصف کسبه این خیابان به گل نشستن و مجبور به فروش مغازه هاشون شدن!!!
مدیران ارشد شهرداری تهران و پلیس راهور تهران لطف نمایند به درخواست شهروندان ساکن منطقه 5 شهرداری نیز همت گمارند ونسبت به سرعت گیر در خیابان گلزار یکم غربی حد فاصله سردار جنگل و ایران زمین شمالی اقدام نمایند طرح تصویب شده است اجراء نمیشود.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی