بازدید 10751
۱

بلیت هواپیما گران نخواهد شد

ایسنا به نقل از رییس سازمان هواپیمایی کشوری نوشت: مقرر شده در قالب کمیته‌ای در ستاد ملی مقابله با کرونا ارز نیمایی به ایرلاین‌های اختصاص دهیم تا قیمت بلیت هواپیما افزایش نیابد.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 26 October 2020

به گزارش تابناک، تورج دهقانی اظهار کرد: در پی جلسات و مذاکرات صورت گرفته وزیر راه و شهرسازی دستور داد تا کمیته‌ای در ستاد ملی مقابله با کرونا زیر نظر کمیته هوانوردی تشکیل شود تا هزینه‌های ارزی و ریالی ایرلاین‌ها جبران شود و آن‌ها بتوانند بدون افزایش قیمت بلیت هواپیما به حیات خود ادامه دهند.

وی افزود: یکی از تصمیماتی که تا کنون برای جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما اتخاذ شده این است که از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا برای ایرلاین‌ها ارز نیمایی تامین کنیم و بخشی را هم به عنوان منابع ریالی در اختیار آن‌ها قرار دهیم تا هزینه‌های افزایش یافته آن‌ها به گونه‌ای جبران شود.

 

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تا کنون در این زمینه برنامه‌ریزی برای جبران هزینه‌های ارزی و ریالی شرکت‌های هواپیمایی انجام شده است و در ادامه باید به دنبال تصویب و ابلاغ آن در ستاد ملی مقابله با کرونا باشیم.

البته زنگنه اواخر هفته گذشته نیز در حاشیه بازدید از از کانترها و مراحل پذیرش مسافر در ترمینال های ۱ و ۲، ایرساید، اتوبوس ها و رمپ فرودگاه مهرآباد و همچنین پروازهای در حال انجام برخی شرکت های هواپیمایی اعلام کرده بود: هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت و پول این صندلی های خالی از مسافران دریافت نخواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
باشه!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی