بازدید 11113

وزارت خارجه: با همدستی آمریکا، کرونا در ایران بدتر است

وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری به تاثیر مخرب تحریم‌های آمریکا علیه ایران با وجود مبارزه با بیماری همه‌گیر کرونا اشاره کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 26 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، صفحه توییتر وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی نوشت: در همه جا ثابت شده است که کرونا مرگ بار، مخرب و بی‌رحم است اما به دلیل این که همدستی بی‌رحم، یعنی رژیم آمریکا را دارد در ایران بدتر است.

وزارت امور خارجه کشورمان ادامه داد: آمریکا فشار حداکثری در زمینه تروریسم سلامت را بالا برده و مردم ایران را در حالی که با این بیماری همه گیر مبارزه می کنند، مورد تحریم های غیر انسانی قرار داده است. ما بر (این وضع) غلبه می‌کنیم اما هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند!.......................
دارو پیدا نمیشه مردم همینطور میمیرند فکری بکنید تحریمها مردم را نابود کرد
پاسخ ها
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
دو تا سوال چطور خرید اسلحه تحریم نیست ولی دارو تحریمه؟ و چطور دارو تحریمه اما به عراق قاچاق میشه؟
تا به کی میخواهید عدم مدیریت ، بی لیاقتی و نا کارآمدی خود را گردن این و آن بیندازید؟!
از مردم نظر سنجی کنید و اجازه دهید خود تصمیم بگیرند!!!!
تحیم ها""""فرصت """"" هستند چرا از این فرصت طلایی استفاده نمی کنید؟!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
اتفاقا ۴۰ ساله خیلی خوب و عالی از فرصت جنگ و تحریم ها استفاده کردن و میکنن و خواهند کرد.. حسابهای بانکی افسانه ای ، ویلاهای لاکچری در باستی هیلز ، آقازاده های خارج نشین .. اینا همه نشون میده که تحریم ها فرصته و خوب هم از این فرصت استفاده میکنن .. ما خریم که فکر میکنیم منظورشون اینه که تحریم ها فرصته برای ما ملت !!!
مردم دارند می میرند و دیگه حتی نمی توانند به کشور دیگه فرار کنند . بابا مردم نوکر امریکا هم هستند و امریکا هر غلطی می تواند بکند . بروید مذاکره کنید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
شاید خودت نوکر آمریکا باشی ولی ما نیستیم. البته این دلیل نمی شه که ما به مسئولین!! انتقاد شدیدی نداشته باشیم. چرا ما نتوانسته ایم در این 41 سال خودکفا باشیم؟؟!! .
داروها را عمدا ایران در اختیار قرار نمیده تا با آن مخصوصا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به عنوان ابزاری علیه ترامپ استفاده کند. وگرنه همه می داندد که واردات دارو ربطی به تحریم نداره.19 کامیون دارو کجا رفته؟
با همدستی خودتان چی ؟ این دارو ها که به عراق رقتند چی ؟ امریکا بهانه است.
آقا در این مملکت کسی نیست به این مردم بیچاره توضیح دهد چرا اصلا ما باید در این شرایط زندگی کنیم و اگر قرار هیت در این شرایط باشیم چرا فقط باید مردم بیچاره در این شرایط باشند چرا مسئولین در این شرایط زندگی نکنند و آنها زندگی راحتی داشته باشند و فقط به مردم امیدواری بدهند.
پس قبول کردید که آمریکا غلط میتواند بکند.
شما که می دونید چطور تحریم هارو دور بزنید بسم الله ...

ملت فهمیدند که هر چی میگید شعار هست و برای مصرف داخلی، ما دشمن خارجی نداریم.
شما ها حاضرید ملت بمیرند ولی مذاکره نکنید . حتی حاضر نیستید از لیست سیاه FATF بیرون بیایید
آمریکا کی به شما گفت مراسمات مختلف مذهبی و فرهنگی در این دوران کرونا راه بیاندازید؟کی آمریکا به شما گفت که شهرهای خود را حق ندارید قرنطینه کنید؟کی آمریکا به شما گفت که مدارس و مشاغل مختلف را باز کنید و باعث بدتر شدن اوضاع بشوید؟آمریکا،آمریکا نکنید لطفا بگردید و در خودتون جستجوی مشکل کنید.
اولا دارو و غذا تحریم نیست .دوما وقتی fatfرا قبول نکردید پس نمی توانید به راحتی با دنیا مرواده مالی داشته باشید.سوما کشورهای خارجی و حتی امریکا درخواست ارسال کمکهای بشردوستانه کردند و لی به دلیل برخی توهمات تندرها قبول نکردید.با مشت گره کرده و جنگ جنگ با دنیا دنبال ناز و نوازش هم هستید.اگر جنگ می خواهید جنگ یعنی همین پس التماس نکن.
آخه فرافکنی تا کی ؟ امریکا گفت روزی چند تا پرواز از چین کرونایی وارد مملکتتون کنید یا هنر خودتون بود؟ خوبه که امریکا شما رو داره و شما هم امریکا رو تا بی عرضگی های خودتون رو بنویسید به پای هم. بسه دیگه.
منظورت از"ما"دقیقاًکیاهستند؟
کرونا بیرحمه قبول .. آمریکا بیرحمه قبول .. شما که ادعا میکنین بیرحم نیستین چرا دست از شعار دادن و پرچم آتیش زدن و حمایت از گروه هایی که به درست یا غلط اسمشون در لیست سازمان های تروریستی جهان قرار داره و این حمایت برای ملت ایران هزینه زاست ، بر نمیدارین تا آمریکا بهانه ای برای تحریم مردم ایران نداشته باشه ؟؟؟؟؟

شما میخواید غرورتون حفظ بشه، آمریکا هم که ابرقدرته و مسلما هیچ ابرقدرتی دست از قلدری و غرورش برنمیداره ، این وسط مردم بیچاره هستن که باید قربانی دعوای دو گروه بیرحم بشن که برای حفظ غرورشون دارن ۴۰ ساله باهم میجنگن
خودتون میرین آمریکا تحصیل میکنین. باهاشون به بهانه توافقات دست میدین. بعد هم بی مسئولیتی خودتون رو میندازین گردن آمریکا؟ احتکار هم کار آمریکاست احتمالا. اصلا مردم و آمریکا دست به یکی کردن که کشور رو نابود کنن.
«ننه من غریبم تان» خیلی ناشیانه بود!
البته بایدن یا ترامپ فرقی نمی کند! اما مسولان از 2 تا 4 برابری آمار مرگ و میر کرونا نسبت به آمار رسمی می گویند!!!
کسی یادش نرفته همین مسولان چگونه برای آن پزشکانی که آن اوایل سعی داشتند به مردم هشدار بدهند خط و نشان می کشیدند و از کار بیکار کردند. گفتند سیاست بی پدر مادر است اما نه اینقدر!!!
چرا کم کاری خودتون در قرنطینه قم رو گردن آمریکا میاندازید.
اونا بیرحم ، اصلا آمریکا جهانخوار، ولی حضرات اعظام چرا بخاطر مردم نگذاشتن قم قرنطینه و حرم امام رضا بسته بشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی