بازدید 35174

جزییات مرگ مهرداد سپهری از زبان بازپرس مشهدی

بازپرس قتل مشهد در خصوص فوت مهرداد سپهری در ماجرای حضور پلیس، گفت: پرونده این فرد در حال حاضر به دادسرای نظام رفته است و کارهای اولیه را ما انجام دادیم.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 25 October 2020

 

به گزارش تابناک، علی اکبر احمدی‌نژاد بازپرس قتل مشهد در خصوص فوت مهرداد سپهری در ماجرای حضور پلیس، گفت: پرونده این فرد در حال حاضر به دادسرای نظام رفته است و کار‌های اولیه را ما انجام دادیم.

او با بیان اینکه خانواده این فرد مدعی بودند که بستگان همسر این فرد او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند، افزود: خانواده او مدعی بودند که به جز بستگان همسر، حتی کسبه محل هم او را کتک می‌زدند و سپس پلیس آمده‌است و یا اسپری یا شوکر زده است، اما الان می‌بینیم روی این مانور داده می‌شود که کار نیروی انتظامی است.

بازپرس قتل مشهد با تاکید بر اینکه پزشکی قانونی باید علت مرگ را تعیین کند، ادامه داد: روی جسد این فرد و روی گردن او آثار ضرب و جرح وجود داشت که نشان از کتک‌کاری است.

احمدی‌نژاد بیان کرد: با توجه به اینکه ماموران نظامی بودند و دستور مقام قضایی نداشتند و با تماس با پلیس ۱۱۰ آمده بودند پرونده در دادسرای نظام است که ما به آن‌ها اعلام کردیم و خود بازپرس دادسرای نظام وارد تحقیقات میدانی شد و بعد از آن از ماموران تحقیقات نکردم، اما در پزشکی قانونی بودم و صحبت‌های آن‌ها را شنیدم و کامل بحث و بررسی کردیم، اما اینکه پزشکی قانونی به ما اعلام کند اتفاق بر اثر اسپری فلفل بوده است، چنین چیزی اعلام نشد و نمی‌دانم از کجا چنین چیزی را اعلام می‌کنند. اما ممکن است علت فوت هر چیزی باشد و تا پزشکی قانونی اعلام نکند هیچ چیزی مشخص نمی‌شود.

او در واکنش به سخنان برادر این فرد که ادعا کرده بود شاهدانی دیده‌اند که پلیس سر او را میان صندلی فشار داده و با زانو به پشت او فشار آورده است، تصریح کرد: خانواده می‌گفتند ما یک نفر شاهد داریم که دیده است در دهانش اسپری زدند یا داخل خودرو به او اسپری زدند، این‌ها مواردی است که باید بررسی شود و چون من تحقیقات نکردم اطلاعی ندارم، اما خود خانواده می‌گفتند کتک‌کاری کردند و علاوه بر خانواده همسرش افرادی از محل هم او را می‌زدند چرا که آدمی بوده که فحاشی می‌کرده است و روی اعصاب مردم و ماموران بوده است.

بازپرس قتل مشهد تاکید کرد: بررسی باید دقیق باشد و نتیجه پزشکی قانونی گرفته شود و نتیجه‌ای که بازپرس پس از بررسی‌ها اعلام کند را اعلام می‌کنیم ما تحقیقات اولیه را انجام دادیم و خیلی نمی‌توانم بگوییم درست است یا نیست، چون تحقیقات میدانی در دادسرای نظام در حال بررسی است.

احمد‌نژاد در خصوص نوع برخورد پلیس با بیان اینکه شوکر هم شوکر پرتابی نیست، اظهار کرد: برای خود من هم جای سوال است که چرا ماموران این کار را بکنند به خانواده هم گفتم نمی‌توان کار ماموران را توجیه کرد، اما طوری رفتار می‌کرده که شوکر هم پرتابی نبوده و خیلی جا‌ها دارد او را می‌ترساند، چون می‌بینیم بعد از شوکر زدن، فرد بدون هیچ اظهار درد و تالمی می‌نشیند با این حال موضع ماموران هم قابل توجیه نیست و همه این مسائل در گرو بررسی است.

او در مورد علت درگیری این فرد با خانواده افزود: گویا اختلاف قبلی داشتند، خانواده همسرش می‌گفتند او مواد مخدر شیشه مصرف کرده و آمده شیشه‌ها را شکسته و فحاشی کرده است و مردم هم به همین دلیل به پلیس اطلاع دادند تا او را مهار کند و اگر خیلی ایجاد مشکل نمی‌کرد او را مهار نمی‌کردند.

بازپرس قتل مشهد ادامه داد: اعلام می‌کردند که درگیر شدند و پدر و برادر خانمش با او کتک کاری می‌کردند ضمن اینکه برخی از کاسبان محل هم او را می‌زدند من گفتم اگر او کاسب محل بوده پس چرا باید او را بزنند، می‌گفتند هر کس می‌رسیده او را می‌زده، حالا باید در تحقیقات این مسئله مشخص شود چرا که ابتدا اینطور می‌گفتند، اما حالا همه همجه‌ها را به سمت نیروی انتظامی وارد آورده‌اند.

احمد‌نژاد بیان کرد: آن‌ها ادعای نزاع و کتک‌کاری شخصی هم دارند که باید آن‌ها هم بررسی شود.

او با بیان اینکه رفتار این فرد به گونه‌ای بوده که اصلا مشخص نیست حالت عادی داشته یا نه و باید در تحقیقات مشخص شود، تصریح کرد: به هر حال توجیهی ندارد، اگر کسی آرام باشد مامور به آن شکل به او دستبند نمی‌زند و اگر متهم منطقی رفتار کند نیازی به این مسائل نیست، کار نیروی انتظامی را توجیه نمی‌کنم، اما اینکه چرا نیروی انتظامی از شوکر استفاده می‌کند و یا مردم او را می‌زنند چرایی‌اش خیلی مهم است که متهم چطور رفتار کرده که به اینجا رسیده است.

بازپرس قتل مشهد تاکید کرد: باید منتظر بود تا نتیجه تحقیقات اعلام شود و فعلا نمی‌توان یکجانبه سخن گفت، به محض اینکه اطلاع دادند فورا به پزشکی قانونی رفتیم آن موقع گفته نشد که چنین هجمه‌هایی هم وجود دارد، اما ما به عنوان بازپرس قتل حتی لحظه‌ای صبر نمی‌کنیم و به سرعت تحقیقات را شروع می‌کنیم، خانواده این فرد هم کامل در محل بودند با آن‌ها صحبت کردیم و فیلم آن هم موجود است. خود من سر تشریح جسد رفتم معاینه هم کردم با هیچ کس تعارف نداریم، چون پای خون یک آدم در میان است. خیلی مستقل ما هم یک وظیفه داریم که باید آن را انجام دهیم و اکنون هم پرونده در دادسرای نظام در حال بررسی است. همه تحقیقات در حضور خانواده فرد انجام شده است.

احمدی‌نژاد در خصوص اظهارات برادر متوفی مبنی بر اینکه پزشکی قانونی شفاهی گفته است، ۹۰ درصد احتمال فوت بر اثر اسپری فلفل وجود دارد، اظهار کرد: شفاهی را نمی‌توان تایید کرد زمانی که ما بررسی کردیم هنوز نمی‌شد اظهار نظر کرد، آثار کتک‌کاری روی گردن داشت ضربه‌هایی به گردنش خورده بود که حتی به زیر پوست هم اثر داشت ممکن است همه این‌ها شوک وارد کرده باشد ممکن است ضربه‌های اسپری باشد، من چیزی که پزشکی قانونی بگوید اثر گاز فلفل در ریه او پیدا کرده است متوجه نشدم و پزشکی قانونی به این سرعت نمی‌تواند بگوید و باید نمونه برداری شود و در آزمایشگاه بررسی شود.

او افزود: اعلام جواب پزشکی قانونی بعد از سم شناسی‌ها و در مدت سه یا چهار ماه ممکن است زمان ببرد، اما در این مورد شاید با سرعت زمان بیشتری اظهار نظر کنند.

منبع: مشهد فوری

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۸۰
علت مرگ کرونابوده !!!!! ‌‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
چرا پرونده به دادسرای نظامی رفته؟

چرا برای خودشون دادگاه دارند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
فقط علت مرگ جرج فلوید قتل توسط پلیس بوده !!!
باز دارین ماسمالی میکنین .... ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Hungary |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
ماست مالی نکنن ,چیکار بکنن؟
زمانی که جورج فلوید داشت جون میداد کسی نمیخندید
کسی مسخره اش نمیکرد

حالا شما فقط به فیلم دستگیری مهرداد سپهری نگاه کنید
صدای خنده ملت شنیده میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
هنوز فرق یک آدمی که کاری نکرده بود را با فردی که به مال و اموال مردم صدمه می زند در چی هست زیاد توضیح دیگری لازم نیست داده شود برای شما
ناشناس
| Denmark |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
ناشناس ۱۷:۱۱ دهنت رو ببند ساندیس ات رو بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
جرج فلوید هم پول تقلبی جعلی خرج کرده بود هم بابت مواد مخدر زندان افتاده بود.یعنی جرم فلوید عمومی بود ولی جرم این بدبخت یک مسئله خانوادگی بود که تازه اونم معلوم نیست مقصر بوده باشه
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
ناشناس ۱۷:۱۱ ساندیست رو خوردی یا بردی؟
خوب خدارو شکر مسیله حل شد خودش مرد
دروغ که حناق نیست گلوتونو بگیره فیلمش در یوتیوب هست که دستبند دستش هست و پلیس میخواهد ساکتش کند و بهش اسپری فلفل میزند و علت مرگش را پزشک قانونی خفگی در اثر استنشاق گاز فلفل اعلام میکند
اگر خانواده سپهری انجا بوده و اینطور دقیق اطلاع دارند، چرا انقدر بیغیرت بودند که اجازه دادند فامیل همسر و مردم ، عزیزشان را کتک بزنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فیلم گویا است و هنگامی که به میله دستبند زده شده، کاملا سالم و اثاری از بدحالی ندارد....

وای ، اگر از پس امروز بود فردایی



حالا یه سناریو دیگه: چرا نمیگید خودشو به شوکر زده خودکشی کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
فقط تماشاچی های حاضردرصحنه بیغیرت نیستن
چون اهالی این فرد را میزده اند پلیس هم در نتیجه امده او را زده است. ظاهرش هم ناجور پس مرحوم خدازده بوده.لذا مرگش هم حق است. خیلی ساده شد کشش ندهید.جرج فلوید خدا بیامرزدت.
با عرض معذرت این دیگه نوید افکاری نیست که اون رو قاتل معرفی کنید و پرونده شکنجه و قتلش رو ببندید.چون مرده بازجو خبرنگارها نمی توانند از او فیلم و اعتراف بگیرند.مگر اینکه نکیر ال آمنه ساداتی یا منکر الرضوانی اون دنیا فیلم اعترافاتش رو بگیرند و بفرستند.مردم عصبانی هستن هم به خاطر قتل و شکنجه نوید افکاری هم بخاطر این جنایات جدید.
هر روز یک ماجرا, در همه موارد هم ماموران را زیر سوال می بینیم, حراست, نیروی انتظامی قضیه بودار است می خواهند مردم را عصبای و برای اغتشاش در اینده نزدیک اماده کنند باید مراقب بود.اوضاع داره خظرناک میشه استانه تحمل مردم را دارند تحریک می کنند و...
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
اره تو که با این آیکیو ات خیلی باید مواظب خودت باشی
ناشناس
| Japan |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
والا یک ساندیس اینقدر ها ارزش نداره
" اگر کسی آرام باشد مامور به آن شکل به او دستبند نمی‌زند و اگر متهم منطقی رفتار کند نیازی به این مسائل نیست"

عججججب

جناب بازپرس در مورد جرج فلوید هم میشه گفت اگر کسی آرام باشد پلیس زانو اش را روی گردنش نمی گذارد
بازپرس دائما کار نیرو انتظامی را توجیه می کند بعد می گوید قصد ندارم توجیه کنم...
برادر من تو داری به ناشیانه ترین روش ممکن توجیه می کنی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
بازپرس داره جاده رو برای بیست و سی آماده میکنه با
جملاتی نظیر همه کتکش می زدند و خانواده اش می گفتند معتاد به شیشه بوده و..
فردا هم از بیست و سی میگن این اصولا عادت داشته خودش رو بکشه و چند بار تا حالا گاز فلفل زده بوده توی دهن خودش
جمع کنید این تئاتر ها رو چی فکر کردید راجع به شعور مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
خودش اسپری فلفل به صدها نفر زده تا بازجو شده. میخواهی چی بگه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
چقدر تو باهوشی فیلم دیگرش اومده بیرون
چه خبره تو این مملکت.....مردم و مامورین قانون را کنار گذاشته اند..9
فیلمش همه جا هست و غیر از پلیس کسی به او که آرام نشسته بود تعرضی نمی کرد.اصلا چرا وقتی او آرام گرفته پلیس مرتب او را اذیت مکرد؟اسپری می زدو شوک می داد.آیا قصد گرفتن اعتراف داشتند؟
گندش در آمده.لاپوشانی نکنند ، محترم ترند.
خب یه ماست مالیزاسیون دیگه در پیش داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
ااا اقا این چه حرفیه ماست مالی چیه !!!برای امنیت شما اینا رو مثل چی کتک میزنن
درسته که کرامت انسانی نداریم ولی عوضش امنیت داریم....داریم؟ نداریم؟ داریم؟

حالا به هر حال
پلیس نیروی حرفه ای است، اگر یک متهم بهش فحش ناموسی هم بده، نباید عصبانی بشه، باید خودشو کنترل کنه و فرد متهم رو به کلانتری منتقل کنه، و به جرم فحاشی به پلیس راهی دادسرا کنه تا قاضی حکم بده.
او معتاد به شیشه بوده. بررسی ها سرنخ هائی از ارتباط او با موساد را نشان داده. وی قصد التهاب در جامعه را داشته. مرگ او هم با دستور موساد توسط یکی از بستگان صورت گرفته است.
خیلی واضح بگم اگه اون بزهکار هست معتاد هست همه مسئولین پاسخگو باید باشند ، دوم این بیچاره توان مقابله با اون مامور روانی را نداشته و دستش بسته بوده ،هیچ حقی نداشته بیشتر از دستگیری آسیب بزنه ، سوم ، اسپری فلفل به خودتون بزنید بعد نظر بدین !!!،
علت اینکه با مردم اینجوری برخورد می کنن اینه که ملت اهمیت نمی ده که با هموطنش چیکار می کنن میگه این مشکل اونه نه مشکل من
ده ها هزار نفر در امریکا در حمایت از فلوید به خیابون اومدن چون می فهمیدن که اگه جلوی این قضیه گرفته نشه فردا نوبت خودشونه.چون براشون حقوق هموطن هاشون مهم بود
ولی عمرا در ایران کسی از این جوان بی کس دفاع کنه یا کسی تجمع کنه چون همه به فکر قیمت مرغ و تخم مرغ هستند

انتشار این پیام رو میزارم به عهده وجدان مسئول تائید نظرات سایت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
ما مردم دیگه پشت هم نیستیم خودخواه شدیم فقط فکر خودمونیم و خانواده مون ولی خود بی تفاوت مون وقتی مشکلی برای خودمون پیش بیاد میگیم چرا کسی کمک ما نیومد
ملانصرالدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
، یره مدنوم اشتباهاتی رخ دده
یره تو کیی هر چیزی مشه ایپیامت کوپی پیس مکنی
برای تحت شعاع قرار دادن قتل سیاه پوست توسط پلیس امریکا با فشار زانو بر گردن آن ، در این مورد نیز بعضی ها همان ادعا را دارند. سعی شود علت بدرستی تحقیق و بدرستی خبر رسانی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
بیشین بینیم باااو
خوبه دیگه یه جورج فلوید تبهکار کشته شد امریکا و کل غرب به هم ریخت هر روز یه نفر داره ناکوت میشه به هر دلیلی نه مردم نه مسئولین ککشون هم نمیگزه خدایا خودت عذابی نازل کن عیبی نداره ماهم مردیم چیزی از دست ندادیم.
روزي اه مظلوم دودمانتون را به اتش مي كشد
جناب دادستان …فعلا توجيه كنيد
جورج فلويد ايران
خدا بیامرز هنوز اعتراف نکرده که مزدور بیگانه بوده؟
تا شب دیگه اعترافاتش رو صداو سیما پخش می کنه
الان میاد اعتراف میکنه که خودش خودش رو کشته و از بیگانگان رشوه برای خودکشی خودش گرفته و از برادران نیروی انتظامی برای کمک به حفظ جونش قبل از مردن تشکر میکنه.
نظر پزشکی قانونی: از بس خندیده مرده و در فیلم مرده بوده ولی گرم بوده حالیش نبوده.

علی بررکت ا...
مرد نا حسابی صحیح و سالم می بندش به میله جنازه شو از میله باز می کنن همه چیز به همین واضحیه دنبال قاتل بروسلی میگردی؟ خدایا خودت ظهور کن
اظهار نظر باید منطقی باشه.. شخصی که معتاد هست وباعث مزاحمت دیگران میشه وهنگام دستگیری ممانعت میگنه باید به زور دستبند زد.. باید برخورد قاطع بشه... چرا همه فقط دنبال هیجان هستن قانون هست و خودش پیگیر ماجراست.. لطفا اظهار نظر بدون دلیل نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
ساندیستو بخور
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
برو اول فیلم رو ببین بعد اظهار فضل کن
حرفات درست ، ولی اون معتاد رو که انسان هم هست اتفاقا بستند به بک میله بعد تند تند شوک و اسپری فلفل بهش می زنه جناب پلیس
ا
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
کدام قانون؟ همان که اکبر طبری را به چند سال حبس
تعزیری محکوم کرد؟یا آنکه سعید مرتضوی را دویست هزار تومان جریمه کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
چی می گی سید؟! یعنی یک فرد معتادد را باید دستهایش را بست و بزنیمش تا بمیرد؟پس قانون چی؟اگر قرار بود هر کس خود سر هر کاری کند که سنگ روی سنگ بند نمی شود.اگر این فرد از نزدیکان خودت بود هم همین حرف را می زدی؟
خودکشی شده حتما
پیشنهاد می‌کنم در اولین اقدام کلیه شاهدین دستگیر و در ۲۰:۳۰ اعترافاتشان در خصوص شبکه های معاند پخش تا بعد سر فرصت ببینیم چه میشه کرد
چهلم جرج فلوبد گذشت یا مونده ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
از صدا سیما میلی بپرس دقیق بهت میگه چند ثانیه از مرگش گذشته
بابا این مثلا بازپرسه! از هیچی خبر نداره یا میگه نمیدونم! کار همکاراتو میخوای ماستمالی کنی حداقل یچیزی بگو که مردم یخورده بخندن مثل اعترافا ...مثلا بگو کرونا داشت یا تقصیر میله هه بود!!!
خب فیلمش تو یوتیوب پخشه بشین ببین چه شیکو مجلسی در حالی که دستش بسته بود به میله اسپری یا شوکر رو زدن بدبخت قرمز شد!!
راستی فیلم برداره هنوز زندست؟؟
خب دیگه مامور ما دید همه دارن اونو میزنن ایشون هم برای اینکه از غافله عقب نیفته کار رو تکمیل کرد !! خجالت بکشید برای جرج فلوید کم مونده بود عزای عمومی اعلام کنید حتی دوستانتون پیشنهاد دادن یه خیابون به نامش بزنن.اونوقت اینجا تو گشور خودمون........
باز یه خون دیگه با گفتار کذب مسولیت پایمال میشه
جرج فلوید
جون دوست دشمن است شکایت کجا بریم؟

جرج فلوید تو آمریکایی بودی صدات به همه جا رسید. این بدبخت ایرانیه.
جورج سپهری ، مهرداد فلوید
زیاد سخت نگیرید فوت داده شده که آقازاده نبوده. خونش کمرنگ بوده مهم نیست.
خوب فرد ناارامی بود
جالبه ، نظر بازپرس از همین حالا مشخص شد
باز ملت همیشه همه چیز دان اومدن اظهار فضل میکنند که حتما قتل بوده.
خوبه سر صحنه حکم صادر میکنن اجرا هم میکنن کجان اونایی که از مظلومیت جرج فلوید دم میزدن مهرداد هم انسان بود حق زندگی داشت
علی برکت الله ازین کارا زیاد داریم پیش میاد من جمعه صبح فهمیدم مرده
وقتی فیلم مامور انتظامی هست که او را شکنجه میکند چرا دروغ می گوییدباید طبق حرف پروردگار در قرآن این مامور را قصاص کرد آن هم با شوکربسیار قوی و اسپری فلفل .... وگرنه بسیاری از قضات و دیگران اگر رای دیگری بجز اعدام مامور انتظامی دادند طبق حرف پروردگار در قرآن آن قاضی کافر و باید طبق حکم فرد کافر در قرآن آن قاضی هم مجازات شود .....
شماها عادت کرده اید به منکر شدن کل ماجرا
فیلمش که منتشرشده..بیچاره بادستبندبه میله وسط خیابون بسته بوده وزنده وسرپا..مامور نیروی انتظامی بهش داره شوکرمیزنه واسپری میپاشه..چقدرسعی میکنین جنایتهاروانکارکنید؟
باسلام.باانتشار مرگ این جوان بی دفاع توسط پلیس ایران،شدیم سوژه تمام شبکه های بین المللی و فردا پس فردای که سران کشورهای مختلف هم در مورد شباهت قتل این جوان با جورج فلوید صحبت کنند.باتشکر
از این اتفاقات متاسفانه در همه جای دنیا روی میدهد مشکل اینجاست که در ایران از مرگ جورج فلوید نهایت سوء استفاده میشد تا جایی که میخواهند یک خیابان مهم را بنام آن سیاه پوست مرحوم بکنند اما در ایران اینگونه اتفاقات عمدتا ماست مالی میشود .....
اسپری ات را قطع کن نمی توانم نفس بکشم . جرج فلوید ایرانی
عه! چه جالب. پس هر کس روی اعصاب بود میشه دستاشو بست کتک زد اسپری فلفل زد تا بمیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
ببین! رو اعصابی ها مواظب باش
حالا طرف هرکاره ای بوده وحشیگری مامور پلیس را چرا ماستمالی میکنید همان یک ذزه خشونت که در فیلم هست برای عذرخواهی و استعفای همه شما کافیست
اصلا قاتل اونم زنجیره ای دادگاه ندارید خدای خواهش میکنم ی ما رحم کن با این ها حیف از امثال برادر من ک شهید شدن
احتمال هم دارد بين راه مننژيت گرفته باشد و فوت شده!مانند بازداشتيهاي كهريزك!!
خب معتاد بوده روانگردان مصرف کرده دیوونه شده نتونستن کنترلش کنن یه گراز کمتر به درک واصل شد
خیلی تاسف باره همین یه ماه پیش یه افسر پلیس رو توی محله طالقانی تبریز مظلومانه زدن کشتن شهید سپیدی منظورمه هیچ جا خبری ازش منتشر نشد حالا یه معتاد بی ارزش و به درد نخور مرده اینجوری بازتاب رسانه ای شده چقدر ماها احمقیم چقدر زود گول میخوریم نمیگم مردن حقش بود ولی حق ما هم نیست وقتی این امنیت رو داریم بیایم به نیروی نظامی خودمون اهانت کنیم
با سلام پلیس به وظیفه خود عمل کرده که مبارزه با ارازل و اوباش و دفاع از جان و نوامیس مردم ونباید پلیس تضعیف شود که دوباره اوباش جرات تکرار اینگونه موارد را بکنند
با ارازل واوباش باید با شدیدترین وجهع ممکن برخود کرد تا درس عبرتی برای مزاحمین نوامیس و مردم باشد ودر این زمینه پلیس باید با اقتدا ر کامل وپشتیبانی قضایی با اخلاگران نظم عمومی برخورد کند و در این مورد هم فرد فوت شده که معلوم است حالت روانی وجسمی مناسب ندارد وجود دارد که همین چند روز پیش به علت تذکر یک بسیجی بلافاطه اوباش واشرار به قتل وی در خیابان دست میزاند که باید این افراد سریعا اعدام وپلیس هم مورد تقدیر وحمایت قرار گیرد واین جیره خوران هم بداند که در صورت هر گونه اوباش گری سرنوشت همین گونه خواهند داشت ...
خودش مرده اینکه دیگه حرف و حدیث ندارد. تازگی ها بعد از کرونا هم یک ویروس جدید اومده که مردم الکی الکی میمیرند
کجای جرج که داداش توکشتن قیصر
خلبان مقصر بوده
من الان فیلم کاملش رو دیدم ، در عین حال که معتقد هستم پلیس نباید تا حد مرگ شدت عمل به خرج می داد ولی در حاشیه ش هم نظرم اینه که وقتی یه نفر نئشه و یا مست بیاد و امنیت اهالی یه محله رو بهم بریزه و فحاشی ناموسی کنه و اموال مردم و اموال عمومی رو تخریب کنه ، وظیفه پلیس شدت عمل بخرج دادنه
اما نه تا حد کشتن طرف
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل