بازدید 62844

روایت رحیم پور ازغدی از ماجرای مشاجره‌ با روحانی

حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی: داستان روحانی درباره بلوای بنزین، ساختگی و حق ‌به‌ جانب بود. مودبانه اما واضح، اعتراض شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 24 October 2020

به گزارش تابناک، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی درباره مشاجره رخ داده میان خود و حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نشست آبان ۱۳۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی توضیحاتی در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرد.

متن این توضیحات به شرح ذیل است:

«از ماجرای آبان ۹۸ و مشاجره بنده و آقای روحانی در شورای انقلاب فرهنگی پرسیده‌اند. آبان سال گذشته در چنین ایامی، در بلوای بنزین، دوستان شورا از رئیس مجریه توضیح خواستند. ایشان داستان خود را تعریف و ماجرارا خاتمه یافته اعلام کرد.

داستان کمی ساختگی و حق به جانب بود. مودبانه، اما واضح، اعتراض شد. ترکیب عدم کفایت اینان و فرصت طلبی آنان، بدترین حادثه پس از انقلاب در نوع خود بود. کرونا هم نبود تا ضعف‌ها را پوشش دهد. این آخرین جلسه حضور بنده در شورا بود. بسیاری دوستان پس از جلسه، تایید فرمودند و البته در جلسه، سکوت. متن آن مذاکرات حتی برای اعضا هم، محرمانه اعلام شد ...»

در واکنش به روایت رحیم‌پور ازغدی، حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور در حساب توییتری خود خطاب به وی نوشت: «ظاهرا در بیان واقعیت بسیار صرفه‌جویی شده است.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی