بازدید 139074
۹

همسان سازی حقوق بازنشستگان ادامه خواهد داشت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دیروز اولین واریزی افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در راستای همسان سازی حقوق شان انجام شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 21 October 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت، اظهار کرد: در روزهای مسرت بخش ایام ربیع، اتفاق بسیار خوبی افتاده و دیروز با استفاده از مکانیزم هایی که دولت مشخص کرده بود اولین واریزی های افزایش حقوق بازنشستگان عزیز کشوری را که قبلا از مطالبات اساسی آنان بود، به حساب هایشان واریز کردیم.

وی ادامه داد: بر اساس آمار صندوق بازنشستگی کشوری به نسبت حقوق هایی که کمتر یا بالاتر بود، میزان افزایش برای همسان سازی حقوق تا حد خالص دریافتی افراد شاغل مشابه، اتفاق افتاد.

وی افزود: محاسبات نشان می دهد متوسط افزایش پرداخت به بازنشستگان عزیز ۷۷ درصد بود که از محل ۱۶ هزار میلیارد تومان سهامی که دولت در اختیار صندوق بازنشستگی قرار داد و با مکانیزم هایی که برایش طراحی شد ما دیروز موفق شدیم اولین بار این پرداخت را انجام دهیم. این امر مستمرا ادامه پیدا می کند و ان شاءالله در سال های اینده با پیش بینی منابع در بودجه عمومی نیز همچنان انجام می شود. امیدواریم با پیش بینی بودجه اش در بودجه عمومی تلاش شود تا که دیگر فاصله ای باقی نماند.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: در مورد بازنشستگان عزیز سازمان تامین اجتماعی همین اقدام در روزهای پیشین با حقوق مرداد ماه برای سه و نیم میلیون نفر خانواده صورت گرفت که آن هم اقدام مبارکی بود . مشابه همین اقدام در جلسه هیئت امنای صندوق ها که در حاشیه جلسه دولت امروز برگزار شد نیز صورت گرفته و امضا مصوبه برای صندوق بیمه عشایر و روستاییان و هم برای بازنشستگان عزیز صندوق فولاد اخذ شد تا این اقدام برای این دسته از بازنشستگان نیز انجام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵۰
انتشار یافته: ۹
برای صدا و سیما هیچی واریز نکردن.......چرا دروغ میگین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
مبلغش اینقدر زیاده که این ماه نتونستن.ماه بعد می پردازند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
پس بازنشستگان صندوق فولاد چی برای آن ها هم واریز نشد
آقای شریعتمداری کو من با۳۳سال سابقه کار ۳میلیون میگیرم با این حقوق میشه زندگی کرد چرا اینقدر دروغ به خورد ما بازنشسته ها میدید بس دیگه خجالتم خوب چیزیه
کف حقوق بازنشستگان کشور 4میلیون و200هزار تومان وکف حقوق بازنشستگان کارگری یا تامین اجتماعی 2میلیون و800هزارتومان !!!!!! آیا این عدالت است ؟آیا این تدبیری پشتش دارد ؟
لطفا این دروغ متوسط اقزایش 77 درصدی را به خورد مردم ندهید. از ابتدای سال تا کنون بطور متوسط 25 درصد اضافه شده ذر حالی که دولت محترم دلار با با 250 درصد افزایش در صرافی های ملی ارایه می نماید.
والا چیزی بنام اضافه حقوق نمیدونم به حساب کی ریختن خدا داند بس چرا دروغ
جناب وزیر فرق بین این افزایش حقوق ها را با (اعم کشوری لشکری صدا وسیما و....)با افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی قیاس می کنید
من یک جوان ۳۲ ساله در یک شرکت خصوصی در تهران کار میکنم.
با مدرک فوق لیسانس دانشگاه علامه طباطبایی.
۶ ماهه حقوق عقب افتاده داریم,
اون هم بعد از ۴ سال سابقه کار در این شرکت، به من ماهی ۳ میلیون حقوق میدن!!!
عوض اینکه پول رو به بازنشسته ها بدهید حقوق ما جوانان را زیاد کنید تا ما بتوانیم ازدواج کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان