بازدید 22032

تهران وارد موج چهارم کرونا شد؟

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره وضعیت کرونا در پایتخت، گفت: شدت بحران به لحاظ کرونا به حدی رسیده که باید حتماً تعطیلات کامل دو هفته‌ای در پایتخت اجرا شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ 21 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه وارد موج چهارم کرونا شده‌ایم، گفت: اجرای تعطیلی کامل تهران حداقل به مدت دو هفته جهت مقابله با کرونا ضروری است.

زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره وضعیت کرونا در پایتخت، اظهار داشت: شدت بحران به لحاظ کرونا به حدی رسیده که باید حتماً تعطیلات کامل دو هفته‌ای در پایتخت اجرا شود. آمار متوفیان کرونا طی چند روز اخیر از ۳۰۰ نفر در کشور عبور کرده و نیمی از جان باختگان مربوط به تهران است.

وی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به آمار وارد موج چهارم کرونا شده‌ایم و جهت مقابله با این بحران ما تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و امیدواریم اقدامات فوری جهت تعطیلی دو هفته‌ای تهران انجام شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت:‌ در فروردین به دلیل تعطیلات و نگرانی‌هایی که مردم در زمینه کرونا داشتند آمار مبتلایان نسبت به قبل از آن کاهش یافت و این مسأله سبب بهبود وضعیت و کاهش فشار کار به کادر درمان شد و در حال حاضر نیز باید چنین اقداماتی انجام گیرد.

نژادبهرام با اشاره به اینکه به دلیل شرایط اقتصادی در حال حاضر مماشات با بحران انجام گرفته است، گفت: باید به صورت جدی در مقابله با کرونا اقدامات اساسی انجام دهیم جرایم مربوط به ماسک و بسته شدن مکان‌های تجاری و اصنافی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند باید به صورت دقیق مدنظر قرار گیرد ما در این زمینه هشدار داده‌ایم، ولی عملا پاسخی نگرفته‌ایم.

وی گفت: باید از تجارب کشور‌های مختلف که در زمینه مقابله با کرونا موفق عمل کرده‌اند، استفاده کنیم و در کنار این موضوع آگاهی‌بخشی عمومی را ارتقاء دهیم بر اساس آمار‌هایی که من شنیده‌ام فقط ۴۰ درصد مردم تهران درباره کرونا نگران هستند در حالی که این آمار در فروردین بالای ۸۰ درصد بود که به نوعی می‌توان گفت، کاهش ترس شهروندان از کرونا و بی‌محابا عمل کردن سبب افزایش آمار‌های مبتلا و متوفیان کرونا شده است واین اتفاق در حالی است که هنوز دارو و واکسن تعریف شده‌ای برای کرونا وجود ندارد و باید پروتکل‌ها با دقت رعایت شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱
هنوزم هم روشون نمیشه آمار دقیق بگن
تا زمانی که میخوان با آمار 300 نفر ملت رو گول بزنن کسی جدی نمیگیره
موج سوم هنوز پایین نیومده که! کی تموم شد؟ موج تو موج شده؟؟
بدتر از این هم میشه شک نکن....
با سلام پیامک کشف حجاب از سوی نیروی انتظامی برای من ارسال شده که البته به اصل موضوع اعتراض هست ولی بگذریم پس از مراجعه (فرصت 10 روزه جهت مراجعه) به مرکز امنیت اخلاقی که صرفا دو جارو در تهران در نظر گرفتن در ساعت 7 و 45 دقیقه صبح نفر 221 بودم!! و در سالنی حضور داشتم که بیش از 150 نفر حضور داشتن. حال سوال این است که 1- چه لزوم و اجباری به مراجعه حضوری به پلیس برای یه همچین موضوع غیر واجبی در ایام کرونا که مردم رو به دورکاری و تعطیلی تشویق میکنید هست؟ 2- چرا باید در شهر تهران فقط دو مرکز وجود داشته باشد؟ 3- تقریبا همه خودروها باید توقیف و به پارکینگ منتقل بشن که علاوه بر ادامه دار بودن و مراجعات مختلف به پارککینگ و خلافی گرفتن و مراجعه مجدد به مرکز برای ترخیص چه تعداد ممکنه الوده بشن؟ 4- در ایام توقیف خودرو استفاده از وسایل نقلیه عمومی شدت میگیره که باز هم اشاعه کرونا رو تشدید میکنه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
اگر هراز تا نثبت هم بزنم برای این موضوع کم هست. مگه شرایط عادی هست که باعث تجمع مردم می شوید. خدایا خودت کمکمون کن. این انصاف نیست. حداقل ی فکر اساسی برای این موضوع کنید. این که نمی شه مردم رو در این شرایط سخت کرونا و تحریم ، انقدر این طرف و اون طرف بکشونید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
مدیریتشون تو کرونا شده با دست کشیدن و با پا پس زدن. یا بهتر بگم با پا لگد زدن.میگن پروتکل رعایت کنید اما میگن دورکاری نداریم. میگن تجمع نکنید اما یه همچین کارایی میکنن که مردم مجبور به تجمع بشن.طرح ترافیک رو برنمیدارن که استفاده از وسایل نقلیه عمومی زیاد بشه. تعویض پلاک رو کردن نوبتی، اما عملا همه بدون هیچ حساب کتابی میان میرن تو و تجمع تو سالن شکل میگیره
سلام

اگر کرونا تو موج 4 الیوت باشه مثل بورس اگه کندل مثبت بزن و چند حقوقی حمایت کنه وارد موج پنج میشیم و همه باهم لذت میبریم
با خواهش والتماس کاری درست نمیشه....راههای خروجی و ورودی شهرها را کامل ببندند....در تهران حداقل ۳ هفته قرنطینه کامل...کاملا سختگیرانه عمل بشه
چند سال بعد کرونا توو کل دنیا ریشه کن شده ولی توو ایران اخبار درباره موج ۶۴ کرونا میگه و مسافرت رفتن مردم رو عامل اصلی شیوع کرونا میدونه.
تا وقتی مسوولین نخوان بفهمن که تجمع به هر عنوان و بهانه باعث افزایش آمار میشه و فقط خودشون رو با اسم مسافرت و مسافرا گول میزنن اوضاع بهتر نمیشه
حد حمایت و مقاومت این موج چهارم چنده؟
همین که ب امریکا میخندیدید ، اون بلا سرتون میاد ،تعداد فوتیها ب بالای هزار هم رسیده ،آماریکه ارایه میدین کاملا فیکه،
این موج ها بر چه اساسی نامگذاری و رده بندی می شوند ؟ چه مبنایی داره ؟
اصل موصوع اینه که کرونا تازه امسال شیوعش را نشان خواهد داد . نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر