بازدید 24325

آخرین آمار کرونا تا ۲۷ مهر/ انجام بیش از چهار و نیم میلیون تست PCR در ایران

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۳۸۹۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۷۴۴ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 18 October 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از 530 هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۸۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که یک هزار و ۶۶۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵۳۰ هزار و ۳۸۰ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۵۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۳۰ هزار و ۳۷۵ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۴۲۷ هزار و ۴۰۰ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۴۷۴۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۴ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۱۵۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

آخرین آمار کرونا تا ۲۷ مهر/ انجام بیش از چهار و نیم میلیون تست PCR در ایران

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۶ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۴ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان، وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان دارد و به ۳.۶ درصد رسیده است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۶
در هلند رستورانها را تعطیل کردن مردم هلند به رستورانهای بلژیک میروند این نشان میدهد مردم ما در مقایسه مردم سایر کشورها همراهی لازم را برای مقابله با کرنا دارند منتها بدون همراهی دولت نتیجه ای گرفته نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
گلچین بی بی سی!
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
بسیاری از افراد که خیلی هم قوی بودند و زمینه بیماری نداشتند فوت کردند اگر جوان قوی بنیه ای هستی به خودت مغرور نشو و به خدا پناه ببر از بی تفاوتی در مقابل مرگ همنوع خود چه مسلمان باشد چه غیر مسلمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
در ایران همرستوران ها تعطیل شدن مردمدارن از دستفروش ساندویچمیخرن شما ظاهرا توی سطح شهر نیستی خبر نداری چه خبره
ایران بیش از 30 استان و هر استان متوسط 10 شهر دارد که می شود 300 شهر
آمار فوتی 250 نفر روزانه= در هر شهر کمتر از یک نفر
واقعا چرا اینقدر بابت این میزان از فوتی نگرانی هست؟ در هر شهر یک نفر از مصرف سیگار می میرد و یک نفر هم از کرونا بمیرد چه ایرادی دارد؟ بهتر است اجازه بدهیم کرونا که پدیده ای طبیعی است و عمدتا افراد ضعیف و بیمار را هدف قرار میدهد کارش را بکند و به جای آن کشته ای دخانیات و کشته ای جاده ای و ... را به صفر برسانیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
متاسفم برای این سطح از کوته فکری
حتی اگر این مقایسه درست هم باشد باز هم روزانه 250 انسان (تاکید میکنم انسان) میمیرند و افرادی که رعایت نمیکنند در مرگ این افراد مقصر هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
بیش از 1100 شهر داریم.
عاملی که باعث می شود مردم باور نکنند و جدی نگیرند همین هست. مخفی کردن تعداد واقعی مبتلایان و مرگ و میر.
وقتی یکنفر می شنود مثلا 250 نفر مرده است یک ضرب و تقسیم ساده می کند و با خودش می گوید مرگ از او خیلی دور هست.
معاون وزیر می گوید تعداد واقعی مرگ و میر دو برابر این هست. اما آمار رسمی که اعلام میشود چیز دیگری است.
طبیعی است که با این نوع خبررسانی کسی کرونا را جدی نگیرد، تا اینکه مرگ در خانه اش را محکم بزند و کسی از نزدیکانش مبتلا شود و بیمرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
حتی بچه ها هم می دانند که این آمار خیلی کمتر از واقعیت است. تلفات در تهران به 150 نفر در روز رسیده و در صورت ادامه این وضعیت در کل کشور به روزی 1000 نفر هم خواهد رسید. ضمنا این ویروس قوی و ضعیف نمی شناسد و همه را درگیر می کند. تشخیص و درمان زود هنگام تنها راه کاهش تلفات است. شما هم با این طرز فکر ساده لوحانه بهتر است به جای این اظهار نظرها بیشتر رعایت کنی و دیگران را به خطر نیاندازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
برای اینکه اولا این آمار واقعی نیست و فوتی ها دو یا
سه برابر بیشتر از آمار رسمی است خودشون هم اینو قبول دارند چون کسی که تست مثبت داشته باشه و فوت کنه جزو آمار میاد و این تست ها هم خطای بالایی دارند‌. دوما بیماری که میشه جلوش رو گرفت و کنترلش کرد یک نفر فوتی هم براش زیاده. سوما این آمار فوتی رو به صورت عدد نگاه نکنید هر کسی که فوت میکنه یک یا چند خانواده نابود میشوند مخصوصا اگر جوان باشه که دیگه پدر و مادرش قد راست نمیکنند پس لطفا انسان ها رو به صورت عدد نگاه نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
نابغه اولا این آمار رو به گفته خود مسئولان باید ضرب در 2 بکنی .دوما این بیماری در صورت رها شدن و مانند شما رفتار کردن به صورت عجیبی تصاعدی میره بالا.یعنی فقط کافیه 50000نفر مثل شما فکر کنند آمار کشته ها ماه دیگه همین موقع روی روزی 1000 نفر قرار گرفته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
حال می شه معنای حرف اون کسی را که می گفت آدمها از مدار انسانیت خارج شدند درک کرد
پژوهشگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
واقعا نمی دانم به شما باید چه بگویم. دوست عزیز فکر می کنید تلفات روزانه تصادفات جاده ای و شهری در کل
کشور حدودا چقدر است ؟ سال گذشته متوسط روزانه فوتیهای تصادفات کل کشور ( درون شهری و بین شهری ) حدود 45 تا 50 نفر بوده است. یعنی کرونا همین الان دارد حدود 6 برابر کل تصادفات کشور بصورت روزانه
. تلفات می دهد . متاسفانه هنوز نه مردم و نه مسئولان کشور متوجه ابعاد کرونا نشده اند من به عنوان یک پژوهشگر به جرات می گویم کرونا بزرگترین مشکل بشریت در یکصد سال گذشته است حتی بسیار بزرگتر از جنگهای جهانی اول و دوم و بسیار بسیار بزرگتر از جنگهای میان دو یا چند کشور. تنها راه کنترل کرونا قرنطینه شدید یک ماهه در کل کشور و افزایش تست به میزان نصف جمعیت کشور است.
سفرهای بین استانی تاثیر زیادی در پخش کرونا در سراسر کشور داره،مثلا تهران طی این چن هفته به شدت درگیر بیماری بوده، شاید کافی بود با دو سه هفته تعطیلی استان تهران، اوضاع نرمال بشه ولی سفر کردن شون باعث بدتر شدن اوضاع سایر استان ها شده و بازگشت شون به تهران موج جدید کرونا رو هم در تهران هم بقیه استان ها ایجاد میکنه، این چیزیه ک خستگی کادر درمانی رو ایجاد میکنه و این چرخه ی مرگبار مکررا داره تکرار میشه،چرا به فکر نیستید??
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
چطور سفر کردن تاثیر زیادی دارد در پخش کرنا دارد؟
وقتی تقریبا تمام استانها قرمز هستند چی قراره پخش شود
در سفر معمولا خانواده ها کنار هم هستند و بیشتر در فضای باز هستند چیزی که باعث گسترش ویروس میشود محلهای سرپوشیده مثل ادارات ، مترو و اتوبوس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
همین مسافرت ها باعث قرمز شدن کل استانها شده،اگر سفرها لغو بشه با تعطیلی یک تا دو هفته ای هر استان اوضاع بهبود پیدا میکنه ولی چون با اولین تعطیلات مردم هجوم میاورند ب سایر استان ها،عملا تعطیل کردن هر استان کم تاثیر خواهد بود و فایده ای نخواهد داشت، مسافرت ب سایر استان ها در دید بلند مدت بسیار تاثیرگذاره اما در کوتاه مدت بقول شما باید هر استان تعطیل بشه.ت
تنفس سینه ای در افزایش ظرفیت ریه ها تاثیر داره و باعث پیشگیری از بیماری های ریوی میشه. حتما در طول روز تنفس سینه ای و شکمی رو در برنامه تون جای بدین
دوتاش مال منه در حالیکه ریه من به شدت درگیر شده بود اما پی سی آرا منفی بود کلا آزمایش الکیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
در سایه دولت تدبیر امید و عدم نظارت در کلیه امور دیگه به چشم هامون هم اعتماد نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
چند روز قبل دكتر حريرچي تاييد كرد آمار رسمي ايران ( مثل ساير كشورها ) بر اساس پروتكل هاي سازمان جهاني كه همانا مثبت شدن تست پي سي آر است و آمار واقعي مبتلايان و فوتي ها ( ميانگين) حدود دو برابر است
حالا تصور كنيد اوضاع وحشتناك كرونا در ايران را كه موج دوم و سوم كه به هم چسبيده بود و ناراحت كننده اينكه ما هنوز در ابتداي مسير هستيم
و متاسفانه به شرايطي مي رسيم كه كرونا و ابتلا و بستري و فوتي آن ، ديگر براي اكثريت ميشه و نه فقط مال همسايه
اون موقع متوجه اهميت پيشگيري ميشويم كه براي خيلي ها دير شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
تست های کرونای ما از چین می اید و تست های چینی در دنیا به معیوب بودن شهره هستن
میگم دریای خزر را خیلی بزرگ کشیدی . این عکس برای سالهای قبل از تحریم هست . بعد از تحریم به دلایلی این دریا کوچک شد .
سال پیش که این بحران رسما پاندمی اعلام شد و دنیا داشت کم کم متوجه می شد که درگیر ماجرای جدیدی می شه، خبری بر مبنای نظرات فردی به نام خانم زینب بهرامی همه جا پر شد که خودش رو محقق اپیدمی لوژیست از دانشگاه کیوتو معرفی کرده بود و در تمام شبکه ها دست به دست می شد. در این خبر تلاش داشت که مثلا با بیان علمی اثبات کنه که این کرونا اصلا چیز خطرناکی نیست و بازی کثیف بعضی از کشورها نظیر آمریکاست که می خواد اقتصاد چین رو زمین بزنه. حالا اینکه این همه راه پا شده رفته ژاپن که یه رشته ناشناخته نه چندان معلوم بخونه کاری نداریم، آخه به افرادی که خواسته یا ناخواسته جعل موضوع می کنن چی باید گفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
از اسمش معلومه توی ژاپن درس خونده
موج دوم کرونا پس از مراسم شبهای قدر و موج سوم پس از مراسم عاشورا. من یک مسلمان معتقد و اهل شریعت هستم ولی واقعیت این است. متاسفانه مسئولین و مردم ما نتوانستند رویکرد دینی خود را در مسیر درست هدایت کنند این که گفتم به معنای بی دینی نیست. اما تجمع برای مراسم دینی و رعایت پروتکل بهداشتی با هم یکجا جمع نمیشوند. دیروز شبکه سه زنده حرم مطهر امام رضا علیه السلام را میگذاشت و جمعیت غوغا میکرد و نماز جماعت هم خواندند. بخدا این رویکرد ما و مسئولین اشتباه است. حفظ جان واجب تر از انجام جمعی این مراسم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
تا کرنا هست و واکسن نیومده باید محدودیت های وجود داشته باشد با حذف این تجمعات هم مشکل کرنا حل نمیشود
مشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
خراسان رضوي بيشتر از دو هفته است استاندار نداره و الان رسما توسط از ما بهترون اداره ميشه . علنا فضاي داخلي را به قصد كشاندن مسافر به مشهد باز كردن . از اربعين ، حرم و مشهد شلوغ شلوغه 
هميشه در دهه آخر صفر زوار با هيات به مشهد مي آمدن و به اين خاطر اكثرا با اتوبوس و هواپيما و قطار مي آمدن
و جالب اينكه ناوگان عمومي شامل طرح محدوديت سفر اين چند روز نميشد
دو روز آخر صفر در خيابان ها دسته عزاداري هم راه افتاده بود
هي ميگن برگزاري مراسم با رعايت
پروتكل هاي بهداشتي ؟!
اوضاع از دست در رفته خدا بخير كنه
یه اتفاق تکان دهنده:
بسته ی خبری 2259 تابناک خبری مربوط ب خودکشی یک نوجوان نوشته، باعث حیرته ک حتی 10 درصد کامنت نویس ها هم برای این اتفاق اظهار تاسف نکردند!!
و فقط ب بحث و جدل های تکراری پرداختند.
مردم اعتراض میکنن که بعضی مسئولین دعواهای سیاسی راه میندازن،خب وقتی شما انقدر زیبا درگیرشون میشین چرا راه نندازن??
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
این دعواها جنگ زرگری است روحانی میخواد خودشه محبوب کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
مردم دیگه به این سادگی کلاه سرشون نمیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
روحانی نشان داده به وقتش از هر تندرویی تندرو تر میشه و این چیزی نیست که مردم به آن رای داده باشند
ما خودخواه هستیم
در خانه نمانیم
ماسک نزنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
در این اوضاع کسی بی دلیل بیرون نمیاد حداقل در محل های سرپوشیده همه ماسک میزند
تولیدازووهان،توزیع از ماهان،پخش ازقم، بامدیریت شیخ حسن! ووهان وماهان وقم وروحانی و شرکا ورفقا بیچارمون کرد...
ای هزاران لعنت بر چین و ووهان و ماهان
اعتمادی به این آمار نیست
وقتی اجازه نمیدین سپاه و بسیج کمک کنن نتیجه میشه این. وای بر کسانی که به این دولت رای دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
چه کمکی؟
کوچه ها و خیابون ها رو با چوب و چماغ قرق بکنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
گیرم کسانی که به دولت رای دادند مقصر. بفرمایید اونایی که به مجلس جدید رای دادند تا الان مجلسشون چه کار مثبتی انجام داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
امام جمعه مشهد در مورد اراذل یادته اخیرا چی فرمودند؟
مسئولین همشون واکسن زدن، این تجمع تو مراسم ها و مساجد و اینا به خاطر اینه که همه مقامات واکسن زدن
چین شهر 10میلیونی را به خاطر 12 نفز کرونایی تعطیل کرد وهمه شهر را 5 روزه تست کرونا گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
کجا را با کجا مقایسه میکنی
برید تمام مقاله های علمی دنیا را بخواتید. تستPCR بی دقت تزین و بی ارزشتزین تست دنیاست. ایت تست تو ایران تبلیغ میشه چون وزارت بهداشت نمیخواد هزینه استفاده از کیت بره بالا. علت آنار ابتلا و تلفات مردم هم همینه. کیت رایگان فقط برای مقامات و مسولین و خانواده آنها و کیت بالای ۵۰۰ برای پولدارها فروخته میشه
من خودم ۲۴ روز پیش گرونا گرفتم سرفه های خشک و بیحالی تست pcr منفی بود ۴ روز گذشت نمیتونستن تففس بکشم. با اصرار تو بیمارستان تست سیتی اسکن انجام دادم ۲۰ % مثبت نشون داد. بعد ۴ روز ۲۰% ۵۰% شد . به نظر من بیشتر ابتلا و تلفات تو ایران بخاطر عدم تست در همان ابتدا با کیت تست و اصرار و ارسال بینارات به آزمایشگاههایی که از یک کیت آزمایش برای چندین مرص استفاده کرده و در نتیجه نتیجه نتیجه تستها اکثر منفی نشان میدهد. مگر انکه آلودگی شخص بالای ۲۰% باشد که در این صورت اغلب کار از کار گذشته ودرصورت داشتن بیماری ضمینه ای درصد فوت بیمار بسیار بالا خواهد بود.
جناب فلاحی نماینده مجلس داروی قطعی کرونا رو پیدا کردند حتی به دانشگاه بقیه الله هم معرفی کردند این دارو‌ را ولی خبری نشد. اخه چرا این استعداد ها را نادیده می گیرید؟
در تیتر خبر باید به تعداد کشته های روز اشاره شود که مهمترین آمار است. اطلاعات ارائه شده مشتی خزعبلات است
این دوستان نمیتونن کرونا رو مدیریت کنند همونطور که هیچ چیز دیگه رو نتونستن مدیریت کنن مگه افتصاد و قیمت دلار و سکه رو تونستن
کرونا هم همینطوره
اخه این تصمیمات مثل بستن جاده ها اونم سه روزه فایده داره ؟ سه روزه به چه دردی میخوره مگه کرونا 3 روز قراره باشه
یا تصمیمات یک هفته ای و تمدید های مسخره یک هفتگی در محدودیت های مسخره تر مانند بسته بودن باغ وحش . موزه و استخر
بعدشم جاده رو میبندن یعد میگن با قطار و اتوبوس هواپیما میشه تردد کرد . ببخشید مشکل ماشینای شخصی بودن فقط؟
الانم که دیگه همه دارن ماسک میزنن وزیر محترم بهداشت و آقای حریر چی معاون محترم؟
بعدشم عزیزان گیریم ملت نرن مسافرت همه هم ماسک بزنن که دارن میزنن این سفرهای درون شهری از نظر شما مشکلی نداره ؟
این مترو های شلوغ ، اتوبوسای شلوغ ، تاکسی ها داخل شهرا اینا فاصله گذاری اجتماعی نمیخوان
فقط تفریح کردن مردم شما رو آزار میده؟
کسی که به خاطر کار کارمندی بره سوار مترو بشه چون قصدش کار کردنه کرونا نمیگیره؟
مدرسه ها تعطیلن بچه های مدرسه ای خونن پدر مادراشون مجبورن برن سر کار که دیگه این مشکله دولت نیست ننننه ؟ درسته ؟ خب استعفا بدن نرن سر کار ؟ به دولت چه مربوطه نه ؟
دولت محترم یه بخشنامه صادر کرده گفنه اونایی که بیماری زمینه ای دارن یا مادرایی که بچه زیر 6 سال دارن میتونن دور کاری کنن . مرسی دولت محترم ممنونم شما خیلی داری زحمت میکشی شرمنده شدیم
حالا ضمانت اجراییش چیه؟ هیچی. حالا با فرض ضمانت اجرایی که البته وجود هم نداره اونایی هم که بچه هاشون بالای 6 سال هستن که دیگه بچه هاشون بزرگ شدن میتونن خونه داری کنند غذا درست کنند ، خونه تکونی کنن تا مامان باباها بیان خونه
اخه دولت محترم نگران هستن اگه کارمندا رو شیفتی کنن میرن مسافرت یا میرن بازار کرونا بد تر میشه پس بهتره همه برن سر کار همه با هم سر کار کرونا بگیرن برای کار فدا بشن. برای کار کرونا گرفتن خوبه ضرر نداره تو مسافرت و تفریح نباید کرونا گرفت
آقای حریر چی مهربونه صلاح مردم رو بهتر میدونه این مردم نمیفهمن فقط وزیر محترم و معاوناشون میدونن
بعد اگه کارا شیفتی بشه اقتصاد مملکت خراب میشه
اخه الان خیلی خوبه یوقت دلار ممکنه بره بالا سکه بره بالا وضع اقتصادی مردم خراب میشه یوقت کارا شیفتی بشه

8 ماه فرصت داشتین زیر ساخت دور کاری رو ایجاد کنین که نکردین ملت باید پاسخ این ناکارامدی شما رو بدن ؟

خیلی از کشورا دارن به ملتشون پول میدن میگن نیاید بیرون .ما البته از شما پول مفت نخواستیم شما همون زیر ساخت دور کاریو ایجاد کن ما تو خونه کار میکنیم حقوقمون رو بده فقط

یه عده هستن که چاره ای نیست کارشون با شیفتی شدن یا دور کاری امکان پذیر نیست اوکی اونا چند در هستن مگه خداییش چند درصد کل اون افرادی هستن که میان بیرون برای کار
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار