بازدید 15768

سفر قالیباف به سیستان و بلوچستان

رئیس مجلس در سفری سه روزه به سیستان و بلوچستان با مردم رودرو گفت‌وگو می‌کند، از پروژه‌های توسعه‌ای بازدید می‌کند و به برخی واحدهای تولیدی می‌رود.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 12 October 2020

به گزارش «تابنک»، مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با تسنیم در چابهار در تشریح جزییات سفر رئیس مجلس می‌گوید: آقای قالیباف بعد از ورود به چابهار از پروژه شهر فرودگاهی چابهار بازدید می‌کند، در ادامه به اسکله صیادی بریس شهرستان دشتیاری می‌رود.

جواد سالارزهی افزود: با بازدید از سد ماشکید و مرز کهک شهرستان سراوان سفر رئیس مجلس ادامه می‌یابد و سپس در مدرسه شهید مطهری سراوان که نخبگان زیادی را پرورش داده، حضور می‌یابد.

وی تصریح کرد: قالیباف در ادامه از بازدیدی هوایی از شهرستان‌های ایرانشهر و سرباز خواهد داشت و با حضور در بیمارستان ایران مهر ایرانشهر ضمن گفت‌وگو با کادر درمان این بیمارستان پای صحبت آن‌ها می‌نشیند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: حضور در کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر و بازدید از طرح 46 هزار هکتاری سیستان،بازدید از روستاهای محروم و مناطق حاشیه‌نشین زاهدان از دیگر برنامه‌های سفر سه روزه قالیباف به سیستان و بلوچستان است.

سالارزهی خاطرنشان کرد: با جلساتی با علما و روحانیون، گروه‌های جهادی، یادآوره شهید شوشتری و در پایان جلسه جمع‌بندی، سفر رئیس مجلس چهارشنبه تمام می‌شود و به تهران باز می‌گردد.

ظرفیت‌های مجلس را برای پیشرفت سیستان و بلوچستان به کار می‌گیریم

محمد باقر قالیباف که صبح امروز وارد استان سیستان و بلوچستان شد، در صفحه شخصی خود نوشت: سیستان و بلوچستان؛ سرزمین گنج های پنهان؛ دیار مردم دلیر، غیور و مهربان؛ استان ظرفیت های نادیده گرفته شده؛ مهد منابع فراوان و امکانات کم.

وی تاکید کرد: در نظارت میدانی از استان سیستان و بلوچستان، ظرفیت‌های مجلس را تمام قد برای قوی کردن مردم و رفع موانع پیشرفت به کار خواهیم گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۴
هچی توی این سفرها نیست جز تبلیغات انتخاباتی در سفر به خوزستان هیچ کاری نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
درود بر سردار
بازدید هوایی؟؟؟؟؟؟ مگر خدایناگرده سیلی .زلزله ای .یا حادثه غیر مترقبه ای در کار بوده ؟
با اين بازديدها فقط خرج رو دست مردم محروم اونجا ميزارن. اگه كاري قراره بكنيد از پشت ميز هم ميشه
بدبختی ما ملیت اینجاست که ایشون هزینه سفرهای تبلیغاتیش رو از جیب ملت میگیره....شما هر وقت مشکلات کلی رو حل کردید برید سراغ مشکلات بخشی ...الان گرونی و تورم برای همه کشور یکسان هست ، اگر از این سفر آبی برای مردم سیستان گرم بشه که ما خدا میخواهیم شما هر هفته بری سفر....
چند روز قبل نیز بصورت نامحسوس رفته بود چابهار
خدا خیرت بده اقای قالیباف به مناطق محرومی مثل استان سیستان وبلوچستان رسیدگی کنید وحداقل جاده چابهار به زاهدان را که مسیر ترافیکی شلوغی دارد ویک جاده است را دو جاده کنید تا خط ترانزیت برای ایران اسان شود
درود خدا بر مرد جهادی جناب آقای سردار قالیباف عزیز.
انشاالله موفق باشی فرمانده عزیز.
جانم ب فدایت.
دمت گرم
آیا دلار 31هزارتومانی گرانی کالاهای مصرفی مردم هزاران بدبختی دیگر با این سفرها درست میشود اینطور باشد همه نمایندگان مجلس وزرا مدیرکل بروند میان مردم فقط مانده ام هزینه این سفرها ازکجا تامین میشود
آقای قالیباف فکر نمی کنی یکم زود سفرهای تبلیغاتی ریاست جمهوری رو شروع کردی؟
بازهم خداوندخیربدهدسرمی زتیدبازیک دلگرمی است مردم ایلام سیستان وبلوچستان کرمان نیازمندکمک ودلگرمی هستندپشت میزنشستن وخارج ازگودنشستن هنرنمی باشد
اگه واسه انتخابات ریاست جمهوری کاندید نشد، اینایی که میگن واسه تبلیغات رفته، چی دارن بگن؟
خداوند در سفر ایشان در این برهه از زمان الامی باشد بر دل بینوایان وبیچارگان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار