بازدید 10459
۲
سوژه

چرا وریا غفوری در اولین جلسه فکری، تمرین نکرد؟

فکری در اولین تصمیم آغاز تمرینات تیم را از روز جمعه تعیین کرد تا در این زمینه دنباله روی تصمیم کاپیتان همه کاره استقلال نباشد. فکری با ظرافت زمان شروع کار تیم را تعیین کرد تا از همین ابتدا اقتدارش در کار را نشان دهد
کد خبر: ۱۰۰۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 10 October 2020

نخستین جلسه تمرین استقلال با حضور محمود فکری سرمربی جدید این تیم با دود کردن اسپند و قربانی کردن گوسفند برگزار شد و این تیم همیشه مدعی فوتبال ایران در فاصله 22 روز تا آغاز فصل جدید لیگ برتر، در غیاب ملی پوش ها و خارجی هایش استارت زد اما یک نکته ریز و زیرپوستی در این تمرین وجود داشت که شاید اولین شکاف در استقلال جدید را شکل دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلالی ها دیروز در حالی قدم به زمین تمرین خود گذاشتند تا فصل جدید را هرچند با تاخیر، آغاز کنند که کاپیتان استقلالی‌ها با لباس شخصی تماشاگر تمرین بود و کنار سرمربی تازه ایستاد.

چرا وریا غفوری در اولین جلسه فکری، تمرین نکرد؟

وریا غفوری کاپیتان متعصب استقلال در حالی که چهارشنبه صبح اعلام کرده بود که روز پنجشنبه با سرمربی یا بدون سرمربی ، استقلال تمریناتش را آغاز می‌کند ، غروب همانروز با معرفی رسمی محمود فکری مواجه شد.

فکری در اولین تصمیم آغاز تمرینات تیم را از روز جمعه تعیین کرد تا در این زمینه دنباله روی تصمیم کاپیتان همه کاره استقلال نباشد. فکری با ظرافت زمان شروع کار تیم را تعیین کرد تا از همین ابتدا اقتدارش در کار را نشان دهد اما وریا غفوری که می گفت از پنجشنبه تمرین را شروع می‌کند، روز جمعه در اقدامی عجیب لباس تمرین نپوشید و ترجیح دا  در زمان اعلان شده از سوی سرمربی،  به تیم ملحق نشود.

او البته غیبت هم نکرد و با اجازه از فکری کنار زمین ایستاد اما ابهام درباره دلیل تمرین نکردن او وجود دارد. اگر وریا مصدومیت لیگ قهرمانان آسیا را همچنان با خود دارد، چطور از آغاز تمرینات دم زده بود؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بسه خجالت بکشید تا کی میخواید قلم بزنید به نفع یک تیم خاص ؟؟ وریا مصدوم بود و اصلا نمیتونست تمرین کنه ؛ کور شود هر آنکه نتواند دو کاپیتان باتعصب را در کنار هم ببینید .
چون غفوری کشیدی همسترینگ داشت دیگه شما وقتی خبرنگار هستید باید این اطلاعات جزئی رو داشته باشید خیلی ضایع هست مخاطب شما جواب بدن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی