بازدید 41979

محمود فکری: خودم و خانواده ام امنیت جانی نداریم

متأسفانه ازشب گذشته که شماره تلفن همراه من را منتشرکردند هم خودم و هم خانواده ام را ازطریق تماس، پیامک، تلگرام و واتس آپ تهدید کرده اند. خودم و خانواده ام امنیت جانی نداریم و به همین خاطر تصمیم گرفته ام شکایت کنم.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 08 October 2020

به گزارش  تابناک به نقل از "ورزش سه" روز گذشته و پس از عقد قرارداد رسمی محمود فکری با باشگاه استقلال، متن قرارداد این مربی با نساجی درفضای مجازی با آدرس منزل و شماره تلفن شخصی اش منتشر شد!

محمود فکری سرمربی سابق نساجی مازندران دراین رابطه گفت: من تصمیم گرفته بودم دیگر صحبتی درباره نساجی مازندران و مدیرانش انجام ندهم و تمام تمرکز خودم را روی کاردراستقلال تهران بگذارم اما ازدیشب (چهارشنبه شب) دراقدامی کثیف آدرس منزل و شماره تلفن من را نیزکه درقرارداد آمده بود را درفضای مجازی منتشرکردند.

وی ادامه داد: شب گذشته عده ای که آدرس منزل من را ازطریق انتشارقراردادم پیدا کرده بودند ضمن شکستن شیشه ماشین بنده، پرچم نساجی را روی خودرو شخصی ام نصب کردند. متأسفانه ازشب گذشته که شماره تلفن همراه من را منتشرکردند هم خودم و هم خانواده ام را ازطریق تماس، پیامک، تلگرام و واتس آپ تهدید کرده اند. خودم و خانواده ام امنیت جانی نداریم و به همین خاطر تصمیم گرفته ام شکایت کنم.

سرمربی جدید استقلال تهران افزود: قرارداد من که درآن آدرس منزل من و تلفن شخصی ام درآن نوشته شده یک برگه عمومی نیست. این قرارداد دراختیارسازمان لیگ فوتبال، هیئت فوتبال مازندران و باشگاه نساجی مازندران است. ازآنجایی که امنیت خانواده ام را به مخاطره انداخته اند قصد شکایت دارم. باید مشخص شود این قرارداد من را چه کسی و چگونه درفضای مجازی و برخی کانال های قائم شهری و مازندرانی منتشر کرده است تا برخی اراذل و اوباش و نه هوادارواقعی نساجی به آدرس منزل من مراجعه کرده و شیشه خودروی من را بشکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۷
بابا بذار از راه برسی، بعد شروع کن!
چه کسی منتشر کرده ؟؟ برخورد با کسی که منتشر کرده است
حقته ادمی که علارغم قراداد داشتن با یک تیمی بخاطر پول کثیف دولتی قراردادشو زیر پا میزاره حکمش چی میتونه باشه؟ خیانت !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
الگوی بد یعنی گل محمدی
شوی جدید کوچکان برای بزرگ شدن
جناب آقای فکری تا حالا توی این مملکت چه کسی و خانواده وی در محیط ورزشی مورد تعرضقرار گرفته که شما دومیش باشی . تصمیم جنجالی گرفتی به احساسات اون مجموعه هوادارها پشت کردید . حالا هم تحمل داشته باش قدری خویشتنداری کن . جو نده .
فکری بسه دیگه دعوایی بود تمام شد
باید نیروی‌انتظامی‌ این اراذل‌ واوباش‌ روهم‌ که‌باعث‌ ناراحتی‌ جناب‌ محمودخان‌ فکری‌ و خانواده محترمشان شده‌اند ردیابی‌ و دستگیر کنند و در سطح‌ شهر بگردانند تا درس‌ عبرتی‌ برای دیگر اراذل‌ واوباش‌ باشد
آقایون نه به اصطلاح محترم نساجی مازندران چرا دست از آقای محمودخان فکری وخانواده محترمش برنمیدارید دیگر ولش بکنید اینقدر خودش و خانواده اش رو توسط دیگران آزار ندهید بگذارید کارش رو در استقلال آغاز بکند و ادامه بدهد شماها هم دنبال حمید مطهری پرسپولیس برویید برایتان خیلی بهتر است و بگذارید آقای محمود فکری و خانواده محترمشان واقعا آرامش داشته باشند
زنده بادپرسپولیس
عجب اراذلی پیدا میشه در بین مدیران فوتبالی ما!!! مگه میشه مگه داریم
قراردادت با استقلال دست نساجی ها چی کار می کنه؟؟؟؟!!!!
پاسخ ها
مصی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
قرارداد قبلیش بوده شومپیت
فکری حقته دوروز دیگه از استقلال پرتت میکنن از مربیهای قبلی یکساله اخیراستقلال که بزرگترنیستی
آقای فکری تو زندگی به جز پول خیلی چیز های دیگر هست که هرگز کسی فراموش نمی‌کند شماکه درنساجی کارکردی میتوانستی خیلی آبرومندانه از تیم جدا بشی حدعقل زحمتی که برای تیم کشیدی با این کارت به فنا دادی دیگر کسی از خوبی شما حرف نمی‌زند راه داشتی ولی انجام ندادی
آقای فکری قراردادت را کسانی در فضای مجازی منتشر کرده اند که برای زمین پرسپولیس ایران ٬ از ارسال هر اراجیفی کوتاهی نکردند !
آقا محمد گفته قراردادم با نساجی ‌پخش شده نگفته قردادم با استقلال
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست