بازدید 3921

زخمی شدن بیمار بر اثر تیراندازی پلیس کالیفرنیا

تیراندازی پلیس آمریکا در مرکز ­درمانی هاربر- یو سی ال‌ای در ایالت کالیفرنیا سبب شد تا یک بیمار به شدت زخمی شود.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 08 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی سی بی اس؛ بیماری بد حال، سه شنبه شب دیرهنگام به بیمارستان هاربر- یو سی ال‌ای در تورنس در ایالت کالیفرنیا مراجعه کرد. علت مراجعه‌ او به بیمارستان و روند درمانی وی مشخص نیست. اداره پلیس اعلام کرد یکی از افسران حاضر در مرکز درمانی، مرد یاد شده را بار‌ها هدف گلوله قرار داده است.

دقایقی از ساعت ۱۱ شب گذشته بود که سر و صدای درگیری بین یکی از بیماران و کارکنان بیمارستان بالا گرفت. بازپرس گفت بیمار یکی از ابزار‌های پزشکی در دسترس را برداشت و یک دستگاه رایانه را نابود کرد؛ سپس پنجره‌ طبقه‌ چهارم را شکست و می‌خواست خودش را به پایین پرت کند. او­ فردی بین ۳۰ تا ۴۰ ساله است و هویت او نه برای بیمارستان و نه برای کلانتری شناخته شده نیست.

هیچ فرد دیگری، نه از کارکنان و بیماران در بیمارستان و نه نیرو‌های پلیس در این حادثه آسیب ندیده اند.

دریک آلفرد، افسر اداره پلیس لس ­آنجلس کانتی گفت: «مامور ما صدای کارکنان بیمارستان را شنیده که تلاش می‌کردند بیمار یاد شده را کنترل کنند؛ برخی بیماران دیگر هم جیغ می‌کشیدند و فریاد می‌زدند. مامور ما به کارکنان بیمارستان کمک کرده و برخی از بیماران را از محل رویداد خارج کرده است. آنگاه بیماری که از کوره در رفته بوده متوجه مامور ما می‌شود و او هم برای دفاع از خود اقدام به تیراندازی می‌کند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی