بازدید 57523
خلیل‌زاده و علی خطیر در فضای مجازی به جان هم افتادند

حراج آبروی استقلال در لایو اینستاگرام؛ انتشار سند دلالی معاون سابق در قرارداد بازیکن استقلال / افشای اقدام عمدی رییس فعلی برای جدایی استراماچونی

اوضاع مدیریتی استقلال وخیم است و نمی‌توان نقش وزیر ورزش و تغییرات مسلسل‌وارش را در این ماجرا نادیده گرفت. مدیران منصوب او علیه یکدیگر افشاگری می‌کنند و هواداران تماشاچی حراج اعتبار تیم محبوب خود هستند.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 07 October 2020

علی خطیر این روز‌ها بار دیگر چهره پرحاشیه و جنجالی فضای مجازی شده است.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ معاون سابق استقلال در دوره امیرحسین فتحی که با اتهامات زیادی مبنی بر فساد و خیانت مواجه و از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران نیز محروم شده است، حالا به نقطه‌ای رسیده که علیه مصالح ملی و نماینده ایران در سطح بین المللی دسیسه کرده و اسنادی علیه باشگاه رقیب یعنی پرسپولیس به تیم سعودی النصر داده تا باعث حذف قرمز‌ها از آسیا شود.


آبروی استقلال در اینستاگرام حراج می‌شود

حالا علی خطیر که گفته می‌شود، در سوییس زندگی و از آنجا همه این وقایع و اتهامات را دنبال می‌کند، علیه مدیران فعلی استقلال هم دست به کار شده و برای جنجال سازی، رسانه‌ای بهتر از اپلیکیشن‌های فضای مجازی پیدا نکرده است.

او البته اولین کسی نیست که می‌گوید هیات مدیره استقلال عامدانه پول استراماچونی را نداد تا مرد ایتالیایی فسخ کند و برود! خطیر این بار در لایو شبانه اینستاگرام، اسماعیل خلیل زاده را متهم کرده؛ با این که ۸۸ هزار یورو از حق انتقال مجید حسینی به ترکیه در حساب بین المللی او بود، پول استراماچونی را نداد!

حراج آبروی استقلال در لایو اینستاگرام؛ انتشار سند دلالی معاون سابق در قرارداد بازیکن استقلال / افشای اقدام عمدی رییس فعلی برای جدایی استراماچونی

حرف‌ها و افشاگری‌های خطیر را باید جدی گرفت، چون او معاون باشگاه بوده و گفته هایش شبیه اعتراف است و نمی‌توان آن را تنها یک ادعا دانست. خلیل زاده همان مدیری است که به دروغ ماجرای مذاکره با استراماچونی در قطر را پیش کشید، اما خبری از مذاکره نبود و بعد‌ها معلوم شد، نماینده ده بیاسی سرمربی دیگر ایتالیایی در آن سفر با مسئول استقلال دیدار داشته است.

همان سفری که خلیل زاده کلنگستانی همراه رحمان رضایی مدافع بازنشسته پرسپولیس به دوحه انجام داد و چند روزی هواداران استقلال را با آن بازی داد.


سند خلیل زاده علیه خطیر در جواب افشاگری او

در پاسخ، اسماعیل خلیل زاده بدون اینکه جواب و توضیحی برای این افشاگری مطرح کند، با ارسال سندی برای خبرنگار یک سایت ورزشی مدعی شد، علی خطیر از قرارداد میلاد باقری بازیکن سابق استقلال در دوره مسئولیت وی نفع برده، اما چه این ادعای میلاد باقری که دست خطش را خلیل زاده منتشر کرده است درست باشد چه نادرست، خلیل زاده باید معمای ۸۸ هزار یورویی را حل کند!

کسی که الان در مصدر کار است، شخص رییس پرحاشیه هیات مدیره استقلال است که باید به هواداران توضیح بدهد چرا وقتی ۸۸ هزار یورو از درآمد و دارایی باشگاه استقلال خارج از ایران موجود بود، پول استراماچونی را نداد؟

حراج آبروی استقلال در لایو اینستاگرام؛ انتشار سند دلالی معاون سابق در قرارداد بازیکن استقلال / افشای اقدام عمدی رییس فعلی برای جدایی استراماچونی

پرونده خلیل‌زاده هم مثل خطیر سنگین می‌شود

به نظر می‌رسد، انتشار سند علیه علی خطیر هرچند اوضاع وخیم آبی‌ها در سطح مدیران را نمایان می‌سازد و پرونده فساد خطیر را قطورتر می‌کند، نمی‌تواند اذهان هواداران در ماجرای مهمی مثل رفتن استراماچونی و شکایت دومیلیون یورویی فعلی اش را به سمت دیگری منحرف سازد.

خلیل‌زاده کلنگستانی، رفیق نزدیک وزیر ورزش مسعود سلطانی‌فر است که ناگهان در راس هیات مدیره باشگاه استقلال سبز شد و تا جایی پیش رفت که نامش در هیات مدیره یک شرکت پنهانی ثبت شده در فدراسیون فوتبال در دوره مهدی تاج هم دیده شد؛ همان گزارش مستندی که سایت تابناک منتشر کرد و هنوز هم اسنادی که توسط تابناک افشا شده بود، تکذیب نشد.


سلطانی فر این مدیران را از کدام قوطی درمی‌آورد؟

حالا این آبرو و اعتبار باشگاه بزرگ و پرافتخار مثل استقلال است که در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی آن هم از سوی مدیران فعلی و قبلی نه چندان گذشته‌اش معامله و حراج می‌شود؛ مدیرانی که مستقیم یا غیرمستقیم از وزارت ورزش حکم گرفته اند، ولی سلطانی‌فر هیچ مسئولیتی بابت کارهایشان علیه استقلال نمی‌پذیرد.

مدیرانی که یک به یک و قطاری می‌آیند و در اوج گمنامی با جولان در استقلال به نام و نشان و شهرتی می‌رسند و رویا‌ها و آرزو‌های میلیون‌ها هوادار استقلال را بازیچه خود قرار می‌دهند و پس ازمدتی فاتحانه از این مجموعه جدا می‌شوند و به هیچ مقام و مرجعی نیز بابت کار‌ها و تصمیماتشان پاسخگو نیستند.

نویسنده: امید صبوری

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۴
کار خدا رو ببین اینا واسه پرسپولیسی ها میزنن ولی استقلالی ها خودشون برای خودشون میزنن ، شنیدین میگن چوب خدا صدا نداره/ قربون بزرگیت برم خدا که خودشون رو به خودشون واگذار کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
آدم محترم اینایی که می فرمایید مصوب وزیر ورزش پرسپولیسی هستند و ربطی به باشگاه استقلال ندارند. چه بسا وزیر پرسپولیسی اینها را عامدانه در رأس باشگاه استقلال گذاشته باشد که تیم را به قهقرا ببرند
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
نا شناس محترم
ظاهرا شما متوجه نیستید که آقای خطیر یک استقلالی است.
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
در جواب ناشناس 14:25 یعنی یکی از خنده دار ترین جمله های که تو این چند سال دست به دست و دهان به دهان می چرخه همینه که وزیر ورزش پرسپولیسی هست و برای همین هم عامدانه مدیران نالایقی رو برای استقلال انتخاب می کنه تا تیم نتیجه نگیره و یا عامدانه به اونا دستور می ده که تیم رو نابود کنید؟؟؟؟ خدایی ببینید این حرف ها چقدر مضحک هست؟ آخه کدوم آدم عاقلی خودش با دست خودش تیم رو خراب می کنه و ابرو و سابقه کاری خودش رو خراب می کنه تا مثلا تیم رقیب بهتر نتیجه بگیره؟ ضمنا فوتبال ایران که فقط و فقط در استقلال خلاصه نمیشه که!!! مگه تیم های دیگه رو هم وزیر ورزش تعیین می کنه؟ سپاهان، تراکتور، فولاد، نفت، ذوب اهن، شهر خودرو و .... پس داستان اونا چیه؟ حالا اگه به فرض تمام ایران بسیج بشن تا پرسپولیس بتونه مثلا قهرمان لیگ بشه، پس چرا این تیم تو اسیا خوب نتیجه می گیره؟ نگنه اونجا هم این وزیر ورزش هسا که رئیس فیفا و کنفدراسیون رو انتخاب می کنه؟ چرا پرسپولیس تو این چهار سال که قهرمان ایران شده، دو بار به فینال لیگ قهرمانان اسیا رفته و یک بار هم تو چهار تا تیم برتر آسیا بوده؟ درسته و قبول دارم الان استقلال تو وضعیت خوبی قرار نداره، قبول دارم مدیران این باشگاه ضعیف بودن اما نکته ای که همه اون رو فراموش می کنن اینه که نقش هوادارها چی هست؟
حسین قمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
با سلام عزیز من! هنوز درگیر استقلال پرسپولیس هستی. من و تو رو مشغول این مسایل الکی کردن و پول من و تو رو به اسم این دو باشگاهع بالا میکشن
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
جناب ناشناس پرسپولیس در اسیا همیشه خوب نتیجه نگرفته مگر پارسال در ایران 3 تا جام نیاورد در اسیا در گروه 4 تیمی چهارم شد؟
باز خدا پدرتو بیامرزه که داری اینا رو میگی الان یاز یه عده میان میگن وزیر استقلالیه ما تیم حکومتیم و ...
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
براتون جالب نیست که پیروزی فقط در زمان سلطانی فرمیتونه بره فینال آسیا
البته در این خصوص موارد زیاده که از حوصله خارجه
این مجلسی ها چه هنری دارند !!! که با این همه ماجراهای خلافکارانه برای باشگاه پرس پلیس و استقلال و تیم ملی فوتبال و مربیان مشکل دار و این همه هاشیه باز این جناب وزیر خم به ابرو نمی آورد و کما کان سر جایش اعمال قدرت میکند.
خلیلی زده دوست نزدیک وزیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای بهتاش فریبا هم که از وزیر نقل کرده که ده میلیارد به استقلال دادن تا پول شفر را بدهد

با این حساب ظاهرا عمو مسعود ما دایی مسعود شما هم هست.
پاسخ ها
samarej
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
داداش اون بابا مسعوده نه عمو مسعود .از ارج و قربش كم نكن
مجلس انقلابی چی کار میکنه؟
به هرحال تیم رقیب بیخودی و بی جهت 5 سال پیاپی قهرمان نمیشه. .....
بعد اعتراض میکنن که چرا قوه قضائیه آقای رئیسی مدیران دولت را یک به یک بازداشت میکند
پاسخ ها
samarej
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
فكر نكنم كسي اعتراضي داشته باشه.. فقط فيفا از تاج حمايت كرد چون پست رسمي داره
لطفا اسنادی که در مورد آقای خلیل‌زاده کلنگستانی در اختیار تابناک هست و قبلا منتشر شده است را مجددا منتشر نمایید.
من طرفدار خطیر نیستم و از برخی از رفتارش در باشگاه استقلال گله مندم ولی سوالم اینه کدوم مرجع تایید کرده که خطیر مستنداتی به النصر داده؟؟؟؟؟
چرا تسویه حساب شخصی میکنین با این آدم؟؟
یه شایعه ای مطرح میشه و همه به اون دامن میزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
خود باشگاه النصر تصویر مستنداتشو ارایه کرده
کار آقای خطیر اصلا قابل دفاع نیست اما....
آما چرا باشگاه پولی که حق برانکو بوده رو سر وقت پرداخت نکرده تا کار اینقدر پیچیده بشه و امکان سوء استفاده مهیا بشه؟!
منافع ملی در پرداخت نکردن دستمزد مربیان هست؟!
میگن وزیر که گل نمیزنه! اتفاقا وزیر اینجوری گل هاشو میزنه
امیدوارم فیفا با جدید به فوتبال ایران وارد بشه و جلوی فساد را بگیره. حتی با جند سال تعلیق.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
انشالله
کثافت و فساد از سر و کول فوتبال ایران بالا میره
چرا این مشکلات مختص استقلال شده است تیم های دیگر مشکل ندارند اینروزها بد جوری استقلال را میزنید برعکس تیم محبوب بابا مسعود
این ادما از کجا میان؟؟؟
اصل صحبتهای خطیر حمایت همه جانبه وزارت ورزش از پیروزی و کارشکنی در برابر موفقیت استقلال
تابناک هم به جبهه پیوست
خلیل زاد یک مفسد اقتصادی گردن کلفته که از وازارت کار بیرونش کردن الان افتاده به جون استقلال
رحمان رضایی بازیکن ذوب اهن بود و از این باشگاه به ایتالیا رفت جرا همه برا این تا باشگاه بهر نحو که شده تبلیغات می کنند بخدا دیگر باشگاه هت هم حق دارند حقشون رو پایمال نکنید
سلطانی فر نمی دانم چه کینه ای از استقلال به دل دارد که عمدا مدیران ضعیف برای باشگاه انتخاب می کند و مربیان تیم را با عدم پرداخت فراری می دهد
آن آبروی استقلال نیست بلکه آبروی نداشته وزارت ورزش است. هیچکدام از اینها استقلالی نیستند که بخواهند آبروی استقلال را بریزند.
بعد وقتی ما طفداران استقلال می گیم دستهایی درکاره تا استقلال را عمدا تضغیف کنند به ما میگن متوهم!!!!
یک نکته ای میگم تابناک چاپ نکنی خائنی حقیتش در این گرانی دولتی ها یا بهتر بگم اصلاح طلب ها دنبال یک چالش برای مردم که مشکلات فراموش کنند هستند استقلال قربانی کردن چون پرسپولیس که تیمشون هست باید استقلال قربانی تفکرات اقایان شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
ساقیت رو عوض کن
آقای تابناک..بیهوده به خطیر تازش نکن

این نظر من رو بذار منتشر بشه:

خلیل زاده و وزیر ورزش نقشه نابودی استقلال رو کشیدند..
و تمام تلاششون به پایین کشیدن این تیمه

حالا خطیر این ها رو رسوا کرده و دستشون رو شده..

و درمورد میلاد باقری هم سند رو کرده که در استوریش هست

انصاف داشته باش تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
خدا شفات بده
ادبیات طرفدارای استقلال خیلی خنده داره. دوست عزیز انگار برای پرسپولیس مدیر بین المللی اوردن که وزیر وزیر می کنید. همین امسال پرسپولیس 3 تا مدیرعامل و سرپرست عوص کرده یکی از یکی بدتر. مشکل شما از خودتون و پیشکسوتا و جنگ قدرتشونه
اقا خصوصی کنید بره ما پرسپولیسیا چ گناهی کردیم جایزه های afc بعدا میره توی جیب استقلالی ها بی کفایت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
بی کفایت خودتی معلوم الحال
تنها را استیضاح و البته محاکمه وزیر ورزش است.

در حق استقلال بسیار نامردی شده است و باید جوابگو باشند.
فقط یک کلمه ماموریت غیرممکن وزیرنابودی استقلال. وزیری که نه دررابطه بافساد درورزش پاسخگوه نه قردادهای ترکمن چایی تیم ملی دیگه می خواستی اوضاع چه جوری باشه.
آبروی استقلال نمیره بلکه حرف استقلالی ها ثابت میشه, که هنر منصور سلطانی فر با استقلال چه کرد.اینها مدیران انتصابی مستقیم وغیر مستقیم وزیر بودن.
دقیقا کدوم آبروووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
چون خودت با بی آبرویی به مناصب و رتبه ها رسیدی چشماتو بستی ...
خلیل زاده عامل بی ثباتی باشگاه و فرار بازیکنان و مربیان استقلال است .
استقلال جولانگاه دوستان سلطانی فر شده
استقلال دیگه تیم بشو نیست...

مدیریت بی لیاقت
کادرفنی ناکارآمد
بازیکنای پرمدعا و بی انگیزه

هوادارای خسته...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
از اولش هم تیم نبود
چرا این وزیر ورزش را استیضاح نمی کنند در مجلس؟!
خدایا یکی نیست به داد استقلال و هواداران تیم برسه و حقی که طی این چند سال توسط سلطانی فر و گماشته هاش توی هیئت مدیره استقلال مخصوصا خلیل زاده پایمال شده رو بگیره؟؟؟؟ به کی بگیم آخه ؟؟؟
مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور درخصوص مدیریت آقای سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان و همچنین آسیبهای وارده به ورزش ایران تحقیق و ایشان و مجموعه مدیریتی ایشان تحت پیگیردهای قانونی قرار دهند.یکی از موارد ریخت و پاش و از بین بردن بیت المال در باشگاه استقلال است.بقیه موارد هم پیگیری شود.درباره باشگاه استقلال حتما غرض ورزی وجود داشته و باید وزارت ورزش و جوانان جوابگو باشند
همه این داستانها زیر سر وزیر ورزشه . با این مدیرهای نالایق . اگه خدایی نکرده پرسپولیس حذف بشه بازم وزیر باید پاسخگو باشه .
از فساد در قرارداد ویلموتس تا استراماچونی و ... همه به یکجا ختم می شود.
قرارداد روشن است ایجنت ویلموتس کیست؟ و چند درصد به او تعلق گرفته است؟
وزیر بخاطر سربریدن استقلال و افتضاح ویلموتس و... باید استعفا بدهد
چرا مجلس براختی از کنار این مسائل می گذرد و توضیحی از این وزیر پر مسئله نمی خواهد؟
قاطعیت در برخورد اگر در کشوری از بین برود دیگر سخت می توان جلوی فساد را گرفت
این مطلبی که نوشتید بسیار پر اهمیته
هیشکی ابراز نظری نداشته؟
منتهی عنوان آن غلطه
این مطلب بیش از هرچیزی نشان دهنده اراده وزارت خانه برای قهرمان کردن و حذف رقبای تیم حکومتی است
آقای مجلس معلوم هست کجایی ؟؟؟
آیا این وزیر ورزش نباید اسنیضاح ، عزل و محاکمه شود؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخ آبرو رو خوب اومدی :-))))))))))))))))))))))
یعنی وای بررهیئت مدیره استقلال که نه بفکرهواداران است نه فوتبال ونه فوتبالیست.
آقا استقلالیابه وزارت فشار میارن تا امتیاز بگیرن:
1- دو تا پنالتی الکی تو دربی های اخیر بهشون هدیه دادن ولی هر دو تا شو خراب کردن
2- پولهای پاداش پرسپولیسیها و پولهای جمع آوری شده پیامکی که خود استقلالیا هم میدونن پرسپولیس درآمدش از هواداری چند برابر استقلال هست رو خرج خارجی های این تیم کردن...
از مامه تیام،کومان،جپاروف،پاتوسی، اسماعیل گنسالوس، منشاو بقیه بگیر تا شیخ دیاباته و میلیچ همین الان که از پول پرسپولیسی ها بهشون میدن و متاسفانه حیا هم نمیکنن...
البته از گرو و نیومایر که نگم واستون...
3- همین دوره از مسابقات که پرسپولیس بیرانوند و ترابی و علیپور رو از دست داده بود اینا با تمام قوا و علی کریمی شون رو هم راضی کردن( البته با تعصب و بدون پول!!!) که اومدن قطر دو تا تیم هم از جلوشون با کرونا کنار رفت( الهلال و الوحده) با یک بازی تشریفاتی که اصلا میگیم تبانی هم نبود اومدن بالا و جلوی پاختاکور حذف شدن که آمار بازی نشون میده چه افتضاحی به بار آوردن...
آقا اینا به وزارت فشار میارن تا امتیاز بگیرن:
1- دو تا پنالتی الکی تو دربی بهشون هدیه دادن ولی هر دو تا شو خراب کردن
2- پولهای پاداش آسیایی پرسپولیسیها و پولهای جمع آوری شده پیامکی که خود استقلالیا هم میدونن پرسپولیس درآمدش از هواداری چند برابر استقلال هست رو خرج خارجی های این تیم کردن...
از مامه تیام،کومان،جپاروف،پاتوسی، اسماعیل گنسالوس، منشاو بقیه بگیر تا شیخ دیاباته و میلیچ همین الان که از پول پرسپولیسی ها بهشون میدن و متاسفانه حیا هم نمیکنن...
البته از گرو و نیومایر که نگم واستون...
3- همین دوره از مسابقات که پرسپولیس بیرانوند و ترابی و علیپور رو از دست داده بود اینا با تمام قوا و علی کریمی شون رو هم راضی کردن( البته با تعصب و بدون پول!!!) که اومدن قطر دو تا تیم هم از جلوشون با کرونا کنار رفت( الهلال و الوحده) با یک بازی تشریفاتی که اصلا میگیم تبانی هم نبود اومدن بالا و جلوی پاختاکور حذف شدن که آمار بازی نشون میده چه افتضاحی به بار آوردن...
4- هر وقت باختن یا نتیجه نگرفتن بچه بازی درآوردن که البته این به الگوهاشون برمیگرده و الان مشخص شده که اون روزایی که نتیجه میگرفتن بهشون پوئن الکی میدادن که الان توقع اونو دارن ولی الان که پوئن هم میگیرن بازم بیشتر میخوان
5- درد این عزیزان از نتیجه گرفتن پرسپولیسه وگرنه رفتن استراماچونی با رفتن برانکو و کالدرون در اوج قهرمانی قابل مقایسه هم نیست...
پاسخ ها
samarej
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
آقا هوشيار شما خوبيد حالا چرا دوبار كپي كردي؟
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
بعنوان یک سپاهانی میگویم حرف استقلالی ها درست است اگر شما 5 دلیل اوردید که وزیر پرسپولیسی نیست میتوان یک کتاب نوشت از حمایت های وزیر ورزش از پرسپولیس . نمونه ان جامهای اسنپی و تغییر قوانین به نفع پرسپولیس و عدم سوط این تیم بدلیل اتفاق مربوط به طارمی
تیم دولتی نمیخواهیم
جناب مجلسیون چشم و گوش بسته این وزیر ابرو برا فوتبال باشگاهی و ملی نذاشته تا کی میخواین چشمتون رو بروی کارهاش ببندین
اگر پرسپولیس واقعا خطایی مرتکب شده اینکار هیچ ایرادی ندارد و باید کنفدراسیون آسیا در جریان قرار میگرفته است! پس هی نگوید علیه منافع ملی! اگر خطایی مرتکب نشده پس چرا اینقدر بعضی ها نگران هستند؟!! قهرمانی آسیا با دوز و کلک و کلاهبرداری هیچ ارزشی ندارد.
آبرو استقلال اونجا رفت که همچین آدم هایی شدند مدیر و معاون باشگاه
چرا پول ملتو میریزین تو حلقوم این تیمای بی خاصیت دولتی؟؟ خصوصی کنید برن خودشون هر کاری میخوان بکنن
مجلس انقلابی تو این شرایط اقتصادی باید برای این قبیل مدیران شیر فهم کنه که کشور خونه خاله نیست که مردم نون شب نداشته باشن بخورن بعد اینها هر .. بکنن و هیچ کی بهشون کاری نداشته باشه. بعد از این که مجلس به وظیفش رسیدگی کرد قوه قضائیه باید ورود کنه و به حساب اینها رسیدگی کنه از هیچی هم نترسه. اینها همیشه زبونشون درازه.
خلیل زاده نه تجربه و نه اطلاعات ورزشی داره با یک مشت پول کثیف میلیاردر شد و با رانت رسید به استقلال. ولی اگر امید دارید پولی بذاره وسط سخت در اشتباهید.
توهم آدم بشو نیستی .... استقلال درهمین فصل تمام رتبها راشکارکرد
خب خدا را شکر قبلا هم پیام دادم روزی تاریخ قضاوت خواهد کرد انگار زیاد نباید منتظر باشیم .تا اون قهرمانی ها لکه ننگ بشه.
عجب شیر تو شیریه
به جرات میتونم بگم همین مدیران استقلال بسیار بهتر و باعرزه تر و قویتر از مدیران در به داغون پرسپولیس بوده و هستتد والبته هرکس از قدیم از اینها شناخت داشته باشد یا برخوردی با اینها داشته باشه میدونه که خلیل زاده و فتحی و سعادتمند همیشه استقلالی دواتیشه بوده اند فقط این وسط نتایج داخل مستطیل سبزه که همه چیز رو تغییر داده و پرسپولیس رو در موضع برتر از نظر فوتبالی ودراستانه سقوط به لیگ یک از نظر مدیریتی قرارداده دوبار صعود به فینال لیگ قهرمانان اسیا (نه جام باشگاههای اسیا)در ۳فصل اخیر از دست وزیر که هیچ از دست پدرجد وزیر و رییس جمهور هم بر نمیاد واصولا اعضای این دولت کدوم کار رو خواستند بکنند و موفق شدند که این دومیش باشه؟؟در ضمن هیچ مدیر پرسپولیسی نمیاد ۵۰میلیارد از جیبش تو باشگاه استقلال خرج کنه کسی شک داره خلیل زاده عاشق استقلاله بره رشت و اطراف هتل کاکتوس از اهالی اونجا و اشنایان و کسبه اونجا سوال کنه بهتون میگند
تا این دو تیم از پول مفت دولت تغذیه میکنند و مورد حمایت فدراسیون هم هستند گرفتار فساد مالی خواهند بود دیروز برنامه ورزش و مردم تبدیل شده بود به برنامه استقلال و مردم خصوصی سازی علاج این درد است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان