بازدید 15773
۱

اولین شبکه تلویزیونی فضایی افتتاح شد

همزمان با شروع هفته جهانی فضا، شبکه «آیو جهان­بین» در تلویزیون اینترنتی آیو با موضوعاتی همچون فضانوردی و ستاره­شناسی، رصد ماه، بارش شهاب سنگ ها، مریخ نوردی، فضا­پیماها و ... راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 06 October 2020

اولین شبکه تلویزیونی فضایی افتتاح شد

همزمان با شروع هفته جهانی فضا، شبکه «آیو جهان­ بین» در تلویزیون اینترنتی آیو با موضوعاتی همچون فضانوردی و ستاره­شناسی، رصد ماه، بارش شهاب سنگ ها، مریخ نوردی، فضا­پیماها و ... راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی آیو، آغاز هفته جهانی فضا (13 تا 19 مهر) برای علاقه مندان به برنامه­ های فضانوردی و ستاره­ شناسی با اتفاقی بسیار ویژه همراه شده است و علاقه مندان این جهان شگفت انگیز می توانند از امروز 13 مهر و از طریق شبکه «آیو جهان­ بین» تلویزیون اینترنتی آیو، به صورت رایگان، بیننده برنامه های متنوع و گوناگون آموزشی، علمی، گفتگو محور، تحلیلی، پخش های زنده با موضوع رویدادهای فضایی باشند.

آغاز برنامه های این شبکه با پخش ویژه برنامه های جذابی به مناسبت هفته فضا همراه است که در این زمینه می توان به ویژه برنامه‌ های پخش زنده رصد ماه، مرزهای بیکران فضا، زندگی در ایستگاه فضایی، پخش تصاویر ماهواره ای بین الحرمین کربلا، کارگاه آینده انسان در فضا، کارآگاهان فضایی، نقش فناوری های نوین در توسعه کاربردها و خدمات فناوری فضایی، بررسی ابعاد حقوقی منظومه های ماهواره ای بزرگ،  معرفی اقتصاد نوین فناوری فضایی، سفر فضایی با موشک ها، نقش ماه در حیات و اقلیم کره زمین و.. با حضور کارشناسان خبره، اشاره کرد.

پخش فیلم ها، مستندها و سریال هایی با موضوع فضا و نجوم از دیگر بخش های جذاب شبکه «آیو جهان بین» است که هر روزه و در ساعات مختلف از این شبکه پخش می شود.

شبکه «آیو جهان­بین» با همکاری سازمان فضایی ایران و با هدف افزایش آگاهی عمومی نسبت به موضوعات نجوم و هوا و فضا، ترویج علم،تولید و پخش محتوای مناسب در حوزه­های مختلف زیست بوم فضایی کشور، راه اندازی شده است.

این شبکه، اولین شبکه تلویزیونی اینترنتی در غرب ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏آسیا با موضوع تخصصی فضا و نجوم محسوب می شود و برنامه ‏‏های پخش شده در آن به صورت کاملا انحصاری و اختصاصی خواهد بود.

علاقه مندان جهت تماشای برنامه های شبکه «آیو جهان بین» می توانند با مراجعه به تارنمای تلویزیون اینترنتی آیو به نشانی aionet.ir و یا استفاده از اپلیکیشن آیو، به صورت کاملا رایگان، تماشاگر برنامه های متنوع این شبکه جذاب باشند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آینده از کسانی است که در فضا حضور داشته باشند و از این املاک فضایی ملکی برای آینده خود داشته باشند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی