بازدید 17916
کادرفنی آبی‌ها، منتظر صدور رضایت‌نامه مازندرانی‌ها

ثبت قرارداد محمود فکری با استقلال در گرو واریز میلیاردی به حساب نساجی قائمشهر

تیم قائمشهری که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود برای صدور رضایت‌نامه و آزاد کردن سرمربی خود مبلغ نسبتا زیادی درخواست کرده تا بخشی از مخارج فصل جاری را با آن تامین کند، اما در حال حاضر استقلال به صورت نقدی پولی در حساب برای اینکار ندارد و چک باشگاه هم دیگر معتبر نیست. قفل ماجرا چگونه باز می‌شود؟
کد خبر: ۱۰۰۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ 06 October 2020

باشگاه استقلال که با محمود فکری به توافق نهایی و دوطرفه رسیده است، به دنبال دریافت رضایت نامه از باشگاه نساجی است که منوط به پرداخت پول خواهد بود.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ باشگاه استقلال طی چند روز اخیر و با سرپرست جدید پس از مذاکره فشرده با چند مربی داخلی و خارج نشین بر سر سرمربی‌گری تیم، در نهایت با محمود فکری به توافق رسید. پاشازاده، مجیدی، نکونام و نامجومطلق، گزینه های داخلی آبی‌ها بودند و امیر قلعه‌نویی نیز پیشتر در تماس با نمایندگان باشگاه گفته بود در گل گهر خواهد ماند.

ثبت قرارداد محمود فکری با استقلال در گرو واریز میلیاردی به حساب نساجی قائمشهر

به نظر می‌رسد با توجه به قرارداد محکم جواد نکونام با فولادی‌ها و بستن این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، بهترین گزینه موجود روی میز، محمود فکری بود، چون او نسبت به سایر گزینه‌ها به ارقام کمتر هم قانع بود و تعصب بیشتری در چهره و رفتار او نسبت به پیراهن باشگاه دیده می‌شود؛ چیزی که طی چند سال اخیر در جمع آبی‌ها کم شده و بازیکنان نیز آن شور و حرارت لازم را برای جنگیدن برای موفقیت باشگاه پرافتخار پایتخت نداشته‌ و با نخستین پیشنهاد نیز از تیم جدا شده اند.

در این میان عدم پاسخ الکساندر نوری هم مزیدبرعلت شد تا هیات مدیره استقلال متوجه شود نباید روی این گزینه بوندس لیگایی حساب باز کند.

چرا فکری فقط در رسانه‌ها سرمربی استقلال شده است؟

از دیروز موجی از تیتر‌ها و اخبار بدون منبع در رسانه‌های رسمی ایران مبنی بر سرمربیگری فکری در استقلال منتشر شده، اما هیچ یک از مدیران این باشگاه تا این لحظه حاضر نشده اند این خبر را رسما اعلام کنند یا حتی در سایت رسمی باشگاه آن را نشر دهند. دلیل این موضوع هم منع قانونی آن طبق آیین نامه‌ها و کد‌های فیفاست.

شخص محمود فکری دیروز با استقلال به توافق کامل رسیده و این مربی مشکلی برای هدایت آبی‌پوشان ندارد، اما مساله اصلی، رضایت باشگاه نساجی برای نهایی شدن این انتقال است. تیم قائمشهری برای صدور رضایت‌نامه و آزاد کردن سرمربی خود مبلغ نسبتا زیادی درخواست کرده که در حال حاضر به صورت نقدی در حساب استقلال نیست.

سابقه بد دو باشگاه سرخابی در چنین موارد مشابهی در پرونده‌های خرید داریوش شجاعیان از ماشین سازی ـ که با چک انجام شده بود ـ و یا انتقال یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس ـ که ماه‌ها چک صادره برگشت خورده و هنوز هم گفته می‌شود پاس نشده است ـ باعث شده تا نساجی فقط پول نقد بخواهد و در این مورد چک استقلال را قبول نکند!

استقلال باید ۸ میلیارد تومن طی یک هفته آتی برای کسب مجوز حرفه‌ای هزینه کند، وگرنه لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد. این مخارج در کنار چندین بدهی هنگفت خارجی دست استقلال را بسته و پاداش آسیایی نیز فعلا قابل وصول از کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست.

حالا باید دید مدیران آبی چگونه رضایت مسئولان تیم نساجی را جلب خواهند کرد؟ آیا با وعده و چک می‌شود این انتقال را عملی کرد یا ترفند دیگری نیاز است؟ تمرینات تیم باید به زودی آغاز و خرید‌های جدید هم تمام شود و این منوط به استقرار کادرفنی است.

باشگاه نساجی طبق قانون مدعی است که فکری همچنان سرمربی قائمشهری‌هاست و هنوز هیچ رضایتی صورت نگرفته است. البته آن‌ها مخالفتی با انتقال فکری به استقلال ندارند، اما به عنوان یک باشگاه خصوصی، به دنبال پوشش بخشی از هزینه‌های فصل جاری خود با فروش سرمربی شان هستند که در فوتبال حرفه‌ای جهان، طبیعی است.


کادر تمام استقلالی برای فصلی سرنوشت ساز

باید دید سرنوشت فکری و استقلال به کجا می‌رسد و سرانجام محمود فکری که کارنامه درخشانی در نیم فصل دوم نساجی داشت، بالاخره سرمربی آبی‌پوشان می‌شود یا خیر؟ رسیدن به این عنوان جزو رویا‌های فکری بوده است که حالا در آستانه تحقق است.

فکری حتی دستیاران خود برای هدایت استقلال در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا فصل آتی را مشخص کرده و با همان کادرفنی حاضر در نساجی شامل صمد مرفاوی، سیروس دین‌محمدی، حنیف عمران‌زاده و مسعود ابطحی که همگی استقلالی هستند، به تهران کوچ خواهد کرد.

 

ثبت قرارداد محمود فکری با استقلال در گرو واریز میلیاردی به حساب نساجی قائمشهر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۲
به عنوان یک استقلالی با بیش از چهل سال سابقه هواداری، از اوضاع کنونی مدیریت تیم بسیار متاسفم. ثبت شکایت تراکتور بخاطر مظاهری، ماشین سازی بخاطر مرادی، پیکان بخاطر واسعی و اکنون نساجی به خاطر فکری، نشان از بی تدبیری کامل سران باشگاه دارد.
برای ساختن استقلالی قوی، نیازی به تخریب تیم های رقیب نیست. همین سرمایه های موجود، مانند شیخ، میلیچ، قاعدی، مطهری و کریمی را حفظ کنید و به مهدی پاشازاده، یک استقلالی خالص و اسطوره، که فاقد قرارداد است، اعتماد کنید.
به عنوان یک استقلالی با بیش از چهل سال سابقه هواداری، از اوضاع کنونی مدیریت تیم بسیار متاسفم. ثبت شکایت تراکتور بخاطر مظاهری، ماشین سازی بخاطر مرادی، پیکان بخاطر واسعی و اکنون نساجی به خاطر فکری، نشان از بی تدبیری کامل سران باشگاه دارد.
برای ساختن استقلالی قوی، نیازی به تخریب تیم های رقیب نیست. همین سرمایه های موجود، مانند شیخ، میلیچ، قاعدی، مطهری و کریمی را حفظ کنید و به مهدی پاشازاده، یک استقلالی خالص و اسطوره، که فاقد قرارداد است، اعتماد کنید.
هرکسی از راه رسیده این استقلال رو تیغ زده...

چرا کسی دوست نداره مربی استقلال بشه؟!!
هرکسی از راه رسیده این استقلال رو تیغ زده...

چرا کسی دوست نداره مربی استقلال بشه؟!!
بعد ميگن تبعيض نيست. چطور وقتي تيم حكومتي ، گل محمدي رو ميخواست بياره تيم خودش از همه اركان دولت و مجلس يكپارچه در حال رايزني با شهر خودرو بودند و آخر هم كار خودشون رو كردن ولي به استقلال كه رسيدهمه ساكت و بيصدا حتي خود مديريت نالايق استقلال. تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل
پاسخ ها
مهدی
| Canada |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
نه اینکه الان شما مربی ازاد گرفتید و نساجی را نابود نکردید
فکر بره استقلال مثل منصوریان نابودش میکنند . باید تو همین تیم های پرطرفدار رده پایین تر بمونه . شبکه فساد فوتبالی جلوی بازی خوب تیمی که مربیانی خارج این شبکه هستند رو میگیره . نابود میکنه با رسانه ها و خبرنگارانش
استقلال که مثل پرسولیس وزیر ندارد اقای گل محمدی را با تحدید وارعاب تیم مشهدی سر تیم بیاورد کمتر از یک ماه به اغاز لیگ مانده استقلال مربی ندارد مدیر درست حسابی ندارد این دشمنی نیست پس چیست
فکری برای استقلال مربی خوبی نمتونه باشه و بازهم ناکامی در فصل اینده برای استقلال . استقلال نیاز به یک مربی قدرتمند داره
فکری برای استقلال مربی خوبی نمتونه باشه و بازهم ناکامی در فصل اینده برای استقلال . استقلال نیاز به یک مربی قدرتمند داره
مگر مجیدی چیش بود ؟؟!! چون واقعیات را میگه برشداشتند؟؟!! عجب روزگاری شده است؟؟!! این بنده خدا را هم میارید و بعدش مثل مجیدی خرابش میکنید؟؟!! نکنید از اینکارها؟؟؟
پاپا چگونه آقا یحیی رو از شهر خودرو آورد حمیداوی که گفت فشار خیلی زیاد بود خب هربلائی که ممکن بود سر استقلال آورد این سال آخری توبه کند وبه این بچه زن بابا هم برسد پاپا یادش باشه استقلال دوتا ستارشو بدون کمک دولت وبدون شکست 30 سال و50 سال پیش به سینه زده ما که حسود نیستیم برای قهرمانی پرسپولیس هم دعاکردیم ودرفینال هم اگه زنده باشیم دعا میکنیم ما دوست داریم رقیب اصلی ما ستاره دار باشد البته ستاره آسیائی والا این کاپهای اسنپی رو جم وتفریق کردن مفت نمی ارزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
مشخصه چقدر دعا میکنید واسه قهرمانی پرسپولیس
مکتب عیاری وجوانمردی پایه گذارش پیامبر اسلام وعلی مرتضی و امام حسین ع وپیروان راستینش پوریای ولی وغلامرضا تختی وناصر خان حجازی بوده اند درست یادمه دربازیهای آسیائی آقای پروین همه را به تشویق استقلال دعوت میکرد ومرحوم پورحیدری دربستر بیماری برای پیروزی پرسپولیس درمقابل خارجیها دعا میکرد من که یک پیرمرد استقلالی هستم همواره دعاگوی ایرانیها درمقابل خارجیها هستم واز اینکه پرسپولیس مردانه جنگید وبه فینال رسید هم خوشحال شدم وامیدوارم قهرمان آسیا وجهان بشود اونوقت سر جامهای آسیائی وجهانی کری بخوانیم نه اینکه با اعداد4 و6 خودمونو گول بزنیم به امید شکوفائی ایران درجهان واینکه اقتصاد ما از آلمان هم بهتر بشود مگه ما چی کم داریم به قول مرحوم اقبال مگر خورشید از مشرق نمیتابد مگر مابندگان یک خدای دیگری هستیم
فقط میتونم بگم خیلی احمقانه هست.
دلیل اینکه مسئولین ورزشی تصمیم گرفتند که فوتبال لیگ ایران را تک قطبی کنندچیست؟احتمالا سیاسی است یا بخاطر گرایش رنگی شخص اول وزارت ورزش است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بیشتر دلیلش سیاسی و جهت کنترل جامعه است
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
خیلی تو توهمی
جالبه تو توهم فلسفه بافی هم میکنی
خب یه مربی آزاد بگیرن. تو استقلالیها مربی قحطه؟
پاسخ ها
فامیل دور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
نه که شما پارسال رفتید مربی آزاد گرفتید؟؟
استقلال می ماند به هر شکلی ، اما وزیر بی فکر فعلی و وزیر بی معرفت قبلی باید روزی جواب بدهد
باید تقاص این همه خون دل هوادار و دشمنی های خودشون رو بدن
به نظر بعیده
بازهم مرفاوی خوب مظلومی راهم بیاورید
برید دنبال زندگیتون بیکارید
استقلال نشان داد لیاقت هیچ چیزی نداره
با خود فروشی برای عربستان
جک می گی اینا ی میلیون دلار می خواستن به مربی خارجی بدن پول ندارن؟ ی چیزی بگو که به عقل جور در بیاد
از شفر و استرا رسیدیم به فکری ؟!
ظاهرا جنابه سلطان وزیر میخان اخر ضربه رو هم تو سال اخره وزارتشون بزنن!!
من استقلالی هستم این چه مکتبی داره استقلال که مربی که یک تیم شهرستانی که طرفداران آن تیم هزاران آرزو داشتند و دارند با گرفتن مربی آنها ،آرزوی آنها را به نامیدی تبدیل کرد
چرا مبلغ رو نمیگید و هی میگید مبلغ نسبتا زیاد؟چرا رک و پوست کنده نمیگید ۷ میلیارد؟اسمتان هم رسانه بر پایه شفاف ساز هست
امیدوارم اگه بعضیا بزارند اقای فکری بتوند استقلال را دوباره به اون استقلال سابق برگردوند، هرچند همیشه جای استقلال استرا تو قاب تلویزیون خالی، ماهوادارا هم میدونیم که استقلال میتونه قهرمان بشه و نمیگزارند که قهرمان بشه تا سوگلی شون ببره، پس خواهشاً غیر استقلالیا نیاند بگند تیم لیاقت نداره و عرضه نداره و به هر کدوم از بازیکنا یه چیزی بگند شما هوادار ما نیستی نمیفهمی تو تیم چه خبره از همه مهم تر شماهم براتون مهم که سوگلی به هر نحوی ببره و شماهم وظیفه پوشوندن نوع برد سوگلی رو دارید
گر قرار بود مربی در سطح محمود فکری سرمربی استقلال بشود پس چرا فرهاد مجیدی بر کنار کردند . این بود وعده بازگشت استراما چونی
سلام به عنوان یک استقلالی میگم آقای فکری دونفردستیارخوب وکاربلدبه کادراضافه کن که درمواقع حساس بتونندکمک حال شماوتیم باشندآخه این حنیف عمران زاده خداوکیل جزحاشیه برای تیم میتونه کمک فکری بده.فقط بلدتوفضای مجازی باپسپولیسیها کری خونه.شک نکنیدخودعمران زاده بامصابحه هایی که شروع خواهدکردفقط برای جمع کردن فالوئربه تیم لطمه خواهدزد.بابادونفرمثل حمیدمطهری کریم باقری نداریم تواستقلال . خدابه دادمون برسه مطمئن باشید امسال هم خون دل خواهیم خورد.شک نکنیک
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی