بازدید 8440
۵

وعده روحانی به روستائیان و عشایر

رئیس جمهور گفت: گاز رسانی و برق رسانی به روستا‌ها در انتهای این دولت به مراحل پایانی می‌رسد و اخرین قدمهایش است البته به استثنا یکی دو استان مثل سیستان و بلوچستان که در این آمار مدنظر نیست.
کد خبر: ۱۰۰۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ 05 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عصر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های کلان روستایی و عشایری گفت: ۱.۵ میلیون نفر تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: خدمات به روستائیان را باید تا ساعت آخر این دولت ادامه دهیم. تا پایان این دولت، تقریباً ۱۰۰ درصد از روستاهای کشور از برق بهره‌مند می‌شوند. برق رسانی ۱۵۰ روستا در ابتدای ۶ ماهه امسال بسیار حائز اهمیت بود.


رئیس جمهور گفت: گاز رسانی و برق رسانی به روستا‌ها در انتهای این دولت به مراحل پایانی می‌رسد و اخرین قدمهایش است البته به استثنا یکی دو استان مثل سیستان و بلوچستان که در این آمار مدنظر نیست.

در بیست‌وهفتمین هفته افتتاح طرح‌های مهم ملی کشور، ۱۱۲ طرح عمران روستایی، ۹۱۳ طرح آموزشی، یک هزار و ۹۱۳ طرح ارتباطی، ۷۲ هزار و۲۸۲ طرح مسکن روستایی، ۳۱۳ طرح بهداشتی، ۶۲۵ طرح عشایری، ۲۹۲ طرح گازرسانی، ۱۵۰طرح برق رسانی، ۱۱۳ طرح ورزشی، ۶۷۴ طرح ورزشی و ۶۷۴ طرح راه روستایی، ۸۱۱ طرح هادی، ۸۳۰ طرح محرومیت زدایی و ۴ کتابخانه و مجتمع فرهنگی و بیش از ۲۶ هزار و ۵۰۰ اشتغال‌زایی با دستور رییس جمهوری به بهره برداری می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
به سلامتی و میمنت فاتحه روستائیان و عشایر هم‌ خوانده شد
آقای روحانی وقتی فولی بده یعنی آن قشر به فنا رفتند.
تا الان هم عشایر از چشم شأن دور مانده بودند
حالا نوبت بندگان خدا روشتایی و عشایر شد...
خدا به داد عشایر وروستاییان غیرتمند برسد درهدف تیرس روحانی هستند
روستاییان عزیز وعشایر محترم نوبتی هم باشه نوبت شماست جناب روحانی امد به کمک شما
فاتحه ما روستاییان و کشاورزان و دامداران خوانده شد. خدایا بهمون رحم کن و خودت یاورمون باش. چه خوابی برامون دیدن خدا بخیر کنه. بهتره کاری نکنید. چون هر وقت حرف میزنید نتیجه معکوس داره. لطفا ما رو بحال خود رها کنید و از این بدبخت تر و فلاکت زده تر نکیدمون. بخدا دیگه توان نداریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست