بازدید 11867

علت حادثه مرگبار جاده دهدشت-سوق از زبان پلیس

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید؛ بار‌ها برای رفع ۳ مشکل در جاده سوق دهدشت مکاتبه کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹ 28 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ بهنام ویسی‌پور  با تشریح تصادف خونین جاده دهدشت- سوق که طی آن سه نفر جان خود را از دست دادند اظهار کرد: بر خلاف اخباری که برخی منتشر کرده‌اند این دو خودرو از روبرو با یکدیگر برخورد نکرده‌اند بلکه خودروی زانتیا با سرعت بالا و در حالی که در پیچ توانایی کنترل خودرو را نداشته از پشت با خودروی پراید برخورد می‌کند و منجر به این حادثه بسیار تلخ می‌شود.

وی در ادامه به جاده سوق و مشکلاتی که در آن وجود دارد اشاره کرد و گفت: این جاده از نظر علائم راهنمایی و خط کشی و جدا کننده مشکل دارد و فریاد‌های ما تاکنون نتیجه‌ای نداشته و این عیوب برطرف نشده است.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هر دستگاهی که به وظیفه خود عمل نمی‌کند تعارف نداریم و اگر در این حادثه و یا حوادث مشابه دیگر که قطعا با این وضعیت در این جاده رخ خواهد داد دستگاهی که به وظیفه خود عمل نکرده باشد پرونده تخلف آن‌ها را به مراجع قضایی ارجاع خواهیم داد.

وی با بیان اینکه مردم خودشان باید در چنین وضعیتی بیشتر به فکر جان و سلامتی خود و دیگران باشند افزود: مکاتبات لازم را برای رسیدگی به وضعیت این جاده انجام داده‌ایم هر چند جاده ۲۰ متر عرض دارد و از این حیث مشکل چندانی نیست، اما در خصوص خط کشی و علائم‌گذاری و جدا کننده باید هر چه سریع‌تر اقدام شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر