بازدید 13719
۴

احتمال تغییر نرخ طرح ترافیک در تهران

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران توضیحاتی درباره احتمال لغو طرح ترافیک و تغییر نرخ طرح تا پایان سال ارائه داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 28 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ‌درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت در موج سوم کرونا اظهار داشت: لغو طرح ترافیک در موج‌های قبلی کرونا نشان داد که نه تنها با این مساله مشکلات کاهش نمی‌یابد، بلکه نتیجه معکوس هم برجای می‌گذارد.

وی افزود: طرح ترافیکی که در حال حاضر اجرا می‌شود، طرح ترافیک دوره کروناست و ساعات اجرای آن کاملاً متفاوت از طرح ترافیک سابق درنظرگرفته شده است و افراد می‌توانند تا قبل از ساعت ۸:۳۰ به صورت رایگان وارد محدوده طرح شوند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: تصمیم در مورد لغو طرح ترافیک در موج سوم کرونا مشابه موج‌های قبلی با ستاد ملی مقابله با کرونا است و هر تصمیمی توسط این ستاد گرفته شود قطعا لازم‌الاجرا خواهد بود.

علیخانی درباره اینکه آیا ساعت طرح ترافیک در پاییز تغییر می‌کند یا خیر، گفت: این موضوع طبق قوانین در حوزه اختیارات شورای ترافیک تهران است و شورای شهر فقط در مورد نرخ‌گذاری و عوارض طرح ترافیک تصمیم گیری می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال به دلیل نوسانات ارزی و تورم، نرخ طرح ترافیک دوباره تغییر می‌کند، گفت: با وجود اینکه امسال چندین مرتبه نرخ‌ها در بخش‌های مختلف افزایش داشته ولی هیچ برنامه‌ای در حال حاضر برای افزایش نرخ طرح ترافیک وجود ندارد و اگر افزایشی هم باشد برای سال ۱۴۰۰ صورت می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۴
جالبه که نرخ طرح و ترافیک هم با دلار سنجیده میشه حالا چه ربطی داره به دلار یکی بیاد توضیح بده
اخه افزایش دلار چه ربطی داره به افزایش نرح طرح ترافیک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
اینقدر تغییرات سریع و زیاد توی این زمینه وجود داره که آدم می ترسه حتی تعطیلات هم وارد طرح بشه
نرخ طرح ترافیک چه ربطی به نوسانات ارزی داره؟؟؟ واقعا خجالت هم خوب چیزی هست؟ با ز پول کم اومد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی