بازدید 10361
۲

بعید است واکسن کرونا از ابتلاء جلوگیری کند

محققان می گویند بعید است واکسن کووید ۱۹ بتواند در مرحله نخست از ابتلای مردم به این بیماری جلوگیری کند و تنها عوارض آن را کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 28 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از لندن، پژوهشگران مشاور دولت انگلیس اعلام کردند بعید است واکسن کووید ۱۹ بتواند در مرحله نخست از ابتلای مردم به این بیماری جلوگیری کند و تنها عوارض آن را کاهش می‌دهد. به ویژه واکسن‌های اولیه در مبارزه با این ویروس اثر کمتری خواهند داشت و مصونیت زا نیز نخواهند بود بلکه شدت عوارض ابتلا را کاهش خواهند داد.

دانشمندان رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن مداوم دست‌ها را همچنان اقداماتی موثر برای مقابله با ابتلاء یا سرایت ویروس کرونا می‌دانند.

در همین حال افزایش جهشی شمار مبتلایان و جان باختگان از کرونا در انگلیس زنگ خطر هشدار‌ها به ویژه در برخی مناطق این کشور را به صدا در آورده است و دولت‌های محلی اعلام کردند فردا درباره اجرای برخی محدودیت‌های جدید کرونایی تصمیم گیری و آن را اعلام خواهند کرد.

خبر‌ها از افزایش بیش از حد انتظار مبتلایان به ویروس کرونا در ولز و ایرلند شمالی حکایت دارد این موضوع دولت‌های محلی را به تکاپوی بیشتر برای مدیریت موثر این بحران واداشته است.

حدود دو هفته است که شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در انگلیس به صورت جهشی در حال افزایش است و روزانه به طور متوسط حدود شش هزار مبتلای جدید به این ویروس در انگلیس به ثبت می‌رسد.

انگلیس در اوج اول همه گیری ویروس کرونا به روایت مرکز ملی امار این کشور با بیش از ۵۷ هزار جان باخته، بیشترین مرگ از این ویروس را در قاره اروپا به ثبت رسانده اکنون و همزمان با اغاز فصل سرما و افزایش بیماری‌های این فصل، نگرانی‌ها از پیامد‌های اوج دوم همه گیری ویروس کرونا و ثبت بی سابقه‌ترین مرگ ناشی از یک همه گیری پس از جنگ جهانی دوم افزایش یافته است. در انگلیس تا کنون ۴۳۵ هزار نفر به طور قطعی به ویروس کرونا آلوده شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
همین که شدت علایم رو کم میکنه یعنی نرخ مرگ و میر کمتر که ارزشمنده
مرگ بر چین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی