بازدید 7121
۷
محمود عباس:

هیچ کس حق ندارد به جای مردم فلسطین موضع بگیرد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی که از طریق ویدئو کنفرانس در مجمع عمومی سازمان ملل منتشر شد، بر ایستادگی مردم فلسطین مقابل اشغالگری تأکید کرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ 25 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (جمعه) در سخنانی خطاب به رهبران کشور‌های جهان در مجمع عمومی سازمان ملل، سؤال کرد که بحران فلسطین تا کی باید بدون یک راه‌حل عادلانه و تضمین شده، باقی بماند؟

به نوشته الجزیره، محمود عباس تأکید کرد که مردم فلسطین علی‌رغم تمامی مشکلات و سختی‌ها، هرگز تسلیم نخواهند شد و بدون تردید در نهایت پیروز می‌شوند.

او که بعنوان رئیس سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) سخن می‌گفت، از سازمان ملل و کمیته چهارجانبه خواست تا به طور واقعی وارد روند صلح شوند و در ادامه خواستار کنفرانس «صلح واقعی» در ابتدای سال آتی میلادی شد.

محمود عباس همچنین گفت که تشکیلات خودگردان به ابتکار صلح عربی (۲۰۰۲) پایبند است، اما دولت اشغالگر به هیچ کدام از تعهداتش التزام ندارد و اکنون نیز در حال از بین بردن آخرین فرصت‌های صلح است.

او در این خصوص به طرح موسوم به «معامله قرن» اشاره کرد و گفت که طبق این طرح قرار است ۳۳ درصد اراضی فلسطینی‌ها در کرانه باختری مصادره شود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را نیز بر خلاف ابتکار صلح عربی در سال ۲۰۰۲ دانست و گفت که سازمان آزادیبخش فلسطین به هیچ کس اجازه نداده است که به جای مردم فلسطین سخن بگوید.

محمود عباس با اشاره به گفتگو‌های میان فتح و حماس، از آمادگی تشکیلات خودگردان برای برگزاری انتخابات ریاستی و پارلمانی با مشارکت تمامی گروه‌های فلسطینی خبر داد.

ساعتی پیش نیز «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که حماس و فتح احساس مشترکی در خصوص تهدیدات دارند و به سمت همگرایی پیش می‌روند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
منظورش مائیم؟
حتی ایران ؟
اینو آقایون به گوش بگیرند
اينو اول از همه ايراني ها بايد بشنوند . كه دايه مهرابان تر از مادر شده اند .
هیچ کس از جمله ایران
هیچ کس حق ندارد به جای مردم فلسطین موضع بگیرد
شرایط به گونه ای هست که مردم فلسطین اگر تصمیم به صلح داشته باشند، مسولان ما ناراضی هستند و اجازه نمی دهند!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی