بازدید 16148
۳

عواقب توهین به استاد!

پلیس فتا خراسان شمالی دانشجوی هتاک به استاد در فضای مجازی را دستگیر کرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 22 September 2020

به گزارش «تابانک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، رئیس پلیس فتای استان از دستگیری عواقب توهین به استاد!دانشجویی که اقدام به فحاشی و توهین به استادش در شبکه اجتماعی کرده بود، خبر داد.

یوسف شاکری گفت: در پی شکایت یکی از اساتید دانشگاه مبنی بر توهین و فحاشی اینترنتی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

شاکری افزود: در بررسی و پس از انجام تحقیقات کارشناسان، عامل ارسال پیام‌های تهدیدآمیز که یکی از شاگردان شاکی بود، شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی گفت: این فرد در مواجه با قراین و شواهد صراحتاً ضمن اقرار به ارتکاب جرم، انگیزه خود را انتقام گرفتن از استاد به دلیل نمره پایینی که در امتحانات به وی داده بود بیان کرد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از عموم مردم خواست هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) یا با شماره تلفن ۰۵۸۲۱۸۲۳۵۰۷ گزارش کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
سلام. اتفاقا وضع بهتر شده است. قبلا به صورت فیزیکی انتقام می گرفتند.
ایشون از خواص بودند وگرنه پلیس فتا کلا به هیچ موردی رسیدگی نمیکنه مگر از نظر خودش مهم باشه ... در ضمن بعضی از اساتید رو هم باید تنبیه کرد
دقیقا بعضی از اساتید واقعا لیاقت جایگاهی که بهشون داده شده رو ندارن و فقط در حال عقده گشایی هستن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی