بازدید 9371
۳
در پایان نشست سران سه قوه؛

رئیس‌مجلس: در فرصت باقی‌مانده به دولت کمک می‌کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید براین که بار سنگین مسائل اجرایی بر دوش دولت است، گفت: ما نیز در این مدت باقی مانده از دولت که به فرموده رهبر معظم انقلاب ۳ فرصت ۱۰۰ روزه است، به دولت برای کاهش مشکلات و سروسامان دادن به مشکلات اقتصادی کمک می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ 13 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف که عصر امروز و پس از اولین جلسه سران قوا در مجلس یازدهم سخن می‌گفت، تاکید کرد که این نشست با اولویت مسائل اقتصادی که دغدغه اصلی مردم کشور و مناطق محروم و سربازان و مجاهدان عرصه تولید و کشاورزی است، برگزار شد.

رئیس قوه مقننه با تاکید بر هماهنگی و همدلی و همراهی خوبی که درحوزه مسائل اقتصادی میان قوا شکل گرفته است، گفت: مهم‌ترین دغدغه سران قوا حل مشکلات اقتصادی است و امیدواریم با تصمیم‌هایی که گرفته شد بتوانیم درحوزه بازار ارز و بورس و هدایت نقدینگی و سروسامان دادن به بازار کالا اقدامات خوبی انجام دهیم.

قالیباف تاکید کرد: البته دولت و رئیس جمهور بارسنگین اجرای این کار را بردوش دارد و حتما ما نیز در این فرصت باقی مانده از دولت که به فرموده رهبر انقلاب ۳ صد روز پیش روی دولت است، تلاش می‌کنیم تا به دولت کمک کنیم تا تصمیم‌هایی که برای کاهش مشکلات مردم و سروسامان دادن مشکلات اقتصادی دارد را انجام دهد.

وی همچنین با اشاره به موضوعات منطقه‌ای که در این جلسه مطرح شد، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به صورت اجباری در حال عادی سازی ارتباط این رژیم با کشور‌های خلیج فارس هستند که این موضوع باعث ناامنی در منطقه خواهد شد که درباره این موضوع نیز مباحث خوبی در جلسه مطرح شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
مجلس کاری نمیتونه بکنه همش نامیدی بی دبیری ندانم کاری رانتخواری در سطح مسئولین رده بالا
بله وقتی در هر شرایطی بایستی دولت حمایت بشه باید همکاری کرد و بعد روحانی هم مانند احمدی نژاد صلاحیت خودش رو از دست میده و دیگه نمیتونه در انتخابات شرکت کنه ! بیچاره ملت که باید فقط تحمل کنند .
خدا کنه روحانی هر چه زودتر تمام شود دولتش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی