بازدید 17894

پیشنهاد ۵۰ میلیون دلاری به بازیگر جوکر

واکین فینیکس پس از بازی درخشان در فیلم «جوکر» و کسب جایزه اسکار با پیشنهاد ۵۰ میلیون دلاری برای بازی در دو قسمت بعدی این فیلم روبه‌روست.
کد خبر: ۱۰۰۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 13 September 2020


به گزارش تابناک، ایسنا به نقل از میرر نوشت: گرچه «واکین فینیکس» در ابتدا قرار بود در یک تک فیلم «جوکر» بازی کند، اما تصمیم خود را تغییر داده و در حال مذاکره برای بازی در دو قسمت بعدی این فیلم موفق است و گفته می شود دستمزد ۵۰ میلیون دلاری برای بازی این دو فیلم به او پیشنهاد شده است.


بنابر اعلام منابع خبری، فیلمنامه دنباله های «جوکر» در حال نوشتن است و قرار است دو فیلم بعدی «جوکر» در چهار سال آینده ساخته شود و «واکین فینیکس» در نقش اصلی، «تاد فیلیپس» به عنوان کارگردان و «بردلی کوپر» هم تهیه کننده این دو فیلم باشد. در صورتی که «فونیکس» دستمزد ۵۰ میلیون دلاری را برای بازی در این دو فیلم قبول کند، بیشترین دستمزد خود را در طول دوران بازیگری اش دریافت خواهد کرد.

 

یک رکورد تازه برای جوکر | پرفروش‌ترین فیلم خشن تاریخ


«جوکر» سال پیش در جشنواره فیلم ونیز رونمایی شد و توانست جایزه شیر طلایی بهترین فیلم را از آن خود کند. این فیلم در ادامه نیز جوایز زیادی از جمله اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر مرد (فینیکس) شد. فینیکس برای بازی در این فیلم علاوه بر جایزه اسکار، جایزه گلدن گلوب، بفتا، انجمن بازیگران آمریکا و چندین جایزه دیگر را نیز دریافت کرد.

«جوکر» با بودجه ۵۰ تا ۷۰ میلیون دلاری، بیش از یک میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان