بازدید 15720

اینستاگرام پیچیده‌‌تر می‌شود!

شرکت اینستاگرام قصد دارد میانبرهایی را برای بخش های ریلز و فروش محصولات در صفحه اصلی خود قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 13 September 2020

به گزارش «تابناک»، به نقل از باشگاه خبرنگاران، اینستاگرام در حال بررسی و آزمایش یک قالب جدید برای صفحه اصلی برنامه خود است که قسمت‌های Reels و فروش محصولات را جدا می‌سازد. این پلتفرم به تازگی سه تصویر را در فضای مجازی منتشر ساخته که نشانگر رابط کاربری جدید برای استفاده از بخش خرید محصولات، Reels و صفحه اصلی است.

این شرکت از قالبی مشابه در هند، برزیل، فرانسه و آلمان نیز استفاده کرده است چرا که این کشور‌ها استفاده بسیاری از قابلیت Reels داشته‌اند. بر اساس آزمایش‌های جدید صورت گرفته توسط اینستاگرام این اولین باری است که این شرکت سعی کرده قابلیت فروش محصولات خود را به صورت عمده در کشور‌های مختلف در دسترس قرار دهد. سه تصویر منتشر شده توسط شرکت اینستاگرام نشان‌دهنده تغییرات کوچکی هستند؛ با این وجود کاربران در تمامی این موارد شاهد دسترسی سریع و مشخص به قابلیت‌های ریلز و فروش محصولات هستند.

جزئیات جدیدترین بروزرسانی اینستاگرام

در یکی از این تصویر‌ها قابلیت فروش محصولات به جای بخش Activity قرار گرفته در حالی که ریلز جایگزین گزینه Explore شده است. در این تصویر هر دو بخش Explore و Activity به گوشه بالا در سمت راست صفحه منتقل شده‌اند. تصویر دومی نشانگر آن است که شرکت اینستاگرام تمامی میانبر‌های ریلز، فروشگاه، صفحه حساب کاربری، فعالیت و Explore را در بخش پایینی قرار داده در حالی که قابلیت اضافه کردن پست به سمت چپ بالای صفحه انتقال پیدا کرده است.

متاسفانه این برنامه به دلیل تاثیراتی که از فیسبوک گرفته از ظاهر پیچیده‌تری برخوردار شده است و به نظر می‌آید مسئولان اینستاگرام در نظر دارند این راه را دنبال کنند. گفتنی است؛ اضافه شدن بخش‌های جدید به صفحه اصلی همواره برای کاربران سخت بوده و در زمان انتشار IGTV نیز بسیاری از افراد واکنش‌های منفی خود را به اینستاگرام انتقال دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان