بازدید 12232

تعمیرات لوازم خانگی

در یک بعد از ظهر گرفته تابستان که خسته از سر کار برگشته اید، قبل از هر کاری به سراغ یخچال میروید تا آبی خنک نوش جان کنید؛ که ناگهان متوجه میشوید موتور یخچالتان از کار افتاده و یخچال خود به خود خاموش شده است. یخچال را از برق میکشید، مجدد به برق میزنید، تمام تلاش خود را میکنید اما نه! قرار نیست به این سادگی ها از این مخمصه رها شوید.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 02 September 2020

در یک بعد از ظهر گرفته تابستان که خسته از سر کار برگشته اید، قبل از هر کاری به سراغ یخچال میروید تا آبی خنک نوش جان کنید؛ که ناگهان متوجه میشوید موتور یخچالتان از کار افتاده و یخچال خود به خود خاموش شده است. یخچال را از برق میکشید، مجدد به برق میزنید، تمام تلاش خود را میکنید اما نه! قرار نیست به این سادگی ها از این مخمصه رها شوید. با خود فکر میکنید حالا این وقت روز تعمیرکار از کجا پیدا کنم! که ناگهان راه  حل را پیدا میکنید. تلفن همراه خود را برمیدارید و فورا تعمیرات یخچال فریزر  را در گوگل سرچ مکنید. چند ثانیه منتظر نتایج میمانید و سپس در همین لحظه دردسر اصلی آغاز میشود.

از بین این همه تعیرگاه کدام را انتخاب کنم؟ چطور میتوان به یک تعمیرکار اعتماد کرد؟ آیا این تعمیرگاه ها خدمات پس از فروش هم دارند؟ آیا این تعمیرگاه ها رسمی و مجاز هستند؟ آیا تعمیرکار لوازم خانگی را در محل تعمیر میکند یا به تعمیرگاه منتقل میکند؟

و هزاران سوال دیگر که در یک لحظه در ذهن شما نقش میبندد. به همین دلیل تیم گزارشگر آی پی امداد به سراغ پاسخ به این دسته از سوالات مهم و بنیادی رفته است تا شما کاربران عزیز بتوانید با آگاهی بیشتر و با اطمینان تعمیرگاه رسمی و مجاز لوازم خانگی مورد نظر خود را انتخاب نمایید و از بهترین و سریع ترین خدمات بهره مند شوید.

5 نکته مهم که باید هنگام انتخاب مرکز تعمیرات لوازم خانگی به آن ها دقت کنید

تعدد بالای تعمیرگاه های لوازم خانگی باعث میشود بتوانید قدرت انتخاب داشته باشید و هر کدام که خدمات بهتری ارائه میدهند را انتخاب کنید. اما در عین حال باعث سردرگمی شما در انتخاب نیز میشود. به همین خاطر در ادامه 5 مورد از مهم ترین نکاتی که هنگام انتخاب مرکز تعمیرات لوازم خانگی باید به آن ها دقت نمایید را شرح داده ایم:

  1. تعمیرگاه لوازم خانگی حتما دارای مجوز از اتحادیه مربوطه باشد.
  2. تعمیرکاران حتما خدمات خود را گارانتی نموده و برگه خدمات پس از فروش ارائه دهند.
  3. تعمیرگاه مجاز به شما نزدیک باشد تا در سریع ترین زمان ممکن جهت ارائه خدمات در منزل یا محل کار شما حاضر شود.
  4. تعمیرگاه لوازم خانگی شبانه روزی و بدون تعطیلی باشد تا در هر زمان و موقعیتی آماده خدمت رسانی به شما باشند.
  5. هزینه های تعمیرات بر اساس تعرفه بوده و شفاف سازی شده باشد.

حال که به کمک این 5 نکته تعمیرگاه مورد نظر خود را انتخاب نمودید، به سراغ مهم ترین ویژگی های یک تعمیرگاه رسمی خدمات لوازم خانگی میرویم و با هم مزیت های تعیر لوازم خانگی توسط یک تعمیرکار متخصص را بر میشماریم.

انتخاب یک تعمیرگاه غیرمجاز چگونه باعث خسارت دیدن لوازم خانگی شما میشود؟

امروزه با بالا رفتن قیمت لوازم خانگی و همینطور قطعات یدکی آن ها لازم است دقت خود را در انتخاب تعمیرکار لوازم خانگی چند برابر کنیم چرا که ممکن است کوچک ترین خطا، بزرگ ترین خسارت ها را به لوازم خانگی شما وارد نماید. یکی از مهم ترین نکاتی که این زمینه باید به آن دقت کنید این است که تعمیرات لوازم خانگی توسط تعمیرکار در محل انجام شود و دستگاه را جهت تعمییر به تعمیرگاه منتقل نکنند. به یاد داشته باشید که انتقال لوازم خانگی بزرگ مانند یخچال، لباسشویی و ظرفشویی به کارگاه ممکن است باعث بروز مشکلات متعددی از جمله صدمه دیدن بدنه دستگاه شود. همچنین اگر تکنسین اعزامی به محل شما به حد کافی متخصص و آشنا به تعمیرات لوازم خانگی نباشد، میتواند با تشخیص اشتباه موجب از کار افتادن دستگاه شما شود.

مراحل دریافت خدمات و تعمیرال از یک تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

پس از آنکه تعمیرگاه مورد نظر خود را انتخاب نمودید، وقت آن رسیده است که درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا با یکی از شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

  • بلافاصله پس از ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی به عنوان مثال تعمیر ماشین ظرفشویی ، مشخصات شناسایی تکنسین متخصص ماشین ظرف شویی به همراه کد رهگیری برایتان پیامک میشود.
  • پس از آن تکنسین در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و آماده حضور در محل مورد نظر شما میشود.
  • بعد از ارائه خدمات توسط تکنسین از طرف تعمیرگاه با شما تماس گرفته میشود و در رابطه با کیفیت خدمات از شما نظر خواهی میشود.

تعمیرکار مجاز و متخصص لوازم خانگی دارای چه ویژگی هایی میباشد؟

اکنون شما با یکی از شماره های تعمیرات لوازم خانگی به عنوان مثال تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی تماس گرفته اید. حال باید بدانید که یک تعمیرکار متخصص و مجاز دارای چه ویژگی هایی است؟

  1. تعمیرکار باید در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شود.
  2. تعمیرکار موظف است به طور کامل اشکال دستگاه شما را برایتان شرح دهد.
  3. اگر دستگاه شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، تعمیرکار متخصص حتما به شما اطلاع میدهد.
  4. تعمیرکاران مجاز و رسمی حتما کارت شناسایی مربوط به تعمیرگاه مربوطه را داشته و یا لباس کار مخصوص آن شرکت را به تن دارند.
  5. پیش از اعزام تعمیرکار برای شما کد شناسایی و مشخصات تعمیرکار پیامک میشود.

نتیجه گیری خدمات و تعمیرات لوازم خانگی

خرابی لوازم خانگی معضلی است که ممکن است گریبان گیر هر کسی در هر شرایطی شود. با توجه به قیمت های بالای لوازم خانگی، تعویض دستگاه معیوب جای خود را به تعمیرات آن داده است. به همین دلیل افراد زیادی روزانه درگیر یافتن تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی خود میشوند. پیدا کردن یک تعمیرگاه مجاز با تعمیرکارانی متخصص در حالی که تعداد تعمیرگاه ها بسیار بالاست کار ساده ای نیست. امیدواریم که به کمک این مقاله بتوانید بهترین گزینه تعمیرات را برای دریافت خدمات لوازم خانگی خود انتخاب نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی /

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست