هشدار تند ایران به کشورهای حاشیه خلیجفارس
رئیس کمیسیون امنیت ملی، کشورهای حاشیه خلیج فارس را تهدید کرد.
کد خبر: ۱۳۸۱۵۶۷
| | 2396 بازدید

به گزارش تابناک؛ ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی، در توئیتی خطاب به کشورهای حاشیه خلیج فارس نوشت: به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار می دهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد. دیدید که پایگاه نظامی آمریکا در کشورهایتان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد.
گزارش خطا



