رئیس جمهور لبنان: مذاکرات با اسرائیل ادامه دارد
رئیس جمهور لبنان با اشاره به ادامه مذاکرات بین نمایندگان کشورش و رژیم صهیونیستی در واشنگتن، گفت: ما بر لزوم تثبیت آتشبس تاکید داریم.
کد خبر: ۱۳۸۱۱۷۶
| | 685 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از منابع لبنانی، جوزف عون، رئیس جمهور لبنان امروز در جریان استقبال از یک هیات پارلمانی انگلیسی در قصر بعبدا (کاخ ریاست جمهوری) اعلام کرد که تلاشها اکنون بر تثبیت آتش بس در جنوب لبنان متمرکز است تا زمینه عقب نشینی نیروهای اسرائیلی از مناطق اشغال شده فراهم شود.
وی تاکید کرد محور تلاشها بر این است که در پی تثبیت آتش بس در جنوب لبنان، نیروهای اسرائیلی از مناطقی که اشغال کردهاند، خارج شوند و نیروهای ارتش لبنان در آنجا مستقر شوند و سپس ساکنان این مناطق بتوانند به منازل خود باز گردند، اسیران آزاد شوند و عملیات بازسازی آغاز شود.
گزارش خطا



