معاون رئیسی: تعجب میکنم از بیسلیقگی هکرها!
رئیس بنیاد شهید گفت: با حمله سایبری که به سامانههای بنیاد شد، فرایندهای الکترونیکی مختل و فرایندهای کاغذی مجددا برقرار شده است.

به گزارش تابناک، سید امیرحسین قاضیزاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره هک سرور بنیاد شهید اظهار داشت: ما اطلاعات حساس و راهبردی نداشتیم زیرا ما اساسا یک سازمان خدماتی هستیم.
وی با بیان اینکه از بیسلیقگی هکرها تعجب کردم، اظهار داشت: با حمله سایبری که به سامانههای بنیاد شهید شد، فرایندهای الکترونیکی بنیاد شهید مختل و فرایندهای کاغذی مجددا برقرار شده است.
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
بچه که بودیم و یکی که زورش از ما بیشتر بود و ما رو میزد، درحالی که از درد اشک توی چشم هامون بود، می گفتیم:
هه هه درد نداشت!
یعنی جوابی دادی که در این سطح پایین کسی نمیتونست بدهد
چند روز دیگه معلوم میشه که بی سلیقگی بوده یا با سلیقگی




